افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ / یه دکور ماورایی و جذاب بزن که همه جا حرف از سلیقت باشه

  • کد خبر : 92665
فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ / یه دکور ماورایی و جذاب بزن که همه جا حرف از سلیقت باشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- تا چه حد این موضوع رو قبول دارید که در صورت داشتن لوکس ترین وسایل هم اگر اون ها به درستی در کنار هم قرار ندیم نمیتونیم یه محیط شیک و زیبا خلق کنیم و شاید در نهایت حتی به بد سلیقگی و کج […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- تا چه حد این موضوع رو قبول دارید که در صورت داشتن لوکس ترین وسایل هم اگر اون ها به درستی در کنار هم قرار ندیم نمیتونیم یه محیط شیک و زیبا خلق کنیم و شاید در نهایت حتی به بد سلیقگی و کج سلیقگی هم متهم بشیم و هر کسی که میشینه پشتمون بگه خونه ی فلانی رو دیدی چقدر درب و داغونه حیفه اون همه وسایل قشنگ با اون سلیقش! البته که نه فقط به خاطره حرف دیگران بلکه به خاطر خودمون هم که شده باید برای دیزاین خونه مون به بهترین شکل ممکن تلاش کنیم چرا که بالاخره این مکان منطقه ی امن ماست، حالا در این خصوص خیلی ها براشون سوال هست که فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟

وای که این رنگ اگر آدم بود میتونست لقب جذاب ترین انسان روی کره ی زمین رو از آن خودش کنه بس که جذابه و حس اقتدار ازش میباره ولی در خصوص این که فرش مشکی با چه مبلی ست میشه اول یه سر بزنیم به روانشناسی این رنگ؛ مشکی نمادی از قدرت، رمز و راز و ظرافت هست و اون دسته از افرادی که این رنگ رو دوست دارن افراد جدی هستن که خودشون رو دست نیافتنی میدونن و اغلب زن های ثروتمند به سراغ انتخاب این رنگ میرن چون بهشون احساس اعتماد به نفس، پیچیدگی و ظرافت میده، بنابراین میشه گفت که این رنگ میتونه از شگفتی های باشه. حالا در ادامه بریم سراغ جواب این سوال که فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ مبلمان چرمی

در صورتی که علاقمند به خلق یه محیط شیک و مدرن هستید میتونید برای ایجاد این فضا در کنار فرش مشکی از مبلمان چرمی به همین رنگ استفاده کنید چرا که بافت صافی که چرم داره یه ظاهر پیچیده خلق میکنه که میتونه زیبایی فرش مشکی رو هر چه بیشتر از قبل به رخ بکشه و نمایان کنه. از طرف دیگه شما میتونید یه مبل ساخته شده از چرم مشکی رو که دارای ظاهر شیکی هست با سبک های مختلف طراحی داخلی مثل صنعتی و یا معاصر ست کنید. همچنین نگهداری و تمیز کردن چرم هم یکی از آسون ترین کارها محسوب میشه و با این حساب این گزینه میتونه کی از بهترین انتخاب های شما در این مورد باشه.

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ مبلمان مخملی

در صورتی که علاقمند به ایجاد یه فضای دنج و در عین حال مجلل هستید، مبل مخمل میتونه یه انتخاب فوق العاده برای این منظور باشه. بافت نرمی که مخمل داره راحتی و گرما رو به اتاق و فضای شما منتقل میکنه و همچنین رنگ های غنی و متنوعی که توی مخمل وجود دارن میتونن با فرش به رنگ مشکی یه تضاد فوق العاده و بینظیر ایجاد کنن به عنوان مثال تصور کنید که یه مبل مخمل به رنگ سبز زمردی و یا آبی تیره میتونه کنار فرش مشکی چه منظره ی خیره کننده ای ایجاد کنه.

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ مبلمان طرح دار

در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که ترجیحتون داشتن یه محیط سنتی تر هست میتونید برای اجرایی کردن این موضوع از یه مبل طرح دار کمک بگیرید. شما میتونید با انتخاب یه مبل طرح دار پازلی و یا گل دار یه فضای جذاب و دنج خلق کنید و در صورتی که میخواهید یه مقدار چاشنی مدرنیته هم در این بین داشته باشید میتونید از مبل هایی با طرح راه راه و یا با الگوهای هندسی کمک بگیرید.

نکته ای که موقع انتخاب مبل های این چنین باید به اون توجه کنید این هست که مقیاس طح و همچنین اندازه ی فرشتون رو با دقت در نظر بگیرید چون یه مبل طرح دار بزرگ میتونه در صورت کوچیک بودن فرش مشکی شما زیبایی اون رو کم کنه بنابراین در رابطه با اندازه ی فرش و طرح ها ی روی مبل یه تناسب برقرار کنید.

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه؟ مبلمان به رنگ های خنثی

در صورتی که علاقمند هستید که فضاتون یه ظاهر ظریف تر به خودش بگیره بهتره که سراغ مبل هایی با رنگ های خنثی برید مثلا انتخاب یه مبل که به رنگ خاکستری، بژ و یا سفید هست میتونه کار هوشمندانه ای باشه چرا که رنگ های خنثی مثل این موارد میتونن فضا رو بینهایت آرامش بخش جلوه بدن و نقطه ی کانونی خونه ی شما رو فرش مشکی چشم نوازتون قرار بدن. از این ترکیب میتونید توی درکوراسیون هایی با سبک اسکاندیناوی و یا مینیمالیست بهره بگیرید. 

همچنین شما میتونید مبل به رنگ خنثی رو با کوسن ها و بالش های به رنگ های مختلف تزئین کنید و به همین علت در صورتی که علاقمند به تغییر دکوراسیون  هم باشید میتونید  به راحتی و در گزینه ی اول از vنگ این کوسن ها شروع کنید.

فرش مشکی با چه مبلی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=92665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.