افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

فرمول های شگفت انگیز برای ایجاد رنگ طبیعی مو از غذا/بلوند تا شراب

  • کد خبر : 366202
فرمول های شگفت انگیز برای ایجاد رنگ طبیعی مو از غذا/بلوند تا شراب

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی ظاهر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که بزرگترین آنها وراثت است، یعنی خوش شانس هستید، چیزهای خوبی را از والدین خود به ارث می برید و به اصطلاح زیبا به دنیا می آیید که می توان گفت ارث همراه است. خوشبختانه، این تا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی ظاهر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که بزرگترین آنها وراثت است، یعنی خوش شانس هستید، چیزهای خوبی را از والدین خود به ارث می برید و به اصطلاح زیبا به دنیا می آیید که می توان گفت ارث همراه است. خوشبختانه، این تا حد زیادی می تواند تعیین کند که شما چه نوع چهره ای باید داشته باشید، اما در این بین، مشکلی که وجود دارد این است که زمانی گذشته است که مجبور شدیم با عیب ها و نقص های صورت بسوزیم و بسازیم. ، زیرا اکنون شما همه چیزهایی را که در صورت شما می گذرد دارید. خوب، شما می توانید لب های خود را به روش های مختلف تغییر دهید، مثلا اگر لب های شما نازک و خطی هستند، می توانید با تزریق ژل آنها را برجسته کنید و با یادگیری می توانید آنها را بزرگتر کنید. چگونه لب های خود را با آرایش برجسته کنید آنها را همانطور که هستند ببینید.

پس با این حساب، دیگر دوره ای نیست که فردی به خاطر چهره اش اعتماد به نفس پایینی داشته باشد، مطمئناً می توانید با خود بگویید که تغییر چهره برای شما گران است و اگر پول نداشته باشید وجود دارد. بدون تغییر در نتیجه اگرچه همین الان گفتیم که راه های زیادی برای زیباتر شدن وجود دارد، اما برای مثال اگر به دنبال ظاهری نرم هستید، باید با توجه به شرایط و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. و پوست صاف، به جای استفاده از مواد گران قیمت برای پاکسازی پوست، می توانید یک روتین ارزان پوست برای این منظور موثر و مقرون به صرفه داشته باشید. خب برای این منظور باید کمی تحقیق و جستجو کنید. به نتیجه برسند، البته این غیر ممکن نخواهد بود. همچنین می توانید برای این کار ترکیب های خانگی را امتحان کنید تا در هزینه های زیبایی خود صرفه جویی کنید، مثلا برای رنگ کردن موهای خود، به سراغ ساخت رنگ موی خانگی بروید و از آن ها برای زیبایی خاص و منحصر به فرد موهای خود استفاده کنید، پس بدانید. برخی از آنها، با ما بمانید

آب هویج برای رنگ موی طبیعی.

اگر رنگ نارنجی را دوست دارید، می توانید موهای خود را با آب هویج رنگ کنید و موهای نارنجی متمایل به قرمز داشته باشید که البته بسته به رنگ موی زیرین شما می تواند چندین هفته طول بکشد.

برای درست کردن رنگ موی طبیعی با آب هویج، ابتدا باید آب هویج را با نوعی روغن مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید و سپس مخلوط به دست آمده را در سراسر موهای خود بمالید و این مخلوط را حداقل برای مدتی بگذارید. حدود یک ساعت موهایتان را بگذرانید تا موهایتان رنگ را جذب کند.

بعد از این مدت موهایتان را با سرکه سیب بشویید و اگر از نتیجه راضی نیستید یا رنگ موهایتان قوی است، می توانید روز بعد دوباره این کار را انجام دهید تا به همان نتیجه برسید. آیا می خواهید به آنجا برسید؟ این را هم اضافه کنیم که رنگ موی طبیعی با آب هویج به موهای شما آسیب نمی رساند.

رنگ موی طبیعی

آب چغندر برای رنگ موی طبیعی.

برای تهیه رنگ موی طبیعی در منزل می توانید از آب چغندر نیز استفاده کنید که در نهایت رنگ قرمز شدیدی به شما می دهد. برای تهیه این رنگ مو در منزل، کافی است آب چغندر را گرفته و با سه قاشق غذاخوری نارگیل مخلوط کنید، سپس مقدار زیادی از مخلوط را به موهای خود بمالید، سپس موهای خود را با کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید چند دقیقه بماند. یک ساعت صبر کنید، پس از این مدت، موهای خود را با آب گرم بشویید و از رنگ موهای جدید خود لذت ببرید.

رنگ موی طبیعی

رنگ موی طبیعی عسلی.

ساختن نرم کننده مو عسلی در خانه ممکن است کمی چسبناک به نظر برسد، اما در واقع، بسیاری از مردم می گویند که عسل خام یکی از موثرترین مواد برای روشن شدن مو است، زیرا وقتی رقیق شود حاوی مقدار زیادی پراکسید هیدروژن است. برای استفاده از این ماده برای این منظور می توانید عسل طبیعی را با نرم کننده یا آب مخلوط کرده و به تمام قسمت های موهای خود بمالید و سپس اجازه دهید این ترکیب دو تا سه ساعت روی موهایتان بماند و سپس آن را بشویید. توجه داشته باشید که با چندین بار استفاده از این روش ممکن است چند درجه رنگ موهای خود را روشن کنید.

رنگ موی طبیعی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=366202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.