افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ / یه انتخاب جسورانه که در عین حال تجملاتی و باکلاسه شدیدا

  • کد خبر : 74228
فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ / یه انتخاب جسورانه که در عین حال تجملاتی و باکلاسه شدیدا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اگر دقت کرده باشید در زمانی داریم زندگی میکنیم که تنوع در انتخاب خیلی بالا رفته و دیگه انتخاب های کسی محدود نیست و مثلا در رابطه با فرش این روزا رنگ های بسیار جالب و جذابی در این وسیله ی جدانشدنی از خونه ی هر […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اگر دقت کرده باشید در زمانی داریم زندگی میکنیم که تنوع در انتخاب خیلی بالا رفته و دیگه انتخاب های کسی محدود نیست و مثلا در رابطه با فرش این روزا رنگ های بسیار جالب و جذابی در این وسیله ی جدانشدنی از خونه ی هر ایرانی داریم میبینیم که شاید در گذشته اینطور نبوده و فرش در رنگ های کمتر تولید میشد ولی خب میدونید فرش هایی با رنگ های خاص رو باید با دقت و واسواس خاصی با بقیه ی وسایل منزلتون ست کنید مثلا در راستای این که فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ چندین رنگ وجود داره که شما باید از بین اون ها مناسب ترینش رو انتخاب کنید که نه تنها با مبل ها بلکه با دیگر آیتم ها هم بیاد.

ابتدا هم برای پاسخ این سوال که فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ یه گریزی به روانشناسی این رنگ میزنیم؛ گفته میشه که رنگ سبز نمادی از طبیعت هست. این رنگ خاص ترکیبی از رنگ های آبی و زرده که ترکیب شدنشون از لحاظ روانشناسی میتونه آرامش آبی و خوش بینی زرد رو بیاره وسط. به طور کلی شما سبز رو میتونید نمایانگر رشد و زندگی قلمداد کنید و این رو بدونید این رنگ آرامشبخش ترین رنگ توی طیف محسوب میشه. با این حساب از این که فرش سبز رو انتخاب کردید بهتون تبریک میگیم و به همین خاطر سعی کردیم که برای این سوالتون که فرش سبز با چه مبلی ست میشه در این مقاله جواب هایی حاضر کنیم.

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ نارنجی

میشه گفت ترکیب رنگی سبز و نارنجی کنار هم میتونه فوق العاده باشه و برای روحیه ی افراد جوانتر عالی چرا که نارنجی در کل یه رنگ شاد و گرم هست و برای ترکیب شدن با سبز که یه رنگ سرد هست یه گزینه ی خوبه بنابراین اگر انتخابتون برای فرش زیرپاتون سبز بوده باید بگیم که نارنجی در کنارش زودرنجی و کج خلقی رو کم میکنه ولی خب نباید اونقدرا که زیاد ازش استفاده کنید بنابراین میتونید یه دیوار رو این رنگی کنید و یا یه گلدون نارنجی در فضا بذارید و چندین کوسن این رنگی هم استفاده کنید.

فرش سبز با چه مبلی ست میشه

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ سرمه ای

ترکیب سبز و سرمه ای رو میشه یکی از پرطرفدارترین ها دونست و با این حساب شک نکنید که ترکیب اون ها نه تنها در استایلتون بلکه در دکوراسیون منزلتون هم میتونه بسیار زیبا و فریبنده باشه. سرمه ای رنگ باوقار و نجیبیه که با قرار گیری در کنار یه سبز آرامش بخش میتونه خونه رو به یه مکان فوق العاده تبدیل کنه. برای همین شما میتونید رنگ مبلمان و یا یکی از دیوارهای خونتون رو سرمه ای کنید و این روز هم بدونید که در کنار این کار میتونید کوسن های آبرنگی که با سفید تلفیق شدن رو هم به فضا اضافه کنید و حتما گل و گیاه هم داخل خونه داشته باشید.

فرش سبز با چه مبلی ست میشه

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ سفید

اگر از اون دسته از افرادی هستید که رنگ ها و دکوراسیون زود دلتون رو میزنه پیشنهاد میکنیم که از ترکیب سبز و سفید استفاده کنید تا این مشکلتون برطرف بشه. از خوبی های سفید این هست که رنگ خنثایی هست و منعی برای ترکیب شدن با سبز نداره و شما میتونید توی هر بخشی از خونه و در آیتم های متنوع از این رنگ بهره بگیرید. این حس تکراری نبودن باعث میشه که انرژی شما هم رفته رفته بیشتر بشه و حتی به مهموناتون هم منتقل بشه. از وسایلی که میتونید در کنار فرش سبز اون ها رو به رنگ سفید تهیه کنید میشه به مبل، آباژور، میز و لوستر اشاره کرد. البته که میتونید رنگ های مکمل رو هم در دیزانتون استفاده کنید.

فرش سبز با چه مبلی ست میشه

فرش سبز با چه مبلی ست میشه؟ خاکستری

میشه گفت که تمامیه طیف های رنگ خاکستری با رنگ سبز همخونیه فوق العاده دارن ولی یه نکته ای در ترکیب کردن این رنگ با سبز وجود داره که باید اون رو در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید؛ شما باید به این نکته توجه کنید که سبز از دسته رنگ های سرد هست و کنارش خاکستری هم خنثی و آرومه و شاید به مرر زمان با ترکیب کردن این رنگ ها در منزل احساس افسردگی و کسالت کنید ولی یه راه حلی که برای به وجود نیومدن این مشکل وجود داvi استفاده از رنگ های گرم کنار اون هاست مثلا اگر مبل رو خاکستری انتخاب کردید حتما از یه رنگ سوم که گرمه در وسایلی مثل گلدون و یا حتی آباژور بهره بگیرید.

فرش سبز با چه مبلی ست میشه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=74228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.