افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فرماندار: 736 شغل جدید در شوش ایجاد شد

  • کد خبر : 163025
فرماندار: 736 شغل جدید در شوش ایجاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز سه شنبه در نشست مشترک معاون برنامه ریزی استانداری، روسای کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و کمیته امداد و رئیس بسیج سازندگی سپاه شوش با مدیران بانک های مستقر در این شهرستان محسن. حوزه وی کاهش نرخ بیکاری را از اولویت های دولت سیزدهم مردم عنوان کرد و افزود: […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز سه شنبه در نشست مشترک معاون برنامه ریزی استانداری، روسای کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و کمیته امداد و رئیس بسیج سازندگی سپاه شوش با مدیران بانک های مستقر در این شهرستان محسن. حوزه وی کاهش نرخ بیکاری را از اولویت های دولت سیزدهم مردم عنوان کرد و افزود: بیش از یک میلیارد ریال برای توسعه اشتغال در این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: پرونده های زیادی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های شهرستان ها ارائه شده که از این تعداد 710 پرونده تکمیل و تسهیلات لازم پرداخت شده است.

فرماندار شوش آمار بیکاری در این شهرستان را غیرقابل قبول دانست و تصریح کرد: با توجه به توانمندی های متعدد شوش از نظر موقعیت جغرافیایی، کشاورزی، گردشگری، صنایع بزرگ و هم مرز با کشور عراق، اشتغال زایی در این شهرستان همچنان در اولویت اول قرار دارد. نهادها باید باشند.

برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به جوانان سوش بی توجهی می کنند
وی با تاکید بر لزوم همراهی بانک های عملیاتی مستقر در این شهرستان برای کمک به حل مشکلات شوش گفت: برخی از بانک ها کوچکترین توجهی به ارائه تسهیلات به جوانان و کارآفرینان این شهرستان ندارند.

حوضه تاکید کرد: انتظار بانک های فعال در شوش این است که به رسالت خود در قبال جوانان و کارآفرینان شوش عمل کنند.

وی ادامه داد: اینکه اعتبارات شوش در بانک های شوش برای اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت تسهیلات به تجار سایر استان ها هزینه شود قابل قبول نیست و جوانان، تجار و واحدهای تولیدی این شهرستان از این تسهیلات محروم باشند.

بانک ها باید مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم سوش انجام دهند
فرماندار شوش تاکید کرد: انتظار مدیریت شهری از بانک های فعال در این شهرستان است که به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم شوش عمل کنند.

وی با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات توسط برخی از بانک های عملیاتی به نیازمندان توسط استاندار گفت: افرادی که از سوی استاندار به بانک ها ارائه می شود کنترل و تایید می شوند که نیاز دارند به همین دلیل همراهی می شوند. مدیریت شهری به این افراد تسهیلات پرداخت کند.

فرماندار شوش ادامه داد: تنها یکی از بانک های شهرستان به تعهدات خود در زمینه پرداخت اشتغال و تسهیلات برای جمعیت جوانان عمل کرده است و لازم است بانک های شهرستان گزارش عملکرد خود در پرداخت اشتغال و تسهیلات را به فرمانداری اعلام کنند. جمعیت جوانان در روزهای آینده .

حوضه تاکید کرد: بانک هایی که در این شهرستان به تعهدات خود عمل نکنند از طریق نظارت بانک های استان برای برخورد با مدیران بانکی که از اقدامات خود دست برداشته اند، پیگیری می شود.

۴۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.