افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فروش «سلفی با رستم» از مرز یک میلیارد تومان گذشت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 157091
فروش «سلفی با رستم» از مرز یک میلیارد تومان گذشت – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، بر اساس اعلام سامانه مدیریت فروش و اکران فیلم (SMF)، حجم فروش فیلم «سلفی با رستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین زوانت که این فیلم که هم اکنون پردیس سینمایی مشهد را اداره می کند در سینماهای سراسر کشور فروخته شده، در کشور […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، بر اساس اعلام سامانه مدیریت فروش و اکران فیلم (SMF)، حجم فروش فیلم «سلفی با رستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین زوانت که این فیلم که هم اکنون پردیس سینمایی مشهد را اداره می کند در سینماهای سراسر کشور فروخته شده، در کشور در حال اکران است و مرز میلیاردی را پشت سر گذاشته است.

پخش این فیلم بر عهده شرکت رسانه ای فیلمسازان مولود به کارگردانی حبیب اسماعیلی است.

حسین زوانت پیش از این سابقه ساخت آثاری چون «دزد و پری»، «تپلی و من»، «خرمنان کوچ» و … و همچنین سریال «دی و ماه پیشونی» را در شبکه نمایش خانگی در کارنامه دارد.

«سلفی با رستم» محصول سال ۱۳۹۷ در سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان «سلفی با رستم» آمده است: هلیا 10 ساله بدون اطلاع از رازهای پدرش زندگی به ظاهر آرامی دارد، اما وقتی رازها فاش می شود، زندگی او را تغییر می دهد.

امیرحسین صدیق، شقایق فراهانی، بازیگران کودک هلیا آهنگری و راستین عزیزپور، آناهیتا همتی، زهرا جهرمی، محمدرضا هدایتی، مرتضی زارع، رامین ناصر نصیر، عباس محبوب، امین چنارانی با بازی میر طاهر مظلومی و علی استادی در این فیلم حضور دارند. . .

بازیگران فیلم سینمایی «سلفی با رستم» نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: حسین زوانت، مدیر پروژه و سرمایه گذار: میشم آهنگری، مدیر تولید: فریبا خلیلی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، تدوین: پریسا پروین نیا، آهنگساز: محمدمهدی. گورنگی (کاسا)، صداگذاری و میکس: محمود موسوی نژاد، صدابردار: فرهاد تبریزی، طراح گریم: جنان صدفی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، جلوه های ویژه بصری: صالح کیشور دوست و ردا مرادی. طراح عنوان: سید مهدی سعیدی، دستیار اول کارگردان: جواد صالحی، مدیر برنامه ریزی: زهرا جهرمی، برنامه ریز: حمیدرضا آزوجی، منشی صحنه: حدیده نصیری، عکاس: پیام باورساد احمدپور، مدیران تصاحب: اصغر بازگشا- مشاور رسانه ای فرهاد حواخواه، قربی نیا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.