افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

فرش مدرن کرم قهوه ای/دکور مدرن نیاز به رنگ خنثی دارد، رنگارنگش نکنید، خیلی شیک است

  • کد خبر : 292445
فرش مدرن کرم قهوه ای/دکور مدرن نیاز به رنگ خنثی دارد، رنگارنگش نکنید، خیلی شیک است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیونشان شیک و شیک باشد، اما خواستن آن یک چیز و تلاش برای رسیدن به آن چیز دیگری است و اگر می خواهید دکوراسیون خوبی داشته باشید باید حداقل یک سری اصول و قوانین را رعایت کنید. .دکوراسیون را بشناسید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیونشان شیک و شیک باشد، اما خواستن آن یک چیز و تلاش برای رسیدن به آن چیز دیگری است و اگر می خواهید دکوراسیون خوبی داشته باشید باید حداقل یک سری اصول و قوانین را رعایت کنید. .دکوراسیون را بشناسید و با اجرای آن ها در دکوراسیون زیبایی خاص و منحصر به فردی ایجاد کنید تا هرکس آن را دید کاملا متوجه شود که اصول و قواعد دکوراسیون را مرتب کرده اید. بدانید چگونه آن را به زیبایی هر چه بیشتر در فضا قرار دهید. از این عنصر مهم برای زیبایی هر چه بیشتر خون خود استفاده کنید.

حالا به نظر شما چرا فرش در دکوراسیون اینقدر اهمیت دارد و چرا این سری مقالات را به آن اختصاص داده ایم؟ خوب، یکی از دلایلش تعداد فرش هایی است که در خانه وجود دارد، زیرا می توانید چندین فرش داشته باشید. فرش با توجه به نیاز و سایز شما دلیل بعدی تنوع است مثلا فرش جلوی سینک را در کوچکترین سایز و فرش پذیرایی را در بزرگ ترین سایز و حتی برای مکان ها خواهید داشت. مانند راه پله امکان گذاشتن فرش وجود دارد، پس به جرات می توان گفت که فرش عنصر اصلی در دکوراسیون است که اهمیت دارد، به همین دلیل در انتخاب و خرید آن باید به موارد زیادی توجه کرد، الف. یکی از آنها مد فعلی است، بنابراین اکنون تعدادی از فرش های مدرن قهوه ای کرم را به شما نشان می دهیم تا ایده خرید آن را به شما ارائه دهیم و یک سری اطلاعات در مورد این کالا به شما ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید.

هنگام خرید فرش کرم قهوه ای به نور فضا توجه کنید.

اگر می خواهید از فرش قهوه ای کرم برای اتاق خود استفاده کنید، بسیار مهم است که نور طبیعی در اتاق زیاد باشد تا رنگ قهوه ای فرش فضا را گرفتگی و تیره نشان ندهد، زیرا قهوه ای است. رنگ تیره در نظر گرفته می شود، اگرچه رنگ کرم است. علاوه بر آن می تواند تاریکی خود را کاهش دهد و با کمک نور به جای اینکه خانه شما افسرده و تاریک شود، ظاهری خنثی به خود می گیرد که گرم و دلپذیر به نظر می رسد. علاوه بر این، در این مورد پرده های شفاف گزینه بسیار خوبی هستند زیرا به نور اجازه می دهند به راحتی وارد خانه شود و در این صورت به دلیل استفاده از رنگ های روشن فضا بزرگتر به نظر می رسد.

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

هنگام خرید فرش کرم قهوه ای به طرح دیوار توجه کنید.

نکته دیگری که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید رنگ آن است زیرا اگر از فرش قهوه ای استفاده می کنید نباید رنگ دیوارهای خود را تیره کنید زیرا همانطور که قبلاً گفتیم طبیعتاً فضا را اشغال می کند. و رنگ های قهوه ای متوسط ​​به طوری که دیوار کنار فرش به این رنگ زیبا به نظر برسد، البته تا زمانی که نور زیادی در اتاق وجود داشته باشد. پس پالت رنگ را جلوی چشم خود قرار دهید و رنگ های روی دیوار را تصور کنید و مطمئن شوید که بهتر است از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید که در این میان رنگ سفید یکی از بهترین گزینه هاست.

همچنین می توانید از دیوارپوش ها و رنگ های تکمیل کننده قهوه ای استفاده کنید و البته می توانید عناصر و زیور آلات چوبی را نیز در دکوراسیون قرار دهید و سپس برای یکی از عناصر دکوراسیون مانند طلایی یا برای قاب عکس نقطه کانونی ایجاد کنید. رنگ متضاد قهوه ای مانند زرد را انتخاب کنید که می تواند روشنایی زیادی به فضا ببخشد و همه توجه را به خود جلب کند.

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

فرش کرم قهوه ای را با اشیاء بزرگ ترکیب کنید

مشکل فرش این است که باید با سه عنصر بزرگ فضا ترکیب شود، یعنی دیوارها، پرده ها و البته مبلمان، و این در مورد کمدها و کاشی هایی که باید با هم ترکیب شوند، صدق می کند. اتاق خواب. فرش باید با ملافه و رنگ پرده ها و دیوارها مطابقت داشته باشد.

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

تشک حمام کرم قهوه ای مدرن

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.