افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

فرمانده ارشد سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران به کشورها اطلاع می دهیم/ ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

  • کد خبر : 243894
فرمانده ارشد سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران به کشورها اطلاع می دهیم/ ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مجتبی فدا در سومین سالگرد سردار گیلانی جبهه مقاومت و فاتح نبیل و الزهرا (س) شهید محمدعلی حقبین که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، نهضت جنگل و میرزا کوچ را نام برد. . خان افتخار استان گیلان و اظهار داشت: گیلان خط مقدم رویارویی با متجاوزان روس در جنگ […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مجتبی فدا در سومین سالگرد سردار گیلانی جبهه مقاومت و فاتح نبیل و الزهرا (س) شهید محمدعلی حقبین که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، نهضت جنگل و میرزا کوچ را نام برد. . خان افتخار استان گیلان و اظهار داشت: گیلان خط مقدم رویارویی با متجاوزان روس در جنگ های جهانی اول و دوم بود.

به گزارش ایسنا، وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علما، بزرگان و بزرگان استان گیلان اظهار کرد: گیلان هشت هزار شهید طلایی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و شهدای سرافراز گیلان خاص و عام هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با اشاره به خونگرمی، فداکاری، دینداری، انقلابی گری و وفاداری مردم گیلان تصریح کرد: مردم گیلان در تمام صحنه های دفاع از انقلاب و اسلام حضور فعال دارند. سامانه مخصوصاً یادواره های شهدا.

فدا مدعی شد که 100 سال پیش انگلیسی ها رضاخان را به قدرت رساندند و او را در رأس حکومت درهم شکسته ایران قرار دادند. در واقع رضاخان به دستور استعمارگران آن زمان به مبارزه با قیام های مردمی پرداخت و مبارزه با ارزش های دینی و اسلامی را آغاز کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با اشاره به رویارویی ارتش رضاخان با روحانیت، حوزه های علمیه و تشییع جنازه های مذهبی، ادامه داد: رضاخان اموال و زمین های گرانبهایی را در اختیار گرفت و در روز تبعید، یک میلیون مربع زمین را تصرف کرد. متر زمین او را به خانواده تحویل دادند. پهلوی بود.

وی با بیان اینکه ایران در جنگ جهانی دوم اعلام بی طرفی کرد، گفت: در آن روز ارتش برای دفاع از کشور و ملت یک گلوله شلیک نکرد. تمایل رضاخان برای رفتن به آلمان باعث شد همان انگلیسی هایی که روزی او را آورده بودند اخراج شود و رضاخان مقاومتی نشان نداد، زیرا اراده فکری و رفتاری او را سلب کرده بودند. پسر پهلوی نیز تمام شرایط استعماری انگلیس را برای به دست آوردن تاج و تخت پذیرفت که نتیجه آن واگذاری 40 درصد از سود کنسرسیوم نفت ایران و امتیازات معادن به انگلیسی ها بود.

فدا با اشاره به حضور 60 هزار مستشار خارجی در ایران تاکید کرد: مستشاران آمریکایی بر سرنوشت کشور حکومت می کردند و خلبانان ممتاز ایرانی باید به محض فارغ التحصیلی از آمریکا با این مستشاران همکاری می کردند. تمام تاسیسات کشور وارداتی بود و روزانه 6 میلیون بشکه نفت می فروختیم. این در حالی است که جمعیت ایران در آن روز 30 میلیون نفر بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها حق ظلم به مردم ایران را گرفتند، افزود: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی عزت، عزت، عظمت، عظمت و اقتدار را برای مردم ایران به ارمغان آورد و حکومت موروثی پهلوی و هندسه ای را که ایشان داشت را از بین برد. منتقل شده . قدرت منطقه را به عهده گرفت و وظیفه اداره و حمایت از انقلاب و نظام را به مردم واگذار کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با اشاره به موضع گیری انقلاب در مقابل منافع غارتگران گفت: با وجود اینکه در 22 بهمن 57 پیروز شدیم، کومله و دمکرات ها اولین حمله را علیه انقلاب اسلامی در 21 اسفند 57 آغاز کردند. همان گروه هایی که در سال 1401 از آشوبگران حمایت کردند.

وی با بیان اینکه غربی ها از جمله آمریکا از اوایل انقلاب شروع به توطئه برای تخریب ریشه های انقلاب کردند، یادآور شد: حوادثی که در ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان و… رخ داد. .، در راستای مأموریت آمریکا بودند.

