افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ / اگه میخوای خونت دلباز و بزرگتر دیده بشه اینا رو بخر

  • کد خبر : 90918
فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ / اگه میخوای خونت دلباز و بزرگتر دیده بشه اینا رو بخر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A این روزا خیلی ها دوست دارن که دکوراسیون خونشون رو طبق اصول و قواعد بچینن چرا که یه خونه ی شیک میتونه حسابی به آدم اعتماد به نفس بده و البته که خونه رو به یه مکان پر از آرامش تبدیل کنه و حالا د راین […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

این روزا خیلی ها دوست دارن که دکوراسیون خونشون رو طبق اصول و قواعد بچینن چرا که یه خونه ی شیک میتونه حسابی به آدم اعتماد به نفس بده و البته که خونه رو به یه مکان پر از آرامش تبدیل کنه و حالا د راین بین خیلی ها دوست دارن که بدونن فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ که خب در وهله ی اول باید به سلیقشون تبریک گفت چرا که چه رنگی بهتر از نقره ای که این روزا حسابی مدرن و شیک شناخته میشه و میتونه کلاس هر فضایی به طرز غیر قابل باوری بالا ببره و اون رو خاص جلوه بده و از جمله رنگ های با پرستیز و جذاب در هر مکان و وسیله ای محسوب میشه و میتونن با وجودش به هر چیزی جلوه ی شیکی ببخشه.

اما در خصوص این که فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه، یه سر بزنیم به روانشناسی این رنگ؛ نقره ای رو میشه از جمله رنگ های مثبت و سرد به شمار آوورد که برای درمان یه سری از اختلالات روانی موثر و مفیده. این رنگ سرشار از انرژی مثبت هست و میتونه با وجودش منجر به تفکر، خلاقیت، آگاهبی و نبوغ در هر فردی که این رنگ رو زیاد استفاده میکنه بشه، همچنین این رنگ نشون دهنده ی هوش بالا، ذهن باز، تعادل روحی و تحلیل قوی هست. یه نکته ای هم که در خصوص فرش نقره ای وجوده داره این هست که نه خیلی روشنه و خیلی تیره بنابراین تعادل رو یادآووری میکنه، حالا بریم سراغ جواب این سوال که فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟

 فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ مبل دودی

بهتره که در همین شروع بهترین رنگ مبلی رو که میتونید با فرش نقره ای ست کنید رو بهتون معرفی کنیم یعنی مبل به رنگ دودی که میتونه تو یه اتاق و فضا که با فرش نقره ای پوشیده شده به بهترین شکل ممکن توی محیط به چشم بیاد و بدرخشه. در صورتی که فرش نقره ای شما طلاکوب هست میتوندی دسته های مبل دودی انتخابیتون رو هم طلایی بخرید تا یه حس اشرافی بودن منتقل بشه و فرآیند ست بودن به بهترین شکل ممکن صورت بگیره. 

برای این که مابقی آیتم ها رو هم بتونید به خوبی ست کنید میتوندی که پرده ها، کوسن ها و اکسسوری ها رو هم از همین طیف انتخاب کنین ولی خب به علت این که یه مقدار کار ریسکی هست و ممکن هست که فضای شما رو یکنواخت و یکدست کنه میتونید با انتخاب یه گلدون و یا تابلوی زرد در این بین به فضا یه روح و جلای خاص ببخشید و احتمال یکنواختی در اون رو هم از بین ببرید. دقت کنید که در صورتی که فرش نقره ای شما رگه های دودی داشته باشه بسیار برای این دیزاین جذاب تر خواهد بود.

فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه

 فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ مبل صورتی

در صورتی که در کنار فرش نقره ای که دارید از مبل و یا پرده های صورتی برای فضا استفاده کنید مطمئن باشید که این رنگ آرامش رو براتون به ارمغان خواهد آوورد علی الخصوص که اون رو در کنار فرش نقره ای به کار ببرید دیگه نهایت القای آرامش و دلنشینی رو خواهید داشت. در صورتی هم که در طرح فرش نقره ای شما گل هایی در طیف رنگی قرمز وجود داشته باشن میتونن جلوی خاص تری به دیزاین شما ببخشن و حتی میتونید از اکسسوری هایی با رنگ قرمز و کوسن هایی به این رنگ هم بهره بگیرید. 

همچنین برای استفاده از رنگ های دیگر در کنار صورتی و نقره ای میتونید در بقیه ی آیتم ها علاوه بر قرمز رنگ های دیگه ای مثل زرد کم رنگ و یا لیمویی رو هم لحاظ کنید مثلا پرده هایی به رنگ لیمویی و یا زرد کم رنگ میتونن فضای شما رو بسیار فانتزی کنن. البته که باید به این موضوع توجه کنید که این سبک دکوراسیون طوی هست که برای خونه ی افراد مسن شاید زیاد جالب به نظر نرسه و بیشتر مناسب اتاق بچه ها و خونه ی افراد جوون هستش.

فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه

 فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه؟ مبل کرم

مبل کرم هم در کنار فرش نقره ای میتونه یکی دیگه از انتخاب های شما باشه و اتفاقا از اون انتخاب های لایت و آرامش بخش هم هست ولی خب یه سری وسواس باید در این مورد به خرج بدید چرا که رنگ کرم از جمله رنگ های خنثی محسوب میشه و به همین علت ممکن هست که به کارگیری اون کنار رنگ نقره ای یه حالت یکنواختی به محیط بده بنابراین برای این که دچار این مشکل نشید باید در کنار ترکیب این دو رنگ از رنگ های شاد و گرم دیگه برای دیگر آیتم ها بهره بگیرید.

به عنوان مثل بهره گیری از دسته ی کرم رنگ توی مبل کرمی میتونه از بروز این مشکل جلوگیری کنه و یا استفاده کردن از پارچه های طرح دار روی مبل هم میتونه یکی دیگه از کارهای موثر برای جلوگیری از یکنواختی باشه. یکی دیگه از نکاتی که باید به اون توجه کنید این هست که مبل کرمی در کنار فرش نقره ای خونه رو خیلی بزرگتر از اون چیزی که هست نشون خواهند داد و در صورت بزرگ بودن خونتون اون رو از حالت صمیمیت خارج میکنن بنابراین فقط در صورتی که فضاتون کم و کوچیک هست از این دو رنگ کنار هم بهره بگیرید.

فرش نقره ای با چه مبلی ست میشه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.