افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

فرصت های سرمایه گذاری بین المللی در انرژی های تجدیدپذیر ارائه شده است

  • کد خبر : 180339
فرصت های سرمایه گذاری بین المللی در انرژی های تجدیدپذیر ارائه شده است

به گزارش بازار، در حالی در دولت سیزدهم توسعه انرژی های تجدیدپذیر شتاب بیشتری گرفت که وزیر نیرو توسعه 10 هزار مگاواتی انرژی های تجدیدپذیر را از اولویت های کاری خود اعلام کرد. در نتیجه، اقدامات زیربنایی برای تسهیل توسعه انرژی های تجدیدپذیر در دستور کار قرار گرفت. این اقدامات باعث شد که ظرفیت نیروگاه […]

به گزارش بازار، در حالی در دولت سیزدهم توسعه انرژی های تجدیدپذیر شتاب بیشتری گرفت که وزیر نیرو توسعه 10 هزار مگاواتی انرژی های تجدیدپذیر را از اولویت های کاری خود اعلام کرد.

در نتیجه، اقدامات زیربنایی برای تسهیل توسعه انرژی های تجدیدپذیر در دستور کار قرار گرفت. این اقدامات باعث شد که ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر ایران در آبان ماه امسال به 187.27 مگاوات برسد.

اکنون سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری ایران در نظر دارد با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق، این اقدامات را در معرض قضاوت عمومی قرار دهد.

این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی ها و توانمندی ها و فناوری های داخلی و خارجی شرکت های مولد و دانش بنیان در حوزه انرژی های تجدیدپذیر و سرمایه گذاران بخش خصوصی و مشارکت سیاست گذاران دولت برای ارائه برنامه های راهبردی در کوتاه مدت و بلندمدت برای پاسخگویی به نیازهای آتی انرژی کشور، اعلام تصمیمات دولت و اطلاع رسانی قوانین و مقررات وضع شده، چگونگی تسهیلات ارائه شده توسط دولت برای تسهیل سرمایه گذاری، ارائه پتانسیل ها و مدل های سرمایه گذاری و نیز همفکری برای ارائه راهکار برای چالش های پیش روی سازمان ها. و شرکت های فعال در حوزه انرژی از 11 بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تاسیس می شود.

حدود 100 شرکت داخلی و 13 نماینده شرکت های خارجی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری الکتریکی در چهار سالن نمایشگاهی با حدود 113 غرفه در فضایی به وسعت 9000 متر مربع به ارائه دستاوردها و محصولات تولیدی و تجاری خود در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر و هزینه نمایشگاه برق بهره وری انرژی در این دوره از نمایشگاه، نمایندگانی از کشورهای فرانسه، آلمان، اتریش، چین و ژاپن توانایی ها و پتانسیل های سرمایه گذاری خود را ارائه خواهند داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.