افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

فرم دادن به لب های نازک را باید بدانید / راز داشتن لب های بالیوودی

  • کد خبر : 181591
فرم دادن به لب های نازک را باید بدانید / راز داشتن لب های بالیوودی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش خوب، آرایشی است که زیبایی متعادلی را در تمام قسمت های صورت داشته باشد. این بدان معناست که مثلاً شما نباید ببینید که به تنهایی چه لباسی را دوست دارید، بلکه باید ببینید چه آرایشی با هم به شما می آید. شاید من مدلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش خوب، آرایشی است که زیبایی متعادلی را در تمام قسمت های صورت داشته باشد. این بدان معناست که مثلاً شما نباید ببینید که به تنهایی چه لباسی را دوست دارید، بلکه باید ببینید چه آرایشی با هم به شما می آید. شاید من مدلی هستم که خط چشم بلند و ضخیم و رژ لب قرمز پررنگ می خواهد، خوب، استفاده از این دو مورد در کنار هم نمی تواند نتیجه خوبی داشته باشد و باید یکی از آنها را تغییر داد. به همین دلیل است که می گوییم باید ببینید کدام سرهنگ به شما می آید، در غیر این صورت با در نظر گرفتن جزئیات مورد علاقه خود، ممکن است از آرایش خود چندان راضی نباشید.

اما اجازه دهید کمی جلوتر برویم و با جزئیات صورت و آرایش آشنا شویم. خوب، آرایش همان رنگ می ماند و اگر قسمت های مختلف را به درستی رنگ آمیزی نکنید، به گریم سارا، دختر 5 ساله تهرا دست خواهید یافت. خط چشم دشوار است، اما فرم دادن به لب و خط لب به همان اندازه دشوار است و باید به درستی انجام شود.

فرم دادن به لب ها به گونه ای که بزرگتر یا کوچکتر و در عین حال طبیعی به نظر برسند، خوب، این مهارتی است که برای رسیدن به آن ظاهر دلخواه باید آموخت. اما قطعاً تمرین زیاد می تواند باعث شود دست شما به شدت حرکت کند و شما را به چیزی که دوست دارید نزدیک کند.

اگر شما هم می خواهید یاد بگیرید و خودتان این کار را به راحتی انجام دهید، پیشنهاد می کنیم مقاله ما را دنبال کنید.

نحوه زدن رژ لب

چگونه لب ها را بکشیم؟

استفاده از خط لب باعث می‌شود لبه لب‌هایتان را به خوبی مشخص کنید و از طرفی به ماندگاری رژ لب کمک می‌کند زیرا به عنوان پایه عمل می‌کند و در واقع لب‌هایتان را به یک پایه قابل توجه و آرایش نهایی‌تان تبدیل می‌کند. تمیزتر و زیباتر است.

در ابتدا برای اولین قدم بهتر است لب های خود را مرطوب کنید و با پاک کردن پوست مرده و اسکراب لب، به آرایش لب خود جان و زیبایی بیشتری ببخشید.

رنگ خط لب خود را اینگونه انتخاب کنید.

خب، مرحله بعدی انتخاب رنگ مناسب خط لب است، پس باید مطمئن شوید که رنگ رژ لبتان با رنگ پوست و موی شما همخوانی دارد، در غیر این صورت احتمالا نتیجه خوبی نخواهید گرفت. فراموش نکنید که تضاد رنگ خط و خود لب منسوخ شده است و بیشتر مد شده که آنها هم رنگ باشند.

نحوه زدن رژ لب

چگونه روی لب بالا و پایین خط لب بکشیم؟

خب به مرحله اصلی یعنی کشیدن خطوط برای لب ها می رسیم. برای کشیدن خط لب بهتر است از لب بالا شروع کنید و ابتدا یک خط X شکل وسط لب بکشید و دو گوشه لب بالایی را به عنوان علامت علامت بزنید. سپس X پررنگ را تا نقطه مشخص شده علامت بزنید و لب بالایی خود را به شکل دلخواه بکشید. در نهایت، فراموش نکنید که خطوط را با انگشت یا برس لب ترکیب کنید.

برای لب های پایین بهتر است مداد را محکم فشار ندهید و فقط آن را به آرامی روی لب ها حرکت دهید تا یکدست و زیبا شوند. توصیه می کنیم خط لب پایین خود را خیلی از خط لب خود دور نکنید تا لب های شما بزرگتر به نظر برسد زیرا بسیار غیر طبیعی به نظر می رسد.

نحوه زدن رژ لب

به لب های نازک این شکلی زیبا بدهید.

به طور کلی برای داشتن لب های بزرگتر خود را به کشیدن خط لب محدود نکنید و پیشنهاد ما این است که در انتخاب رنگ رژ لب دقت کنید و بدانید رنگ های ضخیم یا تیره باعث می شود لب های شما دو برابر بزرگتر به نظر برسند. باریک . و اینکه داخل لب‌هایتان را کمی سبک‌تر به سمت دهانتان کنید، لب‌هایتان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بهتر است ابتدا لب هایتان را با رژ لب مشخص کنید و بعد از پاک کردن و زدن رنگ صورتی، حالا یک رژ لب سفید انتخاب کنید و یک مداد درست زیر خط لبتان بکشید و سپس خوب پاک کنید. به این ترتیب لب هایی با خطای دید بیشتر خواهید داشت.

نحوه زدن رژ لب

چگونه لب های درشت را زیبا کنیم

خوب وقتی لب های بزرگی دارید نیاز به حرکت خاصی ندارید و فقط رژ لب را روی خط لبتان بکشید و لبه آن را نشان دهید. سپس رژ لب 90 بزنید چون قطعا دو برابر زیباتر می شود، از طرفی بعد از زدن رژ لب خط لب را به سمت وسط بگیرید و بکشید تا جذابتر به نظر برسد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.