افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

فرهنگستان هنرهای زیبا جایی است که استعدادهای هنری نوین در عرصه فرهنگ و هنر ایران بزرگ تجلی می یابد.

  • کد خبر : 371227
فرهنگستان هنرهای زیبا جایی است که استعدادهای هنری نوین در عرصه فرهنگ و هنر ایران بزرگ تجلی می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، متن پیام پیام احمدی مدیر کل فرهنگ و معارف اسلامی استان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیممصادف شدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت و نیکی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ولادت صاحب مکتب امام جعفر صادق علیه السلام ایشان با […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، متن پیام پیام احمدی مدیر کل فرهنگ و معارف اسلامی استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مصادف شدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت و نیکی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ولادت صاحب مکتب امام جعفر صادق علیه السلام ایشان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گرامیداشت رشادت های ملت مجاهد ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها را به عموم مردم استان، شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نماییم. خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان، معلمان پرتلاش و اساتید محترم دانشگاه، دانشجویان عزیز.

هر عصر و عصری شرایط خاص خود را دارد و هر فردی برای رسیدن به مقصد باید وظیفه خود را انجام دهد. روزگاری جنگ بر ایران عزیز و دانش آموزان، معلمان، دانش آموزان، بازرگانان و… تحمیل شد. با شجاعت و غیرت به جبهه ها شتافتند. جلوی دشمن خونخوار را بگیرید و امروز فصل شکوفایی ایران عزیز است تا با همت و همت فرزندان و دانشمندان این سرزمین استقلال کشور در همه عرصه های علمی، صنعتی، فرهنگی، سیاسی و سیاسی به دست آید. … رسالت این دوران است و مجاهدت جوانان ایران اسلامی در مدارس نشان از عزم یک ملت در پیشرفت میهن خود دارد.

به عنوان خادم فرهنگ، هنر و رسانه، آغاز فصل جدید تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید را به همکاران فرهنگی عزیز، به ویژه معلمان و اساتید گرانقدر آموزش و پرورش و دانشگاه ها و دانش آموزان و دانشجویان عزیز می گویم. و خانواده هایشان و همچنین عزیزانم در فرهنگستان هنرهای زیبا. جایی است که استعدادهای نوین هنری در عرصه فرهنگ و هنر ایران بزرگ تجلی می یابد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.