افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

فرش مدرن پذیرایی / اگر سالن مثل قفس باریک و تاریک است، نباید فرش کلاسیک بگذارید، این یکی مد است.

  • کد خبر : 278508
فرش مدرن پذیرایی / اگر سالن مثل قفس باریک و تاریک است، نباید فرش کلاسیک بگذارید، این یکی مد است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک دکوراسیون خوب آرزوی بسیاری از خانم هاست، اما داشتن رویا یک چیز و تلاش برای تحقق آن چیز دیگری است. در چیدمان خونشان تزیین را به بهترین شکل ممکن برای همه انجام می دهند. از دیدن آن لذت ببرید که تلاش مفیدی است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک دکوراسیون خوب آرزوی بسیاری از خانم هاست، اما داشتن رویا یک چیز و تلاش برای تحقق آن چیز دیگری است. در چیدمان خونشان تزیین را به بهترین شکل ممکن برای همه انجام می دهند. از دیدن آن لذت ببرید که تلاش مفیدی است، مثلا در مورد فرشی که موضوع این مقاله است، بسیاری از افرادی که فرش کلاسیک دارند باید یاد بگیرند که چگونه فرش کلاسیک را تعمیر کنند تا فضای آنها مثل هرگز بدرخشد. قبل از. تا حد امکان زیبا باشد، زیرا در پایان روز فرش یک عنصر مهم در خانه است.

بله، درست است، فرش مهم است زیرا یک عنصر بسیار بزرگ در خانه شما است که بی نهایت قابل مشاهده است و البته یکی دو نفر نیستند، بلکه بیشتر هستند، بنابراین توجه به آن بسیار مهم است. چیدمان و البته سعی کنید با سایر عناصر دکور همخوانی داشته باشد، مثلاً اگر مبل قهوه ای دارید باید بدانید که مبل قهوه ای با کدام فرش می آید تا بتوانید فرش مناسب کنار آن را بخرید. او موضوع مهم دیگر این است که حتما باید از روندهای روز فرش آگاه باشید، به همین دلیل در این مقاله تعدادی از فرش های مدرن پذیرایی را به شما نشان می دهیم و نکاتی را در مورد این مقاله به شما می دهیم، پس با ما همراه باشید.

با یک فرش مدرن فضایی مجلل ایجاد کنید

امروزه دکوراسیون منزوی تر و تا حدودی مدرن شده است، بنابراین در این صورت مطمئناً دکوراسیون کمتری در فضا وجود خواهد داشت و تمرکز بر استفاده بهینه از فضا برای بزرگتر نشان دادن فضا است. . بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که یک دکوراسیون مدرن نیاز به فرش مدرن دارد، اما نکته اینجاست که می توانید فرش هایی را انتخاب کنید که رنگ خنثی دارند و در نتیجه روی بقیه اجزا تمرکز کنید تا بیشتر به چشم بیایند. . ، یا می توانید استفاده کنید با کمک رنگ و نقش فرش، نقطه کانونی ایجاد کنید که تمام توجهات را به سمت فرش جلب کند و در تمام قسمت های خانه بتوانید این کار را انجام دهید.

فرقی نمی‌کند آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب باشد، با این روش می‌توانید از فرش‌های مدرن در هر جایی استفاده کنید، اما فرش‌های مدرن نیز انواع مختلفی دارند، بنابراین باید دقت کنید که در زمان مناسب نوع آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال فرش های شگی را در نظر بگیرید که یکی از انواع فرش های مدرن است که پرزهای بلندی دارند، بنابراین انداختن آن ها در اتاق نشیمن و آشپزخانه توصیه نمی شود، زیرا احتمال کثیفی در این فضا بیشتر است. و با سر و صدای ناشی از آتش سوزی و عبور زباله از لایه ای به لایه دیگر، برداشتن این فرش ها دشوار خواهد بود.

فرش مدرن پذیرایی

فرش مدرن پذیرایی

برای تزیین فرش مدرن به نکات زیر توجه کنید

برای دکوراسیون فرش مدرن ابتدا باید مشخص کنید که چه سایز فرشی را باید خریداری کنید. برای این کار باید طول و عرض اتاق را اندازه بگیرید و سپس از هر طرف نیم تا یک متر کم کنید تا فرش نچسبد. دیوار. باید فاصله ای بین آن و دیوار وجود داشته باشد که باعث می شود فضا بزرگتر و بازتر به نظر برسد.

دقت کنید که حداقل دو پایه جلویی مبلمان پذیرایی شما روی فرش باشد تا علاوه بر عدم لیز خوردن فرش، هنگام نشستن پاهای شما روی فرش باشد نه روی زمین خشک و خالی.

به ترکیب فرش با عناصر بزرگ مانند مبل و پرده توجه کنید زیرا در این صورت می توان هارمونی ایجاد کرد.

فرش مدرن پذیرایی

فرش مدرن پذیرایی

جنس فرش مدرن

آنچه باید به آن توجه کنیم جنس آن است و فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و در هنگام تهیه آن باید به مواد آن توجه ویژه ای داشته باشیم، غلیظ هستند و رطوبت را جذب نمی کنند، به همین دلیل است. آنها بهترین گزینه برای فرش انتخاب شده در نظر گرفته می شوند.

فرش مدرن پذیرایی

فرش مدرن پذیرایی

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=278508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.