افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

فروش اینترنتی محصولات دخانی ممنوع

  • کد خبر : 209924
فروش اینترنتی محصولات دخانی ممنوع

به گزارش بازار، بهزاد ولی زاده، رئیس دبیرخانه ملی مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت گفت: از سال 2004 عضو کنوانسیون کنترل دخانیات سازمان جهانی بهداشت هستیم و ممنوعیت فروش مجازی فرآورده های دخانی به تصویب رسید. نمایندگان مجلس امسال وی افزود: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با دخانیات، موضوع ممنوعیت خرید و فروش در […]

به گزارش بازار، بهزاد ولی زاده، رئیس دبیرخانه ملی مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت گفت: از سال 2004 عضو کنوانسیون کنترل دخانیات سازمان جهانی بهداشت هستیم و ممنوعیت فروش مجازی فرآورده های دخانی به تصویب رسید. نمایندگان مجلس امسال

وی افزود: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با دخانیات، موضوع ممنوعیت خرید و فروش در اینترنت و کانال هایی که دسترسی مردم به محصولات دخانی را تسهیل می کند به صراحت مطرح شده است.

رئیس دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت تصریح کرد: موضوع ممنوعیت فروش محصولات دخانی به افراد زیر 18 سال مطرح شده و این موضوع جزو مصوبات مجلس است. اتحادیه‌های صنفی که محصولات دخانی را عرضه می‌کنند باید نکات ذکر شده در قانون از جمله عدم فروش محصولات دخانی به افراد زیر 18 سال را با رعایت دستورالعمل‌های اداره کل مبارزه با دخانیات به شدت رعایت کنند.

ولی زاده ادامه داد: قانون به صراحت بر ممنوعیت فروش مجازی محصولات دخانی تاکید کرده است.

وی ادامه داد: فروش اینترنتی محصولات دخانی تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود و وزارت بهداشت به دنبال لغو مجوز نمایندگی فروش این متخلفان خواهد بود و هماهنگی های لازم با دادستانی کل کشور در این زمینه انجام شده است. . توجه.”

ولی زاده تاکید کرد: مردم با مشاهده فروش فرآورده های دخانی به نوجوانان توسط سندیکا، سریعا مشکل را به سامانه 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند تا با هدف حفظ سلامت نوجوانان، قانون اعمال شود. جلوگیری از آسیب های جسمی به این افراد.

رئیس دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت گفت: در بحث ممنوعیت فروش محصولات دخانی به افراد زیر 18 سال، جرایم مالی نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.