افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
6

فروشگاه های معروف پاریس خرید ارزان در فرانسه

  • کد خبر : 304871
فروشگاه های معروف پاریس خرید ارزان در فرانسه

برای اینکه بتوانید هر برندی را که دوست دارید در پاریس بخرید و در عین حال از قیمت های مناسبی برخوردار شوید، اوت لت ها بهترین گزینه هستند. اوت لت ها فروشگاه هایی هستند که محصولات خود را با قیمت کمتری به فروش می رسانند. در فروشگاه های خرده فروشی اغلب می توانید لباس، لوازم […]

برای اینکه بتوانید هر برندی را که دوست دارید در پاریس بخرید و در عین حال از قیمت های مناسبی برخوردار شوید، اوت لت ها بهترین گزینه هستند. اوت لت ها فروشگاه هایی هستند که محصولات خود را با قیمت کمتری به فروش می رسانند. در فروشگاه های خرده فروشی اغلب می توانید لباس، لوازم آرایشی، کیف و کفش و غیره بخرید. در ادامه به معرفی اوت لت های معروف پاریس خواهیم پرداخت امروز پرواز کن بیا همراه

دلیل راه اندازی اوت لت های معروف پاریس.

قبل از اینکه شما را با نقاط دیدنی پاریس آشنا کنیم، اگر قصد سفر به پایتخت فرانسه را دارید، می توانید با چند کلیک ساده از آن دیدن کنید. رزرو بهترین و ارزان ترین هتل های پاریس یا خرید بلیط هواپیما پاریس پرداخت پیشنهاد ما به شما سفر با فرنچ ایر این یکی از بزرگترین خطوط هوایی اروپا و جهان است.

پاریس، همراه با نیویورک، لندن و میلان که به عنوان مراکز مد شناخته می شوند، مکانی عالی برای خرید هستند. مراکز خرید متعدد و بوتیک های کوچک در این شهر هر فردی را به خرید علاقه مند می کند. البته از آنجایی که پاریس شهر گرانی است و همه امکان خرید برندهای معتبر با قیمت اصلی را ندارند، می توانید به مراکز خرید ارزان در پاریس بود

یکی از انواع این مراکز، اوت لت های پاریس هستند. این مراکز فروش افتتاح شد تا کسانی که بودجه کمتری دارند بتوانند بهترین محصولات را با قیمت کمتر خریداری کنند.

روستای دره روستای لا والی

Outlet La Valle Village که یکی از معروف ترین اوت لت های پاریس است که به عنوان مرکز اوت لت برندهای لوکس شناخته می شود. این اوت لت 35 دقیقه با پاریس و معروف ترین شهربازی این شهر فاصله دارد. پارک والت دیزنی پاریس فقط 5 دقیقه است. این اوت لت دو دقیقه با مرکز خرید سنتی Val d’Europe فاصله دارد و همین نکته باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

فروشگاه La Valle با بیش از 120 فروشگاه گران‌قیمت و کالاهای چرمی از برندهای معروفی مانند Jimmy Choo، Balmain، Guess، Michael Kors و حتی Lancel مکانی است که بهترین خریدهای شما در آن خواهد بود. محصولات این اوت لت با تخفیف های 30 تا 70 درصدی به فروش می رسد.

برای رسیدن به این نقطه فروش می توانید از شاتل هایی استفاده کنید که در ایستگاه Pyramid توقف دارند (دسترسی به آنها از موزه ی لوور این هم آسان است). قیمت این شاتل ها مقرون به صرفه است و حدود 25 یورو است. می توانید ساعت 9:30 صبح یا یک بعد از ظهر حرکت کنید و در ساعت 4 یا 6:45 بعد از ظهر برگردید. اگر می خواهید نیم روز در این مکان بمانید یا یک روز کامل را در آنجا بگذرانید، انتخاب با شماست.

ساعات کاری فروشگاه La Valle: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب

آدرس خروجی La Valle در نقشه گوگل

مرکز کارخانه Eugenio Center

حرکت از مرکز یوسین 45 دقیقه از پاریس فاصله دارد و در حومه پاریس واقع شده است. شما می توانید بسیاری از برندهای بین المللی از جمله نایک، لئونیداس و حتی Levi’s را در این فروشگاه بیابید.

با صدها فروشگاه پوشاک، کفش و کالاهای چرمی و رستوران ها و شکلات فروشی های معتبر با قیمت های بی نظیر، این امکان را دارید که بهترین محصولات را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید.

