افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

فروش 20 دستگاه خودروی وارداتی از امروز آغاز می شود

  • کد خبر : 406741
فروش 20 دستگاه خودروی وارداتی از امروز آغاز می شود

به گزارش بازار، بر اساس ابلاغیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کلیه واجدین شرایط ماده 4 مقررات بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) می توانند از امروز چهارشنبه آغاز به کار کنند. 1403/02/08 لغایت ساعت 23:59 روز دوشنبه 07/08 1403 / ثبت نام و انتخاب پنج اولویت از سبد محصولات […]

به گزارش بازار، بر اساس ابلاغیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کلیه واجدین شرایط ماده 4 مقررات بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) می توانند از امروز چهارشنبه آغاز به کار کنند. 1403/02/08 لغایت ساعت 23:59 روز دوشنبه 07/08 1403 / ثبت نام و انتخاب پنج اولویت از سبد محصولات اعلام شده.

متقاضیان باید یکی از حساب های خود را از روز سه شنبه مورخ 24/07/1403 لغایت ساعت 12 روز شنبه مورخ 05/08/1303 فقط در شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه با نام خودرو وارداتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود کنند.

الف- خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمت درج شده در جدول شماره 1 قیمت نهایی در مبادی ورودی به اضافه هزینه های قانونی و هزینه های پس از ارسال می باشد مانند: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و غیره. با قیمت های قبلی هستن

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول شماره 2 قیمت محاسبه شده در مبادی ورودی و قیمت نهایی خودروهای مذکور طبق مصوبات شورای رقابت و پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته و بر اساس آخرین ضوابط قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت، توسط سازمان حمایت از مصرف کننده، تامین کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و متعاقبا در سامانه بارگذاری می شود.

بدیهی است در هنگام صدور فاکتور نهایی، هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال به قیمت های قطعی و مصوب از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … اضافه می شود.

تبصره 2- قراردادهای خرید و فروش باید صرفاً بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو منعقد شود. از این حیث و در کلیه اشکال فروش و پیش فروش توسط شرکت های واردکننده، مفاد مندرج در جدول ماده 4 همان قانون رعایت خواهد شد. آیین نامه اجرایی و اصلاح آن ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 3- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو انتخاب کرده و در پورتال خود گزینه ارسال خودرو به سازنده یا رزرو را مشاهده می کنند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

تبصره 4- بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر درآمد سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار مؤسسات مربوطه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.