افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

فروش غیرقانونی توله سگ و گربه در تابلو+دیوار

  • کد خبر : 127895
فروش غیرقانونی توله سگ و گربه در تابلو+دیوار

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس.، بالا و پایین رفتن از سایت به دنبال یک توله سگ با یک بچه گربه کوچک، مهم نیست که یکی از اینها را بخرند زیرا بقیه را دارند. این حیوانات بدون اینکه شخصی که آنها را خریداری می کند بداند که می تواند آنها را نگه دارد خریداری […]

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس.، بالا و پایین رفتن از سایت به دنبال یک توله سگ با یک بچه گربه کوچک، مهم نیست که یکی از اینها را بخرند زیرا بقیه را دارند. این حیوانات بدون اینکه شخصی که آنها را خریداری می کند بداند که می تواند آنها را نگه دارد خریداری می شود. در سال های اخیر، پرورش حیواناتی مانند سگ و گربه بسیار رایج شده است. با توجه به این موضوع و استقبال از خرید و فروش این حیوانات رونق گرفته است، بیشتر این خرید و فروش ها مجازی است، یکی از مکان هایی که افراد نادرست برای خرید و فروش حیوانات از آن استفاده می کنند، بسترهای اینترنتی است.

دیوار محل خرید و فروش.

یکی از مکان هایی که مردم به خرید و فروش حیوانات می پرداختند، بسترهای اینترنتی است و یکی از این بسترها، خرید و فروش حیوانات در سایت دیوار است. صفحات مختلف این سایت را که باز می کنید با وجود اینکه این سایت می گوید برای خرید و فروش توله های زیر دو سال محدودیت ایجاد کرده است اما این حیوانات همچنان در حال فروش هستند.

آگهی فروش روی دیوار.

قرار نبود توله سگی فروخته شود.

سایت دیوار از فروردین ماه سال 1401 به طور رسمی از انتشار آگهی خرید و فروش توله سگ زیر دو سال جلوگیری کرده است. همچنین از نخستین روزهای تیرماه سال جاری خرید و فروش سگ و گربه در این سکو ممنوع شد. این پلتفرم زمینه قیمت را برای تبلیغات حیوانات خانگی حذف کرده و فقط امکان تحویل را دارد. به دلیل گرانی توله های تزئینی یا گربه های اصیل، گاهی برخی از افراد که صلاحیت لازم را ندارند در مراکز غیرمجاز و در شرایط ناسالم، توله های این حیوانات را می کشند; تجارت سیاهی که بدون نظارت درست حیوانات را از حقوقشان محروم می کند.


آگهی فروش با قیمت و سن پایین.

امکانات غیربهداشتی، تغذیه ناکافی مادر، کشتن مداوم توله ها که زندگی سگ را به خطر می اندازد و جدا شدن سریع توله ها از مادر منجر به افسردگی مادر و در بسیاری از موارد مرگ سگ ها می شود. از این حیث، سکوی “دور” به منظور جلوگیری از قربانی شدن توله ها و جدا شدن توله های کوچک از مادر و فروش آنها به طور کلی به سگ و گربه زیر دو ماه، اجازه قرار دادن توله ها را نمی دهد. تبلیغات در این سایت ، حتی در قالب واگذاری نیز این ادعا به سایت یک دیوار است


آگهی فروش سایت روی دیوار

در ضمن وقتی وارد محوطه دیوار می شویم انواع سگ و گربه حتی بدون قصد تحویل به راحتی فروخته می شود. بسیاری از فعالان محیط زیست، کسب و کار این حیوانات را بسیار سودآور می دانند و معتقدند که این افراد بدون توجه به اخلاق، مدام توله ها را می کشند، حتی اگر به دلیل زایمان های متعدد و متوالی جان مادر در خطر باشد. در غیاب نظارت و نادیده گرفتن حقوق حیوانات، مشکلاتی زیر پوست شهر شکل می گیرد که بسیار دردناک است.


اطلاعیه سایت روی دیوار

قیمت های مختلف برای توله سگ و بچه گربه.

برخی از این فروشندگانی که با آنها تماس گرفته شد، بیشتر این توله های زیر دو سال را به راحتی با قیمت های مختلف می فروختند، برخی از این توله ها حتی دو ماه هم ندارند و اکثر آنها 45 روزه هستند و خیلی زودتر از مادرشان جدا شده اند. از تاریخ انقضا


اطلاعیه سایت روی دیوار

یکی از این فروشندگان در خصوص خرید توله سگ به خبرنگار فارس گفت: انواع توله سگ از نژادهای مختلف داریم که اکثر این توله ها 45 روزه هستند و رنگ های متفاوتی دارند و می گوید قیمت یکی از این توله ها طلایی است. رتریورها بیش از 15 میلیون تومبا هستند و همچنان رنگ این توله ها بر قیمت آنها تأثیر می گذارد.


آگهی فروش روی دیوار.

آنها در مورد این حیوانات طوری صحبت می کنند که گویی لباس هایی با رنگ های مختلف هستند. سایت دیوار که پیش از این اعلام کرده بود که فروش سگ و گربه زیر دو سال را نمی دهد، اقدامات قانونی را برای جلوگیری از فروش این حیوانات انجام داده است.

یکی دیگر از گربه فروشان قیمت این بچه گربه های 45 روزه را بیش از 6 میلیون تومان می داند و معتقد است که تخفیف خوبی داده و قیمت واقعی آن بیش از 9 میلیون تومان است.

فروش عمومی این حیوانات

فروش این حیوانات به صورت علنی و بر خلاف آنچه سایت دیوار عنوان می کند، در واقع این توله ها به خاطر پول از مادرشان جدا شده و به افراد مختلف فروخته می شوند و سرنوشت نامعلومی دارند. شرایط فعلی زندگی این توله ها نامشخص و وضعیت آینده آنها نامشخص تر است.

شاید این توله ها در مدت کوتاهی دل صاحبشان را به دست آورند یا به دلیل هزینه ها و نبود شرایط در خیابان رها شوند. حیواناتی که از زندگی در خیابان چیزی نمی دانند و به راحتی نابود می شوند.

در واقع در این داستان فروش توله سگ، چندین حیوان به طور همزمان از بین می روند، مادران به دلیل تولد زیاد و شرایط بد زندگی در سنین پایین به راحتی کشته می شوند و توله ها وارد دنیایی نامعلوم می شوند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.