افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

فروش اموال شرکت “شرکت کوروش” عرضه 4 بسته املاک.

  • کد خبر : 380950
فروش اموال شرکت “شرکت کوروش” عرضه 4 بسته املاک.

به گزارش بازار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده، «سید عبدالمجید اجتهادی» افزود: این اموال توسط مرجع قضایی در اختیار این سازمان قرار گرفت و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده الکترونیکی ملی. محصول آن طبق نظر مقام قضایی به گمشده باز می گردد. به گزارش بازار، شرکت کوروش که در […]

به گزارش بازار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده، «سید عبدالمجید اجتهادی» افزود: این اموال توسط مرجع قضایی در اختیار این سازمان قرار گرفت و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده الکترونیکی ملی. محصول آن طبق نظر مقام قضایی به گمشده باز می گردد.

به گزارش بازار، شرکت کوروش که در زمینه فروش تلفن همراه فعالیت می کند، اعلام کرد گوشی موبایل آیفون را که قیمت فروش آن در بازار بین 35 تا 40 میلیون تومان است را با قیمتی به دست مصرف کننده می رساند. از 20 میلیون تومانی واسطه هایی را که پس از چند ماه از کشور گریختند حذف کرد و اکنون پرونده در دستگاه قضایی باقی مانده است.

اجتهادی در ادامه اظهار داشت: امروز (دوشنبه 18 مهرماه) یکی از بزرگترین مزایده های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شماره 283 آغاز شد.

وی افزود: بیش از 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه راهسازی، 50 دستگاه موتورسیکلت، چای و اقلامی از قبیل لوازم خانگی و محصولات فاسدشدنی به فروش رسیده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات نزدیک به چهار میلیارد تومان کالای فروش در سامانه الکترونیک ستادی دولت بارگذاری شد.

رئیس هیأت مدیره سازمان املاک و مستغلات با تاکید بر اینکه اکثر اقلام عرضه شده در این مزایده از نیازهای حوزه تولیدی کشور محسوب می شود، تصریح کرد: این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذیربط هستند و بخشی از آنها نیز با موضوع به فروش می رسد. برای صادرات و در این زمینه سپرده ها جمع آوری می شود و در نهایت با تایید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، این سپرده ها به صاحبان کالا بازگردانده می شود.

اعلام کرد: سپرده بنگاه ها در مزایده الکترونیکی اموال منقول طبق شرایط به هفت درصد ارزش پایه اموال کاهش یافته و علاقه مندان می توانند با واریز در مزایده شرکت کنند.

مدیرعامل این سازمان یادآور شد: 5 دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش کارشناسی حدوداً 40 میلیارد تومب به مزایده گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، مزایده 283 دارایی منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده به صورت سراسری و الکترونیکی از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از 18 مهرماه آغاز شد و علاقه مندان می توانند با مشاهده کالاها در استان پیشنهادات خود را ثبت کنند. مراکز تا 16 اکتبر علاوه بر این، حراج رمزگشایی و برندگان نهایی در 21 اکتبر اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.