افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

فرمانده ارتش دافوس: ما با کسی در مورد امنیت کشورمان شوخی نمی کنیم

  • کد خبر : 343368
فرمانده ارتش دافوس: ما با کسی در مورد امنیت کشورمان شوخی نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ امیرحسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) (صبح امروز 16 شهریور) در آغاز سال تحصیلی دانشجویان سی و پنجمین دوره دفاعی مدیریت. این دانشگاه گفت: ما مانند بسیاری از کشورها نگران امنیت خود هستیم. ما هیچ تمجید و شوخی نداریم. به گزارش فارس، وی افزود: بر این […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ امیرحسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) (صبح امروز 16 شهریور) در آغاز سال تحصیلی دانشجویان سی و پنجمین دوره دفاعی مدیریت. این دانشگاه گفت: ما مانند بسیاری از کشورها نگران امنیت خود هستیم. ما هیچ تمجید و شوخی نداریم.

به گزارش فارس، وی افزود: بر این اساس ما تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت مورد ارزش خود انجام خواهیم داد، از جمله آموزش افرادی که تربیت شده اند تا بتوانند این امنیت را که با خون هزاران نفر به دست آمده است، حفظ کنند. مردم . انجام دهید

فرمانده ارتش دافوس تصریح کرد: در این راستا از دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و دانشگاه‌های افسری کشورهای دوست و همسو، پرسنل فرهیخته را به این مرحله رسانده‌ایم. مسیر دشوار .

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشجویان سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی گفت: دوره سی و پنجم تلفیقی از افسران کشورهای مختلف است و روند بسیار سختی برای حضور آنها وجود داشت. البته ما به این سخت گیری افتخار می کنیم و معتقدیم برای همان نکته مهم که امنیت است ارزشش را دارد تا این سخت گیری را همیشه در دستور کار داشته باشیم که داریم و باید تکرار کنیم.

امیر ولیوند گفت: علاوه بر این می توانیم از معلمان بسیار خوبی که داریم استفاده کنیم تا ماموران بتوانند خود را برای حفظ و ارتقای امنیت آماده کنند. بیش از 1000 نفر را در کنکور جذب کردیم و آنها را برای مصاحبه فراخواندیم. انجام مصاحبه ها و انتخاب بهترین ها از بین هزاران نفر حدود یک ماه و بیش از چند صد ساعت کار طول کشید.

وی افزود: معتقدیم این افراد می توانند سال تحصیلی پیش رو را با موفقیت آغاز کنند. برنامه های ما فقط تئوری نیست، بلکه ترکیبی از درس های تئوری است. بیشتر کارهای ما چه در کلاس و چه در مکان های مختلف عملی است.

فرمانده ارتش دافوس در پایان خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که چهار رزمایش مشترک خوب و بزرگ داریم زیرا اساسا کار ما در این دانشگاه انجام کارهای مشترک است.

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.