افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

فرش برای راهروی باریک / اگر راهرو شما شبیه تونل وحشت است، با این مدل به یک راهرو بهشتی تبدیل می شود.

  • کد خبر : 139726
فرش برای راهروی باریک / اگر راهرو شما شبیه تونل وحشت است، با این مدل به یک راهرو بهشتی تبدیل می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما ایرانی ها دوست داریم در هر قسمتی از خانه فرش بچینیم، البته امروزه در بین نسل جوان این مشکل در حال از بین رفتن است، اما قبول دارید که فرش خود را روی زمینی گرم و نرم یا روی زمین خشک قرار دهید. . […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما ایرانی ها دوست داریم در هر قسمتی از خانه فرش بچینیم، البته امروزه در بین نسل جوان این مشکل در حال از بین رفتن است، اما قبول دارید که فرش خود را روی زمینی گرم و نرم یا روی زمین خشک قرار دهید. . سرد؟ اگر دوست کوچکی هستید، قطعا اولین انتخاب شما خواهد بود! اکنون در این میان تعدادی فضا در خانه وجود دارد که ممکن است بسیاری از افراد آن ها را عجیب بدانند، مانند راهروی بین اتاق ها یا راهرو ورودی و به همین دلیل برای زیبایی آن کاری انجام نمی دهند. ، در حالی که می توانید از فرش های همسان این مکان برای تزئین هرچه زیباتر آن ها استفاده کنید و از این نظر می خواهیم در مورد فرش راهروی باریک با شما صحبت کنیم.

علاوه بر زیبایی، یکی دیگر از مزیت های فرش برای راهروی باریک این است که اگر شب بخواهید به یخچال بروید، صدای پای شما شنیده نمی شود، زیرا فرش این لطف را در حق شما می کند و صدای آن را می بلعد. پاهای شما پیاده روی. اما مهمتر از این است که بتوانید راهروی خونتان را که اولین چیزی است که هر کسی می بیند، با یک فرش زیبا تزئین کنید، زیرا برخی افراد اصلاً به این موضوع توجه نمی کنند. یک قصر، و این تضاد بین دو فضا در یک خانه چندان جالب نیست. حال بیایید در ادامه با ویژگی های فرش راهروی باریک آشنا شویم و مدل های جدید آن را ببینیم.

فرش باید ابعاد مناسبی برای راهروی باریک داشته باشد.

اولین چیزی که در انتخاب فرش مناسب برای راهرو باید به آن توجه کنید ابعاد فرش است. امروزه فرش های راهرو را در سایزهای مختلف تولید می کنند و شما باید قبل از خرید فرش راهرو را با فرش تزئین کنید. به عنوان مثال ممکن است علاقه داشته باشید راهروی باریک و بلند خود را با فرش کناری پر کنید، البته فرش های گرد می توانند گزینه مناسبی برای ورودی منزل یا گوشه راهروها باشند یا شاید قصد دارید فرش بچینید. . جلوی درب اتاق ها و بقیه راهرو را فرش کنید.

فرش برای راهروی باریک.

بسیاری از افراد سایز فرش راهروی مناسب را طوری انتخاب می کنند که فرش آنها چندین اینچ کوچکتر از راهرو باشد و این باعث می شود در صورت کوچک بودن راهرو، فضا بازتر و بزرگتر به نظر برسد. یکی از محبوب ترین سایزها برای انتخاب فرش های راهروی کوچک، فرش یک متری در یک و نیم متری است و در این سایز و ابعاد فرش های بسیار زیبایی وجود دارد که می توانید از آنها برای کاهش فاصله اتاق خواب ها استفاده کنید. خیلی راحت حمل کنید. اگر راهرو شما طولانی است، می توانید فرش هایی با طول سه یا چهار متر و عرض یک متر انتخاب کنید.

اگر سایز راهرو شما با این ابعاد سازگار نیست، باید فرش های راهرو را انتخاب کنید که به صورت رول هستند یا آنها را سفارشی کنید، گزینه دوم گران است و اولی بهتر است، پس از اندازه گیری راهرو می توانید به فروشنده سفارشی مراجعه کنید. و معمولاً پس از دوخت فرش آن را دریافت می کنید.

فرش برای راهروی باریک.

برای راهروی باریک فرش مدرن انتخاب کنیم یا کلاسیک؟

بعد از اینکه اندازه و ابعاد فرش مناسب راهرو خود را پیدا کردید، اکنون مشکل طراحی فرش برای این فضا پیش می آید، برای این کار باید به وضعیت دکوراسیون خود توجه کنید. یعنی طرح خونت چیه؟ آیا بیشتر از عناصر کلاسیک در خانه خود استفاده کرده اید یا خانه و زندگی مدرنی برای خود ایجاد کرده اید؟ پس از پاسخ به این سوال، می توانید طرح فرش مناسب راهرو خود را انتخاب کنید و کار چندان سختی نخواهد بود زیرا چیزهای زیادی در راهروها وجود ندارد که برای هماهنگی با فرش مجبور باشید سخت کار کنید.

اگر به مدل‌های کلاسیک علاقه دارید و خانه دارای طراحی کلاسیک است، می‌توانید قالی‌ها، قالی‌ها و فرش‌های سنتی را انتخاب کنید که طراحان سنتی و جذابی دارند. از جمله تفاوت های اصلی جاجیم و گلیم، مایه به ارتفاع پرز اشاره کرد، بنابراین قالیچه دارای ارتفاع پرز و ضخامت بیشتری است، در حالی که جاجیم به دلیل ضخامت کمتر پرز تولید نمی کند. اگر خانه شما دکوراسیون مدرنی دارد می توانید از فرش های رنگارنگ و سه بعدی برای راهروهای خود استفاده کنید که معمولا دو یا سه رنگ بیشتر ندارند و به همین دلیل 500 تکه است.

فرش برای راهروی باریک.

رنگ فرش برای راهروی باریک چگونه باید باشد؟

پس از اینکه طرح مورد نظر را برای فرش راهروی خود انتخاب کردید، حالا نوبت به انتخاب رنگ مناسب برای فرش در این فضا می رسد که می توانید با توجه به رنگ دیوارها، رنگ کف و رنگ آن را انتخاب کنید. از پانل ها و اگر وسیله دیگری هم هست نزدیک فرش بود، رنگ آن را در نظر بگیرید و برای بزرگتر نشان دادن فضا می توانید از رنگ های روشن مثل کرم استفاده کنید.

فرش برای راهروی باریک.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.