افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

فرمانده کل سپاه: فرمول‌های شکست تحریم‌ها را مشخص کرده‌ایم/ این موضوع فقط در میدانی قابل حل است

  • کد خبر : 27628
فرمانده کل سپاه: فرمول‌های شکست تحریم‌ها را مشخص کرده‌ایم/ این موضوع فقط در میدانی قابل حل است

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: دانشگاه سرچشمه اندیشه و اندیشه است، دانشجو مظهر اندیشه برتر است، دانشجو مظهر اندیشه برتر است. معیار شناخت سیاسی است و دانشجو مظهر اقتدار کشور است». سرلشکر سلامی افزود: در دیدارهای خصوصی که با رهبر […]

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی گفت: دانشگاه سرچشمه اندیشه و اندیشه است، دانشجو مظهر اندیشه برتر است، دانشجو مظهر اندیشه برتر است. معیار شناخت سیاسی است و دانشجو مظهر اقتدار کشور است».

سرلشکر سلامی افزود: در دیدارهای خصوصی که با رهبر انقلاب اسلامی داریم همواره بسیج دانشجویی را به صراحت ذکر و تاکید می کنند.

وی تاکید کرد: دانشگاه خاستگاه اندیشه جامعه است.

وی ادامه داد: ما پیشروی کردیم زیرا با دشمن بزرگی روبرو بودیم. دشمن وقتی عمل می کند مزیت دارد، میدان های ناشناخته را می شناسد.

سرلشکر سلامی افزود: فرمول های شکست تحریم ها را مشخص کرده و تحریم ها را بی اثر کرده ایم و این فقط در میدان و فقط در میدان قابل رفع است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر دشمن ما را تحریم نمی کرد به سمت شکوفایی استعدادهای درونی جامعه نمی رفتیم.

سرلشکر سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که نگران عملیات قدرت ماست، باید نگران باشد، دشمن از نظر جغرافیای سیاسی هم ضعیف شده است.

وی با بیان اینکه همه راهبردهای دشمن در سال گذشته به طرز معجزه آسایی شکست خورد، گفت: امروز آمریکا توانایی خود را برای تطبیق با منطقه از دست داده است، منطقه به دلیل فشارهای شدید از اولویت آمریکا خارج شده است.

سردار سلامی افزود: تاثیر آنچه در دفاع مقدس رخ داد 8 سال نبود اما اگر قرار بود شکست بخوریم برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان محو می شدیم.

فرمانده کل سپاه گفت: حضور ما در جای دیگر اعتبار دارد و این به دلیل قدرت و نفوذ ماست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.