افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

فرصت ثبت نام 2 وام 300 میلیونی و 1.5 میلیارد تومانی را از دست ندهید.

  • کد خبر : 340349
فرصت ثبت نام 2 وام 300 میلیونی و 1.5 میلیارد تومانی را از دست ندهید.

بانک های کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک ها حساب قرض الحسنه دارند وام 300 میلیونی با نرخ سود ارائه می کنند. متقاضیان دریافت وام 300 میلیونی می توانند با مراجعه به شعب بانک های کارآفرین، مهر ایران، شهر و سینا که طرح های اعتباری با شرایط مختلف ارائه […]

بانک های کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک ها حساب قرض الحسنه دارند وام 300 میلیونی با نرخ سود ارائه می کنند.

متقاضیان دریافت وام 300 میلیونی می توانند با مراجعه به شعب بانک های کارآفرین، مهر ایران، شهر و سینا که طرح های اعتباری با شرایط مختلف ارائه می کنند، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. طرح های وام همیاران سبز بانک کارآفرین، تسهیلات ترجیحی بانک مهر ایران، تسهیلات پویا بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها بخشی از وام های 300 میلیون تومانی است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

جزئیات وام خرید کالا از Banco Emprendedor

مشتریان بانکو امپرندور می توانند بدون نیاز به سپرده گذاری و تنها با ارائه ضامن رسمی نسبت به دریافت وام خرید کالای 300 میلیون تومانی با سود 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه اقدام کنند. و پیش فاکتور دریافتی از فروشگاه های پیمانکار.

موضوع این طرح کلیه شرکت های تولیدی و خدماتی، افراد، کارکنان ارائه شده توسط سازمان ها، ارگان ها و شرکت های طرف قرارداد بانک کارآفرین می باشد. البته اگر متقاضی چک بلامحل یا بدهی به بانک داشته باشد، نمی تواند برای کمک سبز اقدام کند.

گفتنی است مبلغ هر قسط این وام به 11 میلیون و 612 هزار تومان می رسد. ضمناً این طرح شامل هزینه های اضافی سه میلیون و 200 هزار تومانی برای ارائه و اعتبار سنجی پرونده است که وام گیرنده باید به بانک تجارت پرداخت کند.

نماد داده جفت

نحوه دریافت تسهیلات امتیازی از بانک مهر ایران

بانک مهر ایران در طرح «امیتازی» به سپرده گذاران و مشتریان خود با حساب قرض الحسنه 300 میلیون تومان وام پرداخت می کند. برای این طرح تنها کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده است و وام گیرنده سودی به بانک پرداخت نخواهد کرد. مدت بازپرداخت این طرح نیز 60 ماه است.

متقاضی می تواند با ارائه ضامن رسمی و ایجاد صورتحساب در حساب به مدت حداقل سه ماه اقدامات لازم را برای دریافت کالا انجام دهد. مبلغ هر قسط این وام پنج میلیون و 524 هزار تومان است و وام گیرنده در سررسید باید در مجموع 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک مهر ایران پرداخت کند.

شرایط وام پویا بانک شهر

در طرح پویا بانک شهر متقاضی می تواند با ایجاد حساب میانگین حداقل 3 ماهه تا 70 درصد سپرده خود و تا سقف 300 میلیون تومان را دریافت کند. همچنین وام گیرنده برای کسر حقوق به ضامن نیاز دارد. مدت بازپرداخت این طرح 36 ماهه و نرخ سود آن 23 درصد است.

در این شرایط مبلغ هر قسط پرداختی وام گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. ضمناً این طرح شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است که وام گیرنده باید آن را به بانک بپردازد.

وام 300 میلیونی بانک سینا با سود صفر!

از دیگر پروژه های تسهیلاتی تا سقف 300 میلیون تومان می توان به پروژه آفتاب بانک سینا اشاره کرد. این پروژه به صورت قرض الحسنه بوده و سود و کارمزدی برای آن در نظر گرفته نمی شود. متقاضی دریافت این اعتبار تا سقف 300 میلیون تومان می تواند با ارائه ضامن رسمی، ایجاد میانگین حساب حداقل یک تا 12 ماهه و داشتن رتبه اعتباری مناسب یکی از ذینفعان این اعتبار باشد.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 48 ماه و رابطه مبلغ وام با مبلغ سپرده 150 درصد است. به این ترتیب متقاضی وام 300 میلیون تومانی با مدت بازپرداخت 48 ماهه باید در هر قسط 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند.

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت برای توسعه کسب و کار کارآفرینان در نظر گرفته شده است. مبلغ این وام برای استفاده شخصی این افراد به 300 میلیون توکن کاهش می یابد.

بانک ملت به کارآفرینان دارای مجوز در طرح «حرفه‌های خاص» تسهیلات اعطا می‌کند. این وام در دو بخش تجاری و شخصی پرداخت می شود. در قسمت اول، پزشکان، صاحبان مشاغل پزشکی و سایر مشاغل مانند وکلا، حسابداران و … می توانند تا سقف 1.5 میلیارد تومان برای خرید مواد اولیه، تجهیزات اداری و تخصصی و ملزومات کار و همچنین اماکن اداری یا تجاری هزینه کنند. . از بانک ملت وام بگیرید.

قسمت دوم این تسهیلات نیز برای استفاده شخصی ذی نفعان است. اساتید رسمی، غیررسمی و بازنشسته دانشگاه ها، پزشکان و کلیه گروه های پزشکی مرتبط و گروه های منتخب غیرپزشکی می توانند از این خدمت که حداکثر سقف آن 300 میلیون تومان است بهره مند شوند.

لازم به ذکر است داوطلبان گروه غیرپزشکی عبارتند از: حسابداران دولتی، مهندسین، مهندسین پزشکی، سردفتران، آسایشگاه ها، بیمارستان های روانپزشکی، آموزشکده های فنی و حرفه ای، هنرستان ها و موسسات آموزش زبان.

شرایط بازپرداخت وام 1.5 میلیارد تومانی بانک ملت چیست؟

بانک ملت نرخ سود این خط را بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار 23 درصد اعلام کرده است. همچنین پس از دریافت خط اعتباری بانک ملت، وام گیرنده حداکثر 60 ماه فرصت دارد تا این وام را پرداخت کند. به این ترتیب هر قسط از وام 1.5 میلیارد تومانی 42 میلیون و 285 هزار تومان و رقم کل بازپرداخت وام گیرنده 2 میلیارد و 541 هزار تومان خواهد بود.

مبلغ هر قسط و کل بازپرداخت وام نصب 300 میلیون تومانی به ترتیب هفت میلیون و 648 هزار تومان و 445 میلیون و 610 هزار تومان خواهد بود.

برای این خط مبلغ چهار میلیون و 200 هزار تومان برای هزینه های ارائه و اعتبار سنجی در نظر گرفته شده است که وام گیرنده باید آن را به بانک ملت پرداخت کند./تجارت نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.