افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

فرمول قهرمانی در لیگ اصلی فوتبال اعلام شد +آرنا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 241441
فرمول قهرمانی در لیگ اصلی فوتبال اعلام شد +آرنا – پرسپولیس نیوز

بر اساس ابلاغیه سازمان لیگ فوتبال ایران در 27 مرداد 1402 به باشگاه ها، نحوه تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های بزرگ و لیگ های برتر، یک گل بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در 27 مرداد 1402 سازمان لیگ فوتبال ایران طی […]

بر اساس ابلاغیه سازمان لیگ فوتبال ایران در 27 مرداد 1402 به باشگاه ها، نحوه تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های بزرگ و لیگ های برتر، یک گل بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در 27 مرداد 1402 سازمان لیگ فوتبال ایران طی نامه ای به باشگاه های لیگ برتری و لیگ روشی را برای تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات اعلام کرد. .

این نامه قبل از شروع مسابقات لیگ برتر از طریق اتوماسیون اداری به باشگاه ها ارسال شده است. بر اساس این بیانیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل و در مسابقات حضوری بین دو تیم، قانون به ثمر رساندن گل های بیشتر در خانه حریف در شرایط مساوی که پیش از این دو بار اعمال می شد، اعمال نخواهد شد. محاسبه شود.

یعنی در صورت مساوی بودن امتیازات دو تیم ابتدا مسابقه دو تیم مشخص می شود. اگر دو تیم از نظر امتیاز و تفاضل گل در این آیتم برابر باشند، زدن گل بیشتر در خانه حریف ملاک ارزیابی نیست.

ملاک بعدی برای تعیین برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع بازی ها و به دنبال آن بیشترین تعداد گل زده می باشد و در صورت مساوی بودن تمامی این امتیازات، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف در نظر گرفته می شود. با رعایت قوانین دفع معیار تعیین رده بندی تیم ها در جدول.

تصاویری از نامه های اطلاع رسانی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)