افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

فروپاشی تدریجی اسرائیل پس از عملیات تهاجمی الاقصی

  • کد خبر : 389218
فروپاشی تدریجی اسرائیل پس از عملیات تهاجمی الاقصی

یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک سال از عملیات تهاجمی الاقصی نتوانست معادلات میدانی را تغییر دهد، گفت: اگرچه زیرساخت های شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی ویران شده است، اما روحیه مقاومت و مقاومت. و تفکر جهادی هنوز در میان مردم غزه وجود دارد. جنبش مقاومت اسلامی […]

یک کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت یک سال از عملیات تهاجمی الاقصی نتوانست معادلات میدانی را تغییر دهد، گفت: اگرچه زیرساخت های شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی ویران شده است، اما روحیه مقاومت و مقاومت. و تفکر جهادی هنوز در میان مردم غزه وجود دارد.

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با حمله موشکی و موشکی به سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد. رژیم تا مدت ها هنوز در شوک شکست اطلاعاتی و امنیتی بود که نمی توانست تصور کند این حمله چگونه بود. توسط مقاومت حماس انجام شد.

عملیات طوفان الاقصی بسیاری از معادلات منطقه ای را تغییر داد و بسیاری از نقشه هایی را که رژیم صهیونیستی برای برقراری روابط دوستانه با برخی کشورهای عربی دنبال می کرد، با شکست مواجه کرد. در طول یک سال گذشته رویدادهای مربوط به غزه و منطقه غرب آسیا فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و اکنون این رژیم در تلاش است تا بر جنگ در منطقه و گستردگی آن در کشورهای منطقه از جمله لبنان یا کشورهای منطقه سرپوش بگذارد. کرانه باختری و غیره شکست های خود را خلق کنید

اگرچه او هنوز نتوانسته به اهدافی که در سر داشت دست یابد، اما حاضر به پذیرش شروط مقاومت برای برقراری آتش بس نیست. از آن روز به بعد، او هر روز با بمباران یا ترور رهبران مقاومت، شکل جدیدی از توسعه ایجاد می کند تا پای غرب را در منطقه باز کند.

پاسخ موشکی مقاومت فلسطین

شهری کوچک که به نماد عزت و مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

حسن هانی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تحلیل یک سال از عملیات طوفان الاقصی و شکست نقشه ها و نقشه های رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی که از 16 مهرماه سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در ادامه، در تغییر شرایط منطقه و ژئوپلیتیک غرب آسیا نقش داشته است. تاثیر خواهد داشت. در مورد تحلیل یک سال جنگ غزه باید گفت که این شهر کوچک به نماد عزت و مقاومت اسلامی تبدیل شده است. غزه با 365 کیلومتر مربع مساحت و بیش از دو میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر جهان است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته از انواع سلاح های کشتار جمعی و نسل کشی در شهر غزه استفاده کرده و باعث کشته شدن 42 هزار نفر و مجروح شدن نزدیک به 96 هزار نفر و تخریب زیرساخت های شهر غزه شده است، اما روحیه مقاومت و تفکر جهادی است. هنوز در میان مردم غزه وجود دارد.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در سال گذشته نتوانست معادله میدانی را تغییر دهد و به اهداف خود دست یابد، در این مدت متحمل خسارات سنگینی شد و بیش از 2 هزار صهیونیست کشته و 15 هزار نفر نیز از خدمت فرار کردند. علاوه بر این، هزینه جنگ بیش از 100 میلیارد دلار بوده است و به همین دلیل یایر لاپید به عنوان یک مقام صهیونیست هشدار داد که رژیم اسرائیل در آستانه فروپاشی اقتصادی است.

فروپاشی تدریجی اسرائیل پس از عملیات تهاجمی الاقصی

سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل

شرایط در سرزمین های اشغالی ناپایدار است.

هانی زاده خاطرنشان کرد: به همین دلیل وضعیت در سرزمین های اشغالی ناپایدار است و چندین جبهه جنگ باز شده، بسیاری از مردم در پناهگاه هستند، یک میلیون یهودی با تابعیت مضاعف مهاجرت خود را معکوس کرده اند. همچنین طی سال جاری بسیاری از زیرساخت ها و تاسیسات صنعتی رژیم صهیونیستی بسته شده و برای اولین بار غذا در سرزمین های اشغالی جیره بندی می شود که نشان می دهد رژیم اسرائیل توان مبارزه را ندارد.

وی ادامه داد: چندی پیش معاون رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی در نامه ای به نتانیاهو هشدار داد که ارتش دیگر توان جنگیدن در چند جبهه را ندارد و باید آتش بس را بپذیرد و اگر نتانیاهو آتش بس را نپذیرد، بسیاری از ژنرال های ارتش استعفا خواهد داد.

این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی، وضعیت اسرائیل ناپایدار است و با وجود استفاده از هواپیماهای فوق مدرن برای کشتار مردم، این رژیم در آستانه فروپاشی تدریجی قرار دارد و به همین دلیل ترورهای مقاومتی انجام داده است. . رهبران و بمب گذاری در جنوب لبنان.

هانی زاده همچنین به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تصریح کرد: نتانیاهو مدعی است به زودی به ایران حمله خواهد کرد; اگر این اتفاق بیفتد، نابودی رژیم صهیونیستی به زودی رخ خواهد داد زیرا ایران پاسخ دردناک‌تری نسبت به عملیات صادق 2 خواهد داد و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در برابر موشک‌های ایران و محور مقاومت مقاومت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.