افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فرهاد ایرانی همسر مهسا ایرانی کیست؟ / چرا این زن زیبا معروف شد! + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 236087
فرهاد ایرانی همسر مهسا ایرانی کیست؟  / چرا این زن زیبا معروف شد!  + عکس و بیوگرافی

فرهاد ایرانی عکاس ایرانی و همسرش مهسا قنواتی معروف به مهسا ایرانی با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود برنده مستند «من ایرانی هستم» در جشنواره بین المللی آیرودی یونان را اعلام کردند. مستند «من ایرانی هستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ایرانی، داستان پرفراز و نشیب این عکاس ایرانی را روایت می کند. […]

فرهاد ایرانی عکاس ایرانی و همسرش مهسا قنواتی معروف به مهسا ایرانی با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود برنده مستند «من ایرانی هستم» در جشنواره بین المللی آیرودی یونان را اعلام کردند. مستند «من ایرانی هستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ایرانی، داستان پرفراز و نشیب این عکاس ایرانی را روایت می کند. فرهاد ایرانی و همسرش مهسا ایرانی پس از شرکت در برنامه «ماه عسل» در سال ۱۳۹۶ به شهرت رسیدند.

مهسا ایرانی با انتشار عکس هایی از خود و همسرش در کنار پدر و مادر فرهاد ایرانی اعلام کرد که مستند همسرش در جشنواره یونان برنده شد. این تصاویر در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

مهسا قنواتی همسر فرهاد ایرانی است که عمدتاً با نام خانوادگی شوهرش به نام مهسا ایرانی شناخته می شود.

او و فرهاد ایرانی زمانی که دانشجوی یک دانشگاه بودند با هم آشنا شدند. فرهاد که به مهسا علاقه مند بود برای اولین بار در سال 1386 از او خواستگاری کرد اما خانواده مهسا مخالف ازدواج آنها بودند.

خود مهسا در این باره گفت: اولین باری که فرهاد را در دانشگاه دیدم خیلی مراقب فرهاد بودم به همین دلیل به او نزدیک نشدم و حتی فاصله ام را حفظ کردم و برایم عجیب بود اما جسارت را دیدم اعتماد به نفس زیاد به خودم و چیزهایی که در فرهاد وجود داشت که نظرم را نسبت به او تغییر داد. وقتی فهمیدم فرهاد می تواند تکیه گاه مناسبی باشد و این توانایی را دارد، حالا شروع این نقطه برای جلب رضایت خانواده ام بود.

فرهاد ایرانی

فرهاد ایرانی

فرهاد ایرانی کیست؟

فرهاد ایرانی متولد 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته گرافیک است.

او تنها فرزند والدینش است و یک بیماری ژنتیکی به نام سندرم خیانتکار مادرزادی کالینز دارد که از مادرش به ارث رسیده است. این بیماری از هر 50000 نوزاد یک نوزاد را مبتلا می کند و تنها به دلیل عدم وجود استخوان گونه و ظاهر متفاوت صورت باعث بدشکلی در جمجمه صورت می شود. مادر فرهاد ایرانی در خانواده ای با 6 فرزند بزرگ شده و تنها فردی از خانواده خود است که از این بیماری رنج می برد.

با توجه به چهره متفاوت فرهاد ایرانی تا 9 سالگی هیچ مدرسه ای حاضر به پذیرش او نشد چون فکر می کردند او معلول ذهنی است، به همین دلیل دو سال اول دبستان را نزد معلم خصوصی درس خواند.

فرهاد ایرانی

در نهایت با شرکت در تست هوش و با پشتکار فراوان موفق شد وارد مدرسه شود اما ماجرا به همین جا ختم نشد و برای ثبت نام در مدرسه راهنمایی و دبیرستان با مشکلات زیادی مواجه شد.

فرهاد که به ناچار چهره متفاوت او را می پذیرفت، همزمان با تحصیل شروع به یادگیری آلات موسیقی کرد و پس از مدتی وارد هنرستان در رشته گرافیک شد.

در 18-19 سالگی تصمیم گرفت به دنبال کار بگردد زیرا احساس تنهایی می کرد. شروع به جستجوی کار کرد و وقتی تلفنی برایشان توضیح داد و نمونه کار را برایشان فرستاد، خیلی خوب دریافت کردند اما وقتی شخصا به دفترشان رفت به دلایل مختلف قبول نکردند.

فرهاد ایرانی

پس از قبولی در دانشگاه تا یک سال نتوانست سر کلاس برود تا اینکه بالاخره از سال دوم بدون توجه به واکنش همکلاسی هایش تصمیم گرفت به کلاس برود.

او به دانشگاه رفت و بزرگترین انقلاب زندگی او رخ داد. او در کالج و کلاس های موسیقی به دلیل توانایی اش در نواختن ساز توجه ها را به خود جلب کرد.

اولین باری که به خواستگاری دختری رفت به خاطر ظاهرش مورد قبول قرار نگرفت تا اینکه 10 سال بعد در دانشگاه با مهسا قنواتی آشنا شد و به او علاقه مند شد اما مشکلات ظاهری مانع از انجام این کار شد. اما در نهایت موفق شد رضایت مهسا قنواتی و خانواده اش را برای ازدواج جلب کند.

فرهاد ایرانی

به گفته این زوج، به دلیل بیماری ژنتیکی فرهاد، شاید بچه دار شدن برایشان سخت یا غیرممکن باشد، به همین دلیل فعلا تصمیم به بچه دار شدن نگرفته اند.

حضور فرهاد ایرانی و همسرش در برنامه «ماه عسل» در سال 1396 که درباره داستان زندگی این عکاس ایرانی صحبت کردند، باعث شهرت این زوج شد.

فرهاد ایرانی به عنوان عکاس فعالیت می کند و در چندین پروژه با افراد مشهور ایرانی همکاری داشته است. او عمدتا از بازیگران و هنرمندان عکاسی می کند.

فرهاد ایرانی

فرهاد ایرانی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.