افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

فرش پتینه چیست؟ / باورتان می شود این فرش ها از دهان گاو می آید اما جیب شما را خالی می کند؟

  • کد خبر : 189743
فرش پتینه چیست؟  / باورتان می شود این فرش ها از دهان گاو می آید اما جیب شما را خالی می کند؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند خانه و دکوراسیون آن را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنند و در عین حال علاقه مند هستند که با جدیدترین مدل ها و سبک های دکوراسیون به روز باشند، این را بدانند تا بتوانید فضایی خاص و تنها ایجاد کنید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند خانه و دکوراسیون آن را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنند و در عین حال علاقه مند هستند که با جدیدترین مدل ها و سبک های دکوراسیون به روز باشند، این را بدانند تا بتوانید فضایی خاص و تنها ایجاد کنید. زیبایی در فضای شما با استفاده از این آیتم بسیار بزرگ و قابل رویت در چشم است که باعث می شود همه سلیقه شما را تحسین کنند و چه کسی این را دوست ندارد آیا دقیقاً مهم است؟ البته چنین فردی وجود ندارد و البته آن افراد سلیقه بسیار خوبی دارند زیرا در این رشته تحصیل کرده اند و می دانند چیست.

خب، شما هم جزو این دسته هستید، چون بالاخره برایتان جالب بود که بدانید فرش پتینه چیست که این روزها بسیار مد شده است و شاید حتی آنها را دیده باشید، اما اسمش را نمی دانید، در این مقاله با آن آشنا می شوید و اطلاعات خود را گسترش می دهید و حتی می توانید به خرید این مدل فرش بروید زیرا پتینه ها بسیار زیبا و خاص هستند و امروزه بسیار مد شده اند. در مورد فرش های شیک امسال در مطالب قبلی در مورد فرش های کلاسیک صحبت کردیم که می توانید مطالعه کنید و مدل های جدید را ببینید، با ما همراه باشید.

فرش پتینه چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرش های پتینه شده قدیمی نیستند و قدیمی نیستند، اما چه کار می کنند، آنها را شبیه فرش های قدیمی، مانند شلوارهای زیپ دار می کنند و می شکنند، گاهی مردم فکر می کنند دارند می کشند. شلوار خدا به گرگ ها در ضمن در فرش های پتینه شده با یک سری مراحل خاص از شدت رنگ فرش کاسته می شود که در حالت جدید بسیار جذاب است و در نهایت نوعی تغییر رنگ دیده می شود که باعث می شود فرش قدیمی به نظر می رسد و شبیه فرش شماست. شما از دوره قاجار دارید و قدیمی است!

اصولاً هنر پتینه کاری این است که هر چیزی را که فکرش را بکنید مخلوط کنید یا از یک سری ترفندها استفاده کنید تا قدیمی و قدیمی به نظر برسد و اساساً در اینجا هیچ چیز عتیقه یا عتیقه ای وجود ندارد ، اما از آنجایی که یک وسیله قدیمی است ، می توانید احساس که بسیار گران است!

امروزه حتی با فرش‌های وینتیج که با پتینه‌کاری ایجاد می‌شوند و به آن‌ها فرش پتینه نیز می‌گویند، ظاهری مدرن و در عین حال کلاسیک ایجاد شد و این دو سبک با هم ترکیب شدند و از تماشای آن لذت بردند.

فرش پتینه چیست؟

فرش پتینه چیست؟

آیا انسان عاقل خرج فرش های قدیمی می شود؟

خب شاید برایتان عجیب باشد که چرا باید برای فرشی کهنه و کهنه به نظر می رسد هزینه کنیم و در این مواقع که همه چیز گران است، خوب جواب این است که آن فرش هایی که به دلیل استفاده زیاد و کهنه شدن رنگش تغییر کرده است. یکی از آن فرش های قدیمی به حساب می آیند، مطمئناً از فرش های نو ارزش بیشتری دارند و اگر طبیعتا قدیمی باشند قیمتشان بسیار بیشتر است، مثلاً یک سری فرش که دستبافت هستند و چندین سال قدمت دارند، ممکن است حتی شکسته و له شوند، اما مسلماً افراد زیادی برای آنها پول زیادی می پردازند!

خب این شاید به خاطر حسی باشد که ایجاد می کنند و آن احساس اصالت و هر چیزی که بوی اصالت را به مشام مردم می آورد جذاب است و تصور کنید این فرش های قدیمی قدم های زیادی را از افراد مختلف پذیرفته اند و سال های زیادی هستند. پیر و شاید هم از صاحبشان بزرگتر! بنابراین، ممکن است پول کافی برای خرید این فرش ها نداشته باشیم، اما بسیاری برای همان احساسی که فرش های قدیمی ایجاد می کنند، به سمت آن ها می روند.

فرش پتینه چیست؟

فرش پتینه چیست؟

فرش پتینه چیست؟

تفاوت فرش آنتیک (پتینه) با فرش معمولی

تفاوت اصلی و مهم فرش پتینه شده و معمولی به طرح و کارکرد آنها مربوط می شود. به طور معمول فرش های معمولی از طرحی منظم و منظم پیروی می کنند در حالی که فرش های پتینه دارای طرح های مینیمال و ساده هستند.

در فرش های معمولی از رنگ های غنی تری مانند قرمز تیره و قرمز استفاده می شود اما در فرش های قدیمی از رنگ های خنثی مانند خاکستری و کرم استفاده می شود.

فرش های معمولی عمدتا در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که فرش های وینتیج را می توان در دکوراسیون های مینیمال، مدرن و نئوکلاسیک استفاده کرد که کاربرد بیشتری دارند.

فرش پتینه چیست؟

فرش پتینه چیست؟

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.