افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

فروش شگفت انگیز ایما لاماری با قیمت ویژه + جزئیات

  • کد خبر : 401014
فروش شگفت انگیز ایما لاماری با قیمت ویژه + جزئیات

فروش ویژه ایما لاماری برای متقاضیان طرح سامانه عرضه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز شد. به گزارش ارشا آنلاین؛ اگر به دنبال خودرویی با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بی نظیر هستید، اکنون بهترین زمان برای خرید لاماری ایما است. در مهر ماه 1403 شرکت آرین پارس موتور در هشتمین مرحله فراخوان داوطلبان طرح سامانه تامین […]

فروش ویژه ایما لاماری برای متقاضیان طرح سامانه عرضه یکپارچه خودروهای داخلی آغاز شد.

به گزارش ارشا آنلاین؛ اگر به دنبال خودرویی با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بی نظیر هستید، اکنون بهترین زمان برای خرید لاماری ایما است. در مهر ماه 1403 شرکت آرین پارس موتور در هشتمین مرحله فراخوان داوطلبان طرح سامانه تامین یکپارچه خودرو کشور اقدام به فروش فوق العاده این خودرو کرد. فروش جدید پس از پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو بر اساس نوبت دهی انجام می شود.

این فروش تا 8 مهر ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند برای ثبت نام و تکمیل مراحل خرید به سایت شرکت مراجعه کنند. این فروش فوق العاده با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روز کاری خواهد بود. همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش لاماری به نشانی https://sales.lamari.ir زمان ثبت نام خود را بررسی و مشاهده کنند.

Lamari Emma در صدر جدول رده بندی کیفیت ISQI قرار دارد

Lamari Emma نه تنها از نظر ظاهری جذاب است، بلکه در دوران عرضه به عنوان خودرویی با کیفیت ساخت بالا نیز شناخته می شد. بر اساس گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، لاماری ایما چندین دوره در صدر جدول رده بندی کیفی خودروهای تولید شده در کشور قرار گرفته است. طراحی داخلی آن با استفاده از مواد باکیفیت، تجربه ای راحت و لوکس را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های متمایز لاماری ایما راندمان بالای سوخت است. این خودرو به شما کمک می کند تا هزینه های روزانه خود را کاهش دهید. کیفیت ساخت و زیبایی این خودرو آن را به خودروی مورد علاقه عموم مردم تبدیل کرده است. فروش هزاران دستگاه از این خودرو نشان دهنده رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لاماری ایما است.

کراس اوور «لاماری اما» به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ GDi ساخت میتسوبیشی مجهز شده است. این خودرو می تواند 195 اسب بخار با گشتاور 285 نیوتن متر تولید کند و گیربکس اتوماتیک به کار رفته نیز در قالب دو کلاچ مرطوب 7 سرعته، نیروی محرکه را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 6.6 لیتر در صد کیلومتر و شتاب رسمی آن از 0 تا 100 کیلومتر 9.5 ثانیه است.

اما لاماری

این محصول مجهز به استارت دکمه ای، سانروف پانوراما، روکش داخلی چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی 6 حالته، دوربین ثبت رویدادها، دوربین و سنسور پارک عقب، شش ایربگ 10 نقطه ای، رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، ترمز دستی برقی است. ، نگه داشتن خودکار، کنترل استارت بالا و پایین، اهرم دنده برقی، آمپلی فایر دیجیتال جلو و پارچه مالتی مدیا، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک با تصفیه هوای کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به صفحه نمایش خودرو و … است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.