افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

فرش ست با مبل طلایی / هر کسی نمیتونه تاب و تحمل دیدن یه همچین زیبایی رو داشته باشه

  • کد خبر : 82791
فرش ست با مبل طلایی / هر کسی نمیتونه تاب و تحمل دیدن یه همچین زیبایی رو داشته باشه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- ست کردن و ایجاد هارمونی در خیلی از موارد میتونه چشم نواز باشه و به دل بشینه از تیپپ و استایل گرفته تا دکوراسیون منزل چرا که ایجاد این هارمونی چه در رنگ و چه در بافت در هر موردی میتونه یه جور نظم […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- ست کردن و ایجاد هارمونی در خیلی از موارد میتونه چشم نواز باشه و به دل بشینه از تیپپ و استایل گرفته تا دکوراسیون منزل چرا که ایجاد این هارمونی چه در رنگ و چه در بافت در هر موردی میتونه یه جور نظم رو القا کنه که مسلما خیلی ها ازش لذت میبرن حالا در این مقاله قصد داریم که راجبه فرش ست با مبل طلایی براتون حرف بزنیم که دو تا از آیتم های بسیار بزرگ در منزل هر کسی هستن و بسیار توی دید و تو چشم اند و به همین علت باید در ست کردن اون ها نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید چون طلایی خونه رو لوکس و لاکچری میکنه و با انتخاب اشتباه این رنگ رو از ارزش خواهید انداخت.

حالا در خصوص این که فرش ست با مبل طلایی باید چطور باشه بریم یه سر به خصوصیات این رنگ بزنیم؛ در خصوص رنگ طلایی باید بگیم که این رنگ نماد دانش، موفقیت، پیروزی، ثروت، اعتبار، عقل و شعور، قدرت مردانه، مهربانی و سخاوت هست و رنگ طلایی روشن نماد انرژی معنوی و رنگ طلایی تیره نماد ثروت و قدرته. با این حساب انتخاب این رنگ برای منزلتون میتونه جلوه ی خاصی به اون ببخشه و یه جورایی شدیدا کلاس خونتون رو بالا ببره پس با خیال راحت میتونید این رنگ مبل رو خریداری کنید و ما هم در ادامه ی این مقاله کمک میکنیم که بتونید فرش ست با مبل طلایی رنگتون رو هم انتخاب کنید.

رنگ فرش ست با مبل طلایی

مسلما در وهله ی اول چیزی که در رابطه با ست کردن به ذهنتون میرسه مربوط به رنگ فرش باشه که خب این موضوع در طراحی داخلی بسیار مهمه چرا که رنگ فرش انتخابی شما کنار مبل طلایی رنگ میتونه به کلی تم و ظاهر فضا رو مشخص کننه و در باب این که رنگ فرش چه تاثیری میتونه توی محیط با مبل طلایی د اشته باشه میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رنگ فرش شما میتونه به کلی فضای اتاق رو دستخوش تغییر قرار بده؛ در مواردی مثل بزرگتر و یا کوچکتر به نظر اومدن فضا، تاریک و یا روشنایی اون و ایجاد حس سرما و یا گرما.
  • از مهم ترین تاثیر هایی که رنگ فرش میتونه روی مبل طلایی بذاره میشه به این موضوع که با ایجاد تفاوت رنگی با اون میتونه ویژگی های مبل رو بیشتر به چشم بیاره و جذابیت اون رو دو چندان کنه.

فرش ست با مبل طلایی

حالا به رنگ هایی که با طلایی خوب ست میشن میپردازیم که شما میتونید فرش انتخابیتون رو با این رنگ ها بگیرید:

  • رنگ طلایی با رنگ‌های قوه ای و زرد خوب ترکیب میشه  باعث ایجاد یه محیط طبیعی و گرم میشه.
  • از دیگر رنگ هایی که با مبلمان طلایی رنگ میتونه ست بشه میشه به مشکی و سفید اشاره کرد که جلوه ی شیک و مدرنی به محیط میبخشن.
  • همچنینی رنگ های آبی سیر، خردلی، خرمایی، سبز زیتونی و نارنجی تیره میتونن با مبلمان طلایی رنگ هماهنگی جالبی ایجاد کنن و روح تازه ای به دکوراسیون منزل شما ببخشن.

فرش ست با مبل طلایی

الگو و طرح فرش ست با مبل طلایی

از تاثیراتی که الگو وطرح فرش روی مبلمان طلایی رنگ شما و فضای کلی خونتون داره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح ها و الگوهای پیچیده و در عین حال دقیق میتونن باعث ایجاد یه ظاهر هنری و بارز توی اتاق بشن و علاوه بر اون باعث لوکس تر به نظر رسیدن فضا هم میشن و با مبل هایی به رنگ طلایی یه کنتراست فوق العاده درست میکنن.
  • از طرف دیگه طرح ها و الگوهای هندسی و ساده هم میتونن با مبلمانی به رنگ طلایی یه سازگاری خوب ایجاد کنن و هماهنگی و انسجام جالبی به فضای داخلی ببخشن.

فرش ست با مبل طلایی

در بین الگوها و طرح های موجود میتونید الگوهای زیر رو برای فرش ست با مبل طلایی در نظر بگیرید:

  • طرح‌های ژئومتریک و معماری: الگوها و طرح‌های هندسی مثل مستطیل ها، خطوط راست، ستاره ها و مربع‌ها به خوبی هر چه تمام تر با مبلمانی به رنگ طلایی سازگاری ایجاد میکن قادر به ایجاد فضایی شیک و مدرن هستن.
  • طرح‌های برگ و گل: الگوهای برگ و گل میتونن جلوه‌ی زنده و طبیعی به محیط ببخشن و ست کردن و تلفیق اون ها مبل رنگ طلایی میتونه بسیار چشم نواز باشه.
  • طرح‌های تاریخی و فرهنگی: اون دسته از طرح ها و الگوها که از تاریخ و فرهنگ الهام گرفته شدن میتونن با توجه به نمادهای ذکر شده برای رنگ طلایی با اون سازگاری فوق العاده داشته باشن و ظاهر خاص و کلاسیکی به محیط ببخشن.

با توجه به این دو فاکتور یعنی طرح و رنگ میتونید فرش مناسب ست کردن با مبلمان طلایی رو انتخاب کنید و یه محیط زیبا و در عین حال گرم و آرامش بخش خلق کنید.

فرش ست با مبل طلایی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=82791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.