فداکاری، تغییر ذهنیت مسئولان نظام، محدود کردن انقلاب به مرزهای جغرافیایی ایران و جلوگیری از صدور آن، حمایت از تجزیه طلبان از طریق جنگ‌های تحمیلی، بمباران و ترور شخصیت‌ها و… در راستای مأموریت آمریکا به رسمیت شناخته شد. انقلابی و تصریح کرد: با وجود همه دشمنی ها، روز به روز نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب منطقه بیشتر می شود و شاهد بیداری کشورهای اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه امام راحل مسئله فلسطین و روز جهانی قدس را زنده اعلام کردند، ادامه داد: امام می خواستند مسئله فلسطین در رأس مسائل جهان اسلام باشد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب با ناامید کردن مردم و جدایی آنان از انقلاب، رهبری و مسئولان، افزود: شهدای انقلاب با فداکاری های خود همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

فدا با اشاره به اهمیت مواجهه با جنگ نرم، شناختی و ادراکی یادآور شد: سربازان این عرصه باید از اعتبار، جایگاه و اعتبار خود برای دفاع از انقلاب استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه مردم غزه آینده روشن و خوبی را می بینند، گفت: اسرائیل پس از پیمان ابراهیم و عادی سازی روابط با کشورهای منطقه، امروز می خواست جنایات را در قالب انجام دهد. عملیات تهاجمی در سال 2024 و انتقال مردم غزه به صحرای مصر و انتقال آنها به کشورهای عربی، اما رزمندگان فلسطینی با عملیات تهاجمی الاقصی شرایطی را ایجاد کردند که تمام ویژگی های 80 ساله را دارد. رژیم صهیونیستی اعم از قدرت ارعاب و اشراف اطلاعاتی و ارتش سازمان یافته با مهارت ها و تجهیزات آموزش دیده و پیشرفته و پشتیبانی از کشورهای مختلف و… با باد رفت و جهان را غافلگیر کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل در هفت ماه گذشته نتوانسته است به سه هدف اعلام شده خود یعنی تصرف غزه، نابودی حماس و آزادی اسرا دست یابد، افزود: صهیونیست ها 35 هزار نفر را قتل عام کردند و مدارس، مساجد، بیمارستان ها و حتی بیماران را مورد حمله قرار دادند. هرچند فشار، خسارات و تلفات این جنگ زیاد است، اما نشان داد که رژیم صهیونیستی قدرت پیروزی و پیروزی را ندارد.

فدا به بیداری مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امسال روز قدس در سراسر جهان برگزار شد و مجامع بین المللی دیگر شهامت دفاع از اسرائیل را ندارند. در واقع اسرائیل منفورتر، منفورتر شده و مردم آگاه و آزاده جهان از آمریکا و اسرائیل متنفر شده اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه جبهه مقاومت با حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران توانست توانمندی های خود را به نمایش بگذارد، خاطرنشان کرد: با وجود همه تلخی ها گله های مردمی را ندیده ایم. از غزه؛ این در حالی است که صهیونیست ها مشکلات زیادی دارند و تمام مراکز تولیدی، آموزشی و توریستی آنها تعطیل است، 500 هزار آواره دارند و روزانه 500 میلیون دلار خرج جنگ می کنند. امروزه نه پروازی به سرزمین های اشغالی برای چرخاندن چرخ های اقتصادی آن ها انجام می شود و نه اثری از گردشگران دیده می شود.

وی با اشاره به شکل گیری مهاجرت معکوس در اسرائیل و تشدید آن پس از عملیات حماس و عملیات ایران، خاطرنشان کرد: زمینه برای پیروزی ملت فلسطین در منطقه فراهم است و همه محاسبات دشمنان فاجعه شده است.

فدا به وقایع سال 1401 اشاره کرد و ادامه داد: دشمن برای حمله به سیستم صحیح برنامه ریزی کرده بود اما محاسبات آنها اشتباه بود. محاسبات دشمن در منطقه هم اشتباه بود. در این میان آمریکایی ها تلاش کردند بر منطقه مسلط شوند اما جبهه مقاومت این هدف را خنثی کرد و اکنون رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر کرده است و چه صلح کند و چه بجنگد بازنده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال طنابداری برای بیرون کشیدن اسرائیل از باتلاق است، گفت: عملیات جنایتکارانه اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ما با هدف برهم زدن تعادل منطقه شکل گرفت، اما اسرائیل نمی داند من نمی دانم در آینده چه چیزی شکست خواهد خورد. آمریکایی ها نیز در حوادث غزه بدترین موضع را گرفتند و منفورتر شدند.