مرکز Eussian: فروشگاه های معروف پاریس

مرکز خرید Eussian اقلام باقی مانده از فصل قبل را با تخفیف های 40 تا 80 درصدی به فروش می رساند و شاید ارزان ترین مرکز خرید پاریس باشد. در این اوت لت حتی اجناس برای بار دوم تخفیف می گیرند! بنابراین بهترین فرصت برای تجدید کمد لباس شما خواهد بود! بهترین زمان برای خرید در این فروشگاه اواسط هفته است که مشتریان کمتری وجود دارد و گزینه های بیشتری برای خرید وجود دارد.

ساعات کاری مرکز یوسین: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر.

آدرس فروشگاه La Valle Eusin Center در نقشه گوگل

فروشگاه One Nation Paris One Nation Paris

بیش از 400 برند پیشرو وجود دارند که قیمت محصولات خود را در طول سال بین 30 تا 70 درصد کاهش می دهند. برندهای معروف بی شماری مانند آرمانی، گانت، دیزل و حتی کاچارل با کیفیت بالا و قیمت پایین شما را شگفت زده خواهند کرد.

مثلا لباس برند هوگوبوس که با قیمت 700 یورو به فروش می رسید. خروج یک ملت می توانید آن را با قیمت 140 یورو بخرید یا کفش ورزشی ریباک را تنها با 200 یورو و نیمی از قیمت اصلی خود خریداری کنید.

Outlet One Nation: مؤسسات معروف در پاریس

در این اوت لت، اگر از خرید خسته شده اید، می توانید برای لحظاتی در رستوران ایتالیایی بی نظیر La Fraschetteria استراحت کنید، یک قهوه استارباکس بنوشید، در کافه Monument غذای خانگی بخورید و از همبرگرهای خانگی Maison Foude لذت ببرید.

این اوت لت تعداد زیادی از برندهای معروف را با قیمت های باورنکردنی به خصوص در زمان تخفیف ها راه اندازی می کند. با این حال، از آنجایی که One Nation Outlet در فضای باز برگزار می شود، ممکن است با تغییرات آب و هوا مشکل داشته باشید.

ساعات کاری موسسه One Nation: ساعات کاری فروشگاه One Nation از یکشنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر است.

آدرس فروشگاه La Valle One Nation در نقشه گوگل

برندهای Corby-Esson Avenue | خریدی خاطره انگیز در حومه پاریس

یک مرکز خرید محبوب در حومه پاریس، Avenue de Corby-Essonne مکانی ایده آل برای یافتن مارک های محبوب با قیمت های مقرون به صرفه است. این مرکز خرید که در شهر Corby-Essonne واقع شده است، به راحتی از پاریس قابل دسترسی است و مجموعه ای متنوع از برندهای فرانسوی و بین المللی را در فضایی دلپذیر ارائه می دهد.

در Marks Avenue Corby-Essonne می‌توانید طیف گسترده‌ای از برندها را پیدا کنید، از جمله: Levis، Lacoste، Nike و Tefal. این مرکز اوت لت به خاطر تخفیف های چشمگیرش معروف است. در این مرکز خرید می توانید اجناس را با قیمتی بین 30 تا 70 درصد کمتر از قیمت های معمولی پیدا کنید.

دسترسی به خیابان Marquess Avenue Corby-Essonne از پاریس آسان است. شما می توانید با وسایل نقلیه عمومی از جمله RER D و اتوبوس به این مرکز خرید برسید. همچنین می توانید با ماشین شخصی وارد شوید و از پارکینگ رایگان مرکز خرید استفاده کنید.

ساعات کاری: Marks Avenue Corby-Essonne همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است.

آدرس Marks Avenue Corby-Esson در نقشه گوگل

بهترین برندها با نازلترین قیمت در اوت لت های پاریس

در اوت لت های پاریس می توانید بهترین برندها را با کمترین قیمت پیدا کنید و از خرید لذت ببرید. البته ممکن است نتوانید تمامی محصولات ساخت برند را در این فروشگاه ها پیدا کنید، اما ممکن است با کمی جستجو این مشکل نیز برطرف شود و بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. به طور کلی اوت لت ها از نظر قیمت بسیار جذاب هستند اما تنوع آنها نسبت به شعبه های برند اصلی کمتر است و این تنها نقطه ضعف آنهاست.

آیا تجربه خرید از فروشگاه ها را دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید

سوالات متداول در مورد فروشگاه های معروف پاریس

آیا فروشگاه های پاریس به مراکز تفریحی نزدیک هستند؟

بله، شهر La Vallée تنها 5 دقیقه با مشهورترین شهربازی این شهر، والت دیزنی پاریس فاصله دارد.

کدام فروشگاه پاریس بیشترین تخفیف را دارد؟

قیمت محصولات برای دومین بار در مرکز اوزین کاهش می یابد.

تخفیف در فروشگاه های پاریس چند درصد است؟

درصد تخفیف در این مراکز فروش از 30 تا 80 درصد متغیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.