افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

فرصت سرمایه گذاری در China Link یک بار در خانه شما را می زند

  • کد خبر : 387683
فرصت سرمایه گذاری در China Link یک بار در خانه شما را می زند

میلیون ها ارز دیجیتال در بازار کریپتو وجود دارد، بازاری به وسعت 2.10 تریلیون دلار. یک تحلیلگر محبوب بر این باور است که در میان میلیون ها ارز دیجیتال موجود در صنعت، فرصت سرمایه گذاری در ChainLink فرصتی است که یک بار در طول زندگی می آید. به گزارش اسمارتک نیوز، مایکل ون دی پوپ […]

میلیون ها ارز دیجیتال در بازار کریپتو وجود دارد، بازاری به وسعت 2.10 تریلیون دلار. یک تحلیلگر محبوب بر این باور است که در میان میلیون ها ارز دیجیتال موجود در صنعت، فرصت سرمایه گذاری در ChainLink فرصتی است که یک بار در طول زندگی می آید.

به گزارش اسمارتک نیوز، مایکل ون دی پوپ (Michael Van De Poppe) در توییتی تاکید کرد که همچنان نگاه خوبی به قیمت آتی چین لینک دارد و خرید لینک با قیمت 9 تا 11 دلار را فرصتی عالی می داند.

سرمایه گذاری در لینک چین؛ فرصتی تکرار نشدنی

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، در پستی در توییتر از ChinaLink حمایت کرد و به روند صعودی این ارز دیجیتال در بازه زمانی هفتگی اشاره کرد. وی در این پست عنوان کرد که قیمت چین لینک بالای محدوده مقاومت است و قصد دارد آن را به تکیه گاهی برای خود تبدیل کند.

ون د پوپ همچنین پیش بینی کرد که قیمت چین به 35.29 دلار خواهد رسید و در نتیجه قیمت 9 تا 11 دلار را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال دانست.

مایکل در توییتی که در 4 اکتبر (13 اکتبر) منتشر کرد، نوشت:

Chainlink هنوز در بالای منطقه مقاومت در حال مبارزه است و به دنبال تبدیل آن به سطح حمایت است.

به نظر من هر قیمتی بین 9 تا 11 دلار فرصت خوبی برای خرید Chinalink است.

همانطور که چندین بار گفته ام، حلقه زنجیر فرصتی است که در تمام زندگی خود نخواهید داشت.

مایکل همچنین نمودار قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرد و به این نتیجه رسید که روند بیت کوین می تواند به رشد قیمت Chinalink کمک کند.

این تحلیلگر محبوب در توییتی مشابه اعلام کرد که بیت کوین در بازه زمانی 12 ساعته روند صعودی دارد و رشد بیت کوین می تواند باعث رشد قیمت سایر آلتکوین ها شود. از آن زمان تاکنون، قیمت بیت کوین تقریباً ۱٪ افزایش یافته است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 61928 دلار معامله می شود.

تحلیل قیمت لینک چین

در 4 اکتبر (13 اکتبر) هنگامی که مایکل ون دی پوپ چنین توییتی را در مورد China Link منتشر کرد، قیمت این ارز دیجیتال بین 9 تا 11 دلار در رنج بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت لینک در 24 ساعت گذشته حدود 2.6 درصد افزایش یافته و با قیمت 11.33 دلار معامله می شود.

اما قیمت چین لینک در این هفته 13 درصد کاهش یافته بود و به همین دلیل این رشد 2 درصدی چندان چشمگیر نیست.

نمودار قیمت لینک چین در بازه زمانی 4 ساعت - منبع: TradingView
نمودار قیمت لینک چین در بازه زمانی 4 ساعت – منبع: TradingView

شاخص هایی مانند میانگین متحرک ساده و نمایی و همچنین MACD فشار فروش در لینک را تایید می کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز خنثی است که نشان می دهد روند فعلی پیوند ادامه خواهد داشت. همچنین چین لینک نتوانست از نقطه محوری 11.37 دلار عبور کند و به سمت مقاومت 13.46 دلاری حرکت کند که موید این است که چین لینک در دوره تثبیت قرار دارد.

با وجود فشار بالای فروش چین لینک، قیمت این ارز دیجیتال طی 24 ساعت گذشته موفق به افزایش شد. چندین شاخص مانند مومنتوم و میانگین متحرک هال نشان می دهد که این روند صعودی احتمالا ادامه خواهد داشت. با این حال، اگر خرس ها فشار فروش را افزایش دهند، ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شوند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-06 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.