فرمانده ارتش صاحب الزمان اصفهان با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از جنبش های مردمی و اسلامی ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تاکید کرد: اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران جنایت کرد و رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل باید مجازات شود. .

وی فاصله 12 روزه جنایت اسرائیل در دمشق و عملیات تلافی جویانه ایران را نوعی عملیات روانی در قلب سرزمین های اشغالی دانست و تصریح کرد: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد و بنابراین بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد ما عملیات True Promise را راه اندازی کردیم. این در حالی است که پنج ساعت قبل از شروع عملیات از خاک ایران به کشورها اطلاع داده بودیم.

فدا با اشاره به اجازه رهبران در عملیات صادق، داشتن چنین رهبر آگاه، شجاع، توانا، باهوش و با دانایی را مایه افتخار دانست و گفت: عملیات را از نقاط مختلف کشور آغاز کردیم و سه تا هفت ساعت طول کشید تا رهبران برای رسیدن. به هدف رسیدیم؛ در واقع، تگرگ موشک‌ها و پهپادهای ایرانی این توانایی را فراهم کرد که شاهد ناکارآمدی لایه‌های دفاعی پنج‌گانه رژیم صهیونیستی از جمله گنبد آهنین، فلاخان داوود، تیرهای یک و دو و پرده آهنین باشیم. لایه هایی که گفته شد پرنده از آن عبور نمی کند.

وی با بیان اینکه عملیات صادق نشان داد که تجهیزات، امکانات و فناوری ایران برتر از دشمنان است، خاطرنشان کرد: ما فقط اهداف نظامی را در دستور کار خود داشتیم و به جمعیت و مراکز اقتصادی حمله نکردیم. در واقع می خواستیم به پایگاه هوایی نواتیم که هواپیماهای اف 35 از آنجا پرواز کرده بودند حمله کنیم و به مرکز جاسوسی و اطلاعات رژیم صهیونیستی آسیب بزنیم.

با اشاره به کمک های آمریکا، فرانسه، انگلیس، یونان، قبرس و غیره. فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان به اسرائیل در جریان عملیات ایران ادامه داد: آنها هواپیماهای خود را برای آسیب رساندن به پهپادهای ما به فضا پرتاب کردند اما موفق نشدند، خداوند و عنایت حضرت ولی عصر(عج)

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی و وعده واقعی تحولات عظیمی در قلب منطقه ایجاد می کند، گفت: معادله جدیدی ایجاد شده و دستاوردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت این دو عملیات به مرور زمان مشخص خواهد شد. . البته عده ای تلاش کردند تا این عملیات را تضعیف کنند و دستاوردهای آن را کاهش دهند، اما ملت ایران 45 سال است که با خدا و امام و شهدا عهد بسته اند تا نظام را حفظ کنند و به همین دلیل باید با هر گونه حرکت بی ثبات کننده مقابله کنند با هدف تخریب و تضعیف عهد واقعی به صورت عملیاتی ایجاد شده است، بیایید قیام کنیم و در برابر سازوکارهای رسانه ای دشمنان هوشیار باشیم.

فدا با بیان اینکه این عملیات در پی وعده صادقانه وحدت، انسجام، همبستگی و وحدت ملی بود، تصریح کرد: هر چند دشمن در فتنه سال 1401 بخشی از سرمایه اجتماعی را کاهش داده بود، اما این اقدام عزتمندانه سرمایه اجتماعی را احیا کرد.

وی با اشاره به وحدت جبهه مقاومت ایران، عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین افزود: طراحی، اجرا و پشتیبانی تمامی عملیات های جبهه مقاومت کاملا بومی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان از اقدامات یمنی ها در دریای سرخ قدردانی کرد و افزود: عملیات صادق نشان داد صبر و بردباری نظام جمهوری اسلامی حد خود را دارد و در صورت کوچکترین تحرکی، مقابله می کند. باید گرفته شود. علیه اسرائیل و حامیانش گرفته خواهد شد.»

۲۷۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=243894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.