افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فساد اخلاقی در سینمای ایران! / سحر قریشی: طلاق گرفتم و پیشنهاد بی شرمانه ای گرفتم! + فیلم

  • کد خبر : 110210
فساد اخلاقی در سینمای ایران!  / سحر قریشی: طلاق گرفتم و پیشنهاد بی شرمانه ای گرفتم!  + فیلم

سحر قریشی او در یک ویدیو از پیشنهادات بی شمار در سینما صحبت می کند. می گوید در همه فضاها سیاهی وجود دارد، اگر نمی خواهی سیاهی را ببینی باید دیدت را عوض کنی. بیوگرافی سحر قریشی سحر قریشی بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون است. او پس از بازی در نقش یلدا در سریال […]

سحر قریشی او در یک ویدیو از پیشنهادات بی شمار در سینما صحبت می کند. می گوید در همه فضاها سیاهی وجود دارد، اگر نمی خواهی سیاهی را ببینی باید دیدت را عوض کنی.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون است. او پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین بازیگری سحر قریشی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده و در ابتدا با امیر تتلو رابطه داشت اما پس از مدتی از هم جدا شدند. او در حال حاضر در دبی زندگی می کند و همچنان با چتری هایش خبرساز می شود. او به تازگی ویدئویی عجیب با یکی از فیلترهای اینستاگرام منتشر کرده است.

خالکوبی سحر قریشی

سحر قریشی در ویدئوی جدید خود در یوتیوب مدعی شد که اکثر خالکوبی های روی دست هایش مطابق سلیقه او انجام نشده و در شرایط غیر انسانی انجام شده است.

کاربران فضای مجازی اظهارات سحر قریشی را به امیر تتلو نسبت دادند. سحر قریشی مدتی با امیر تتلو در ارتباط بود و در آن زمان خالکوبی های زیادی روی دست و صورت خود انجام داد. سحر قریشی چندی پیش اعلام کرد که به زودی به ایران بازمی گردد.

عکس منشوری سحر قریشی

سحر قریشی عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرده و خالکوبی گردنش مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است. این بازیگر مشهور حدود یک سال و نیم است که از ترکیه به دبی نقل مکان کرده است.

خالکوبی های جدید سحر قریشی

سحر قریشی با انتشار عکس جدیدی از خود در فضای مجازی که خالکوبی های خود را بر روی دست، صدا و گردن خود نشان می دهد، مردم از دیدن چهره این بازیگر زن با خالکوبی های عجیب و شیطانی تعجب کردند و در عین حال در چندین کامنت درباره او پرسیدند. او برای اینکه این کار را تمام کند و سبک زندگی خالکوبی را دنبال نکند، این بازیگر نیز در یکی از برنامه های زنده خود به این درخواست مردم پاسخ داد و گفت این خالکوبی های نیمه تمام را که در ذهنم دارم تمام کنم و دیگر نگاه نکنم. نرو یک خالکوبی جدید!

سحر قریشی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.