افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فرش های زیبا و مدرن / فرش گل گلی از قبل تاریخ انقضا دارد، خودتان بررسی کنید کجا هستند و کجا هستند.

  • کد خبر : 179133
فرش های زیبا و مدرن / فرش گل گلی از قبل تاریخ انقضا دارد، خودتان بررسی کنید کجا هستند و کجا هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- علاقه ما ایرانی ها به فرش از دیرباز تا به حال نمایان بوده است و در سطح جهانی در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داریم زیرا ایران مهد فرش است و شما می توانید هر مدل و طرحی را که بخواهید در کشور […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- علاقه ما ایرانی ها به فرش از دیرباز تا به حال نمایان بوده است و در سطح جهانی در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داریم زیرا ایران مهد فرش است و شما می توانید هر مدل و طرحی را که بخواهید در کشور ما Transform خریداری کنید. یک فرش اما تنوع در تولید، طرح و رنگ آنقدر زیاد است که اصلاً نیازی به انجام آن نیست و می توانید فرشی متناسب با سلیقه همه پیدا کنید، مثلاً اگر فرشی برای در پذیرایی می خواهید. می تواند جدیدترین مدل های فرش را برای پذیرایی تهیه کند، آن ها را در بازار پیدا کند که شاید در دنیا هیچ لنگه ای ندارند و این نشان از ذوق و هنر غنی سازندگان و طراحان دارد.

حال در این مقاله قصد داریم تعدادی از فرش های زیبا و مدرن را به شما معرفی کنیم زیرا امروزه سلیقه مردم به سمت مدرن شدن دکوراسیون آنها رفته است و طبیعتا فرش مدرن برای خانه ای با دکوراسیون مدرن لازم است. نمی توان انتخاب کرد به همین دلیل مردم از فرش های مدرن استقبال می کنند و این نوع فرش ها جایگاه ویژه ای پیدا می کنند و در صورت انتخاب صحیح می توانند در طراحی کلی خانه معجزه کنند. مثلاً اگر بهترین رنگ فرش را انتخاب کنید. برای یک خانه کوچک که به طور طبیعی خانه های روشن را انتخاب می کند، حتی می توانید خانه را بزرگتر از آنچه هست نشان دهید. حال بیایید به بررسی مدل های فرش مدرن و حقایقی در مورد آنها بپردازیم.

فرش مدرن چه نام دارد؟

شما می توانید فرش های فانتزی یا مدرن را در هر جای خانه خود از جمله اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و … قرار دهید و حتی از آنها به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. ما ایرانی ها خیلی به این موضوع علاقه داریم. در گوشه و کنار خانه فرش پهن کنید و با این کار می توانیم از ساییدگی و ساییدگی روی زمین جلوگیری کرده یا ساییدگی آن را کاهش دهیم و همچنین راحتی پاهای خود را فراهم کنیم زیرا راه رفتن روی زمین نرم و گرم در زمانی که حتی به دمپایی و صندل نیاز نداریم می تواند بسیار سرگرم کننده باشد

همچنین هنگام پهن کردن فرش می توانید با انتخاب طرح های خاص و فاخر برای آن، آن را مجلل و اصیل جلوه دهید. به طور کلی فرش های مدرن آن دسته از فرش هایی هستند که طرح آن ها دارای طرحی ساده و مینیمال است و همچنین شاید نظم و شباهتی در طرح آن ها به چشم نیاید.

فرش های زیبا و مدرن.

فرش های زیبا و مدرن.

ویژگی های فرش مدرن

بر خلاف فرش های سنتی، فرش های مدرن بدون طرح خاصی طراحی می شوند و در این مدل فرش ها نمی توان خطوط رنگی بی نهایت یا طرح های منظم را دید، زیرا دقیقاً این بی نظمی و سردرگمی در اوج خود است: ترتیب واحد داده ای که هر نظر جذب می کند. .

اصولاً فرش های مدرن به گونه ای ساخته می شوند که قوانین را زیر پا بگذارند و ذهن را از مسیر همیشگی خود منحرف کنند که تصور می کردند کف خانه باید با فرشی تزئین شود که محاسبات نقطه به نقطه دارد. در مورد ضخامت این مدل از فرش ها باید بگوییم که فرش های مدرن نسبت به سنتی و کلاسیک ضخامت کمتری دارند که این به دلیل بزرگی پرزهای آن هاست که البته تمیز و جاروکردن آن راحت تر خواهد بود. یکی از مهم ترین مواردی که در مورد فرش های مدرن بسیار جالب است رنگ های خاصی است که در هنگام حضور در فضایی با این رنگ ناخودآگاه فضایی مدرن به محیط می بخشد و می تواند فضایی گرم و صمیمی ایجاد کند.

فرش های زیبا و مدرن.

فرش های زیبا و مدرن.

انواع فرش مدرن.

  • فرش شانل: دارای الیاف کوتاه و طرحی برجسته است که آن را به یکی از فرش های سه بعدی تبدیل کرده است.
  • فرش فریز: ظاهر آن شبیه فرش است و یکی از ویژگی های مهم آن عدم پرز است.
  • فرش شگی: در بازار به فرش پرز بلند معروف است که البته تمیز کردن فرش را با جارو سخت می کند، زیرا گرد و غبار و موهای ریز بین موها جمع می شود.

فرش های زیبا و مدرن.

فرش های زیبا و مدرن.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.