افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

فرمانده نیروی هوایی: ایران هنوز بسیاری از تسلیحات خود را ارائه نکرده است

  • کد خبر : 408492
فرمانده نیروی هوایی: ایران هنوز بسیاری از تسلیحات خود را ارائه نکرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ حمید واحدی که برای شرکت در رزمایش چندملیتی نیروی هوایی پاکستان موسوم به «سپر ارسال 2024» به این کشور سفر کرده است، خاطرنشان کرد: سفر به پاکستان با هدف کمک و بازدید از رزمایش هوایی « سالیانه چندملیتی به دعوت مستقیم فرمانده نیروی هوایی این کشور برگزار شد.» وی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ حمید واحدی که برای شرکت در رزمایش چندملیتی نیروی هوایی پاکستان موسوم به «سپر ارسال 2024» به این کشور سفر کرده است، خاطرنشان کرد: سفر به پاکستان با هدف کمک و بازدید از رزمایش هوایی « سالیانه چندملیتی به دعوت مستقیم فرمانده نیروی هوایی این کشور برگزار شد.» وی گفت: در دیدار با مقامات نظامی پاکستان، افزایش همکاری فیمابین در زمینه فناوری هوایی مدرن از جمله در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین و سایبری ایران و پاکستان همکاری های هوایی جدید خود را افزایش خواهند داد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین اظهار داشت: فرماندهان نیروی هوایی کشورهای شرکت کننده تاکید کردند که حضور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی در این رزمایش نشان از اعتماد به نفس بالا و آمادگی کامل نیروهای مسلح ایران است. برای مقابله با تهدیدات». وی به دیدار با ‘ژنرال عاصم منیر’ فرمانده ارتش پاکستان در امور همکاری های دوجانبه اشاره کرد و گفت: این در حالی است که کشور همسایه پاکستان دارای نیروی هوایی بسیار مدرن و یکپارچه است و اقدامات خوبی در زمین انجام داده است. در مسائل سایبری ایران می تواند در این زمینه با پاکستان رابطه خوبی داشته باشد.

وی به همکاری های قبلی نیروی هوایی دو کشور همسایه اشاره کرد و تصریح کرد: خلبانان ایرانی تا چند سال پیش در اینجا دوره می گذراندند اما با توجه به مدرن شدن دانشکده خلبانی کشور دیگر نیازی به این کار نیست. به همین دلیل در نشست با مقامات پاکستانی توافق کردیم که تیم های تخصصی دو کشور به کمک یکدیگر و تبادل تجربیات در زمینه آموزش به ویژه در زمینه پهپادها بپردازند.

فرمانده نیروی هوافضای ارتش با تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات منطقه، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در آمادگی 100 درصدی هستند و ما با جان و دل سرباز ولایت فقیه هستیم و به آن افتخار می کنیم. همدلی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی و بسیج عامل اصلی بازدارندگی در برابر تهدیدات است، اما دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران به بلوغ بالایی رسیده است و ما هنوز آشکار نکرده ایم. بسیاری از توانایی ها و سلاح های ما.

وی تاکید کرد: تدابیر مقام معظم رهبری نیز پشتوانه معنوی همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که با ایجاد همدلی در کشور، اصلی ترین قدرت بازدارندگی ایران در مقابل دشمنان است.

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.