افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

فروشگاه های آنلاین مجاز به توزیع گوشت به روش سالم نیستند

  • کد خبر : 371599
فروشگاه های آنلاین مجاز به توزیع گوشت به روش سالم نیستند

به گزارش بازار، محسن عباسی هدف از تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشت را ساماندهی واحدهای توزیع گوشت در استان تهران عنوان کرد و گفت: قبل از ایجاد این انجمن شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و فاقد گواهی سلامت در این انجمن بودیم. انجمن گوشت ناسالم توزیع می کردند. وی ادامه داد: در چارچوب […]

به گزارش بازار، محسن عباسی هدف از تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشت را ساماندهی واحدهای توزیع گوشت در استان تهران عنوان کرد و گفت: قبل از ایجاد این انجمن شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و فاقد گواهی سلامت در این انجمن بودیم. انجمن گوشت ناسالم توزیع می کردند.

وی ادامه داد: در چارچوب تعامل با دامپزشکی برای اعضای صنف گواهی عضویت صادر شد که در آن محل فعالیت و نام نشان صنفی آنها مشخص می شود.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان توزیع کنندگان گوشت خام (سفید و قرمز) استان تهران با بیان اینکه کلیه فرآورده های گوشتی خام در استان تهران توسط اعضای این انجمن و افراد واجد شرایط توزیع می شود، گفت: این انجمن دارای مجوز از انجمن می باشد. سازمان های ذیربط و از طریق واحدهای تولیدی محصولات گوشتی و پروتئینی مرغوب در اسرع وقت و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده اصلی می رسد.

عباسی یادآور شد: در ایام خاص مانند نوروز، رمضان، محرم و صفر محصولات پروتئینی به صورت ویژه و با قیمت مناسب تری بین مصرف کنندگان توزیع می شود.

وی افزود: انجمن توزیع کنندگان گوشت خام با استفاده از نخبگان و واحدهای تجاری مجاز و مجهز، توانایی توزیع گوشت گرم داخلی و همچنین گوشت وارداتی را دارد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان توزیع کنندگان گوشت خام (سفید و قرمز) استان تهران با اشاره به اینکه با استفاده از نظرات کارشناسان و بهره گیری از ظرفیت معلمان و دانشگاهیان تلاش کرده ایم سطح خدمات این انجمن را افزایش دهیم. . و نخبگان صنفی گفت: با استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید خبره این صنف که بیش از 300 عضو فعال دارد، به زودی اکثر مشکلات حوزه توزیع مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این انجمن در تلاش است تا فعالیت های خود را فراتر از استان تهران گسترش دهد، افزود: این انجمن صفر تا صد امکانات تولید و توزیع فرآورده های گوشتی و زنجیره کامل واحدهای تولید و توزیع گوشت شامل واحدهای پرورشی را دارد. شامل تولید، بسته بندی، سردخانه، فروش و توزیع می باشد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشت خام (سفید و قرمز) استان تهران با بیان اینکه با استفاده از تجربیاتی که در زمینه توزیع محصولات پروتئینی در استان تهران به دست آورده ایم، می توانیم این روش توزیع را در سطح کشور گسترش دهیم، گفت: : بر اساس اصل 44 قانون اساسی بخش دولتی، امکان تجارت آزاد باید در اختیار بخش خصوصی و نهادهای دولتی قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه توزیع گوشت سفید و قرمز یک فعالیت کاملاً تخصصی و بهداشتی است که باید توسط افراد با تجربه و امکانات انجام شود، اظهار داشت: در حال حاضر شاهدیم که متاسفانه هر فردی که توان مالی دارد فکر می کند که می تواند. وارد این موضوع شوید این یک حرفه است در حالی که این شغل یک فعالیت کاملا تخصصی است که ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد.

بر اساس اطلاعیه انجمن صنفی توزیع کنندگان گوشت خام (سفید و قرمز) استان تهران، نگهداری گوشت و فرآورده های پروتئینی یک فعالیت بهداشتی و حساس است که با امنیت غذایی مردم ارتباط دارد. آنها تبلیغات گسترده ای در مورد توزیع گوشت انجام می دهند، اما امکانات کافی برای نگهداری یا توزیع گوشت ندارند.

دبیر انجمن صنفی بازرگانان توزیع کنندگان گوشت خام (سفید و قرمز) استان تهران با بیان اینکه انجمن صنفی توزیع کنندگان گوشت اهمیت زیادی به زنجیره توزیع محصولات پروتئینی توسط کارشناسان می دهد، گفت: توزیع این محصولات با تجهیزات کافی و شرایط نگهداری مناسب بسیار مهم است، زیرا اگر گوشت در جای مناسب نگهداری نشود، به سرعت فاسد شده و سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.