افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

فرمانده کل سپاه: حمله به کشور را بی پاسخ نمی گذاریم/شاید گزارش ندهیم

  • کد خبر : 203173
فرمانده کل سپاه: حمله به کشور را بی پاسخ نمی گذاریم/شاید گزارش ندهیم

فرمانده کل سپاه، ساخت نیروی دریایی برای خنثی سازی تهدیدات دشمن را مهم ترین مولفه بازدارندگی یک کشور عنوان کرد و گفت: ناوبری نیروی دریایی در جنگ دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد و جنگ دریایی نبرد فناوری ها است؛ دریانوردی در جنگ های دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد. وقتی به ما […]

فرمانده کل سپاه، ساخت نیروی دریایی برای خنثی سازی تهدیدات دشمن را مهم ترین مولفه بازدارندگی یک کشور عنوان کرد و گفت: ناوبری نیروی دریایی در جنگ دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد و جنگ دریایی نبرد فناوری ها است؛ دریانوردی در جنگ های دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد. وقتی به ما حمله می شود، آن را بی پاسخ نگذاشته ایم و بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مثال زدنی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حضور تکرار معجزه بود. انقلابی که او در سال 57 پیروز شد، وضعیت سیاسی ایران را از یک کشور وابسته و نظام برده ای به یک نظام سیاسی مستقل و مستقل تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه ایران هویت گمشده خود در انقلاب را بازیافت، افزود: ایران صاحب شکوه، تمدن، تاریخ، عظمت و استقلال از جو بردگی سیاسی نجات یافت. ایرانیانی که از سوی قدرت های بزرگ شاه انتخاب شده بودند; ایران که پادشاهش توسط انگلیسی ها به جزایر هزاران مایل دورتر تبعید شد، با پیروزی انقلاب به ایران آزاد، مقتدر و مقتدر تبدیل شد. امروز ما ایرانی شده ایم و غرب برای جلوگیری از نفوذ کشورمان به رقابت برخاسته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه امروز جوانان کشورمان انواع ماهواره ها را در مدار قرار می دهند، تصریح کرد: قبلا فقط اجازه کار روی کاغذ را داشتیم اما امروز ماهواره ها را مستقل از سایر کشورها در مدار قرار می دهیم. .

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چندی پیش هیچ پدیده صنعتی به نام خود نداشتیم و قدرت ایجاد فناوری را نداشتیم و این قدرت از ما گرفته شد، ادامه داد: امروز پیشرفت های شگفت انگیزی در این زمینه صورت گرفته است. این همه سواحل، ایرانیانی که به کمک ملتها مظلوم هستند و ناجی ملتها ضعیف و مسلمان شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا این فضای خوب را تیره و تار جلوه دهد، افزود: دیروز توانستیم با موفقیت یک موشک بالستیک را از یک کشتی تماما ایرانی به سمت اهداف خاصی در فضای واقعی شلیک کنیم، این برای ما یک پدیده ساده است.

فرمانده کل سپاه با توجه به اینکه ایران یک کشور ساحلی و متصل و دسترسی به آب های آزاد جهان است، گفت: این وضعیت برای ما مهم است. ما با تمام کشورهای ساحلی جهان همسایه هستیم. همسایه فقط همسایه نیست، امروز می توانیم از بوشهر به سمت سواحل آمریکا حرکت کنیم چون دیگران هم همین کار را می کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایجاد نیروی دریایی برای خنثی سازی تهدیدات دشمنان مهم ترین مولفه بازدارندگی کشور است، افزود: بخش مهمی از اقتصاد جهان از جمله اقتصاد نفتی و اقتصاد دریایی متعلق به کشورهای ساحلی است. و روزانه توسط کشتی ها در دریاها جابه جا می شود. یکی از مزیت های کشورمان که توانست از تحریم ها عبور کند موقعیت جغرافیایی و دریایی ایران بود.

وی با بیان اینکه قدرت به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: ایران هم اراده و قدرت دارد و هم راهبرد، به همین دلیل بر ایران قدرتمند تاکید می شود. در نگاه رهبران ایران او را قوی و قدرتمند می دانند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از توان خود با افتخار استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: قوی بودن همیشه راه ما خواهد بود و باید با قدرت زندگی کنیم زیرا از تاریخ دور و نزدیک آموخته ایم که نامی از ضعیفان نیست و ضعیفان. فقط با اراده دیگران حرکت کنیم، اگر می خواهیم قوی باشیم باید در حریم دریا حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یک نیروی دریایی قوی باید در مقابل قدرت های دریایی حرفی برای گفتن داشته باشد، گفت: قدرت آمریکا بر پایه قدرت دریایی استوار است. قدرت موشکی این کشور مبتنی بر کشتی های دریایی است، آنها از ترکیب نیروی هوایی و دریایی استفاده کرده اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در توان خود اغراق نمی کنیم و قابل مشاهده است، یادآور شد: دریا مانند خشکی میدان جنگ ثابتی ندارد و میدان جنگ ثابت نیست، اما قدرت رزمی متفاوت است.

وی با بیان اینکه برای جنگ دریایی آمادگی کامل داریم، آمادگی 100 درصدی داریم و به توانمندی های جنگ از راه دور دست پیدا کرده ایم، گفت: در جنگ دریایی، میدان جنگ حساس متفاوت است زیرا باید نقطه ای را دقیقا هدف گیری کرد و می توانیم نابود کنیم. دایره دشمن

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ناوبری دریایی در جنگ دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد، افزود: در جنگ دریایی، نبرد فناوری ها است؛ دریانوردی در جنگ های دریایی باید کاملاً قوی و متفاوت باشد. وقتی مورد حمله قرار می گیریم شما را بی پاسخ نگذاشته ایم و در آینده نیز شما را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و ممکن است در مواردی به شما اطلاع ندهیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سرعت در کشتی های تندرو بسیار تعیین کننده است، اعلام کرد: ما به توانمندی های دریایی زیادی دست یافته ایم که نمی توان گفت، اما می توانم بگویم که به قدرت های بی نظیری دست یافته ایم، افشاگری های جدید ایران قدرتمند، مدرن و پیشرفته به زودی میدان نظامی برای مردم خواهیم داشت.

سرلشکر سلامی در پایان با اشاره به سابقه درگیری مستقیم با دشمنان ملت ایران خاطرنشان کرد: به خواست خدا همیشه آخرین تیر را شلیک کرده و پیروز میدان بوده ایم. نمونه آن دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا با آن وضعیت بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.