افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

فرشاد پیوس: مهاجمان پرسپولیس حرصم را درآوردند/ دوران جادو و جادو به پایان رسید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217861
فرشاد پیوس: مهاجمان پرسپولیس حرصم را درآوردند/ دوران جادو و جادو به پایان رسید – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متأسفانه در دیدار مقابل ذوب آهن موقعیت های گلزنی زیادی از دست رفت اما گاهی در فوتبال این اتفاق می افتد و نباید به مهاجمان تند برخورد کرد. فرشاد پیوس مهاجم سابق پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: اگرچه این پیروزی در شرایط سختی به دست آمد اما […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متأسفانه در دیدار مقابل ذوب آهن موقعیت های گلزنی زیادی از دست رفت اما گاهی در فوتبال این اتفاق می افتد و نباید به مهاجمان تند برخورد کرد.

فرشاد پیوس مهاجم سابق پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: اگرچه این پیروزی در شرایط سختی به دست آمد اما نباید فراموش کنیم که در این دیدار دروازه بان اصلی خود را نداشتیم و در خانه حریف بودیم بازی می کردیم این سه امتیاز در خانه حریف بیشتر از نان بعدازظهر که هفته اول برگشت را از دست دادیم ضروری بود. با شکست سپاهان مقابل استقلال و نتایج کسب شده در این یکی دو هفته باید این بازی را می بردیم. البته ما و هواداران دوست داریم پرسپولیس گل های بیشتری بزند اما گاهی اوقات چنین موقعیت هایی پیش می آید.

گل اسبق پرسپولیس ادامه داد: من هم مثل همه به موقعیت های مکرر از دست رفته در دیدار مقابل ذوب آهن حسادت می کردم اما گاهی اوقات چنین موقعیت هایی پیش می آید و توپ ها به درون دروازه نمی رود. به مهاجمان فشار زیادی وارد نکنید. وقتی مهاجم تحت فشار باشد، کار دشوارتر می شود. این بچه ها در بازی مقابل تراکتور راحت دروازه این تیم خوب تبریزی را باز کردند، بنابراین برای دور ماندن از برتری در این دیدار بیش از هر چیز به برد نیاز داشتیم. این اتفاق افتاد و حالا باید به بازی های بعدی فکر کنیم و اینکه چرا نمی توانیم مراقب زدن ضربات آخر باشیم.

پیو با اشاره به گلزنی گلسیانی در پنالتی گفت: خیلی خوب است که در بین بازیکنان پرسپولیس یک پنالتی زن قابل اعتماد داریم، همانطور که گفتم در این دیدارها باید از این موقعیت های بی نظیر استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم، برخی از مسابقات تمام می شود. مساوی شد و فکر می کنم بازی مقابل ذوب آهن یکی از این بازی ها بود.

وی در خصوص کشف چند دست نوشته در رختکن پرسپولیس قبل از شروع بازی اظهار داشت: جای تاسف است که اخباری از این دست از دل فوتبال کشورمان بیرون می آید. امروزه فوتبال حرفه ای علم و دانش را با سرعتی سرگیجه آور پیش می برد و این نوع اقدامات واقعاً نه در فوتبال و نه در هیچ جای دیگری جایی ندارد. دوران جادوگری و جادوگری به پایان رسیده است و همه چیز به بدنسازی خوب و تاکتیک های تیمی مناسب بستگی دارد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره حضور امیررضا رفیعی در دروازه جوانان پرسپولیس در این دیدار گفت: باعث خوشحالی است که دروازه این دروازه بان جوان در این دیدار بسته شد. البته نباید از عملکرد خوب بچه ها در خط دفاع غافل شد اما این دروازه بان جوان هم نشان داد که دوست دارد خودش را نشان دهد و مطمئنا می تواند در آینده یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس باشد. متاسفانه بازی به قدری سخت بود که داور مجبور شد چندین کارت زرد نشان دهد اما دروازه بان ذوب آهن نیز در این دیدار خوب بود و از موقعیت های متعددی برای پسران پرسپولیس استفاده کرد. همچنین باید به حضور موفق بازیکنان خارجی پرسپولیس اشاره کرد. بازیکنان قطر و ازبکستان خیلی خوب خودشان را نشان دادند و مشخص بود که باشگاه پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر عملکرد بدی نداشته است. امیدوارم این دو نفر در آینده بیشتر برای پرسپولیس مفید باشند و بتوانند به این تیم در راه قهرمانی کمک کنند.

فرشاد پیوس در پایان گفت: پرسپولیس که توانست در اصفهان و در آن هوای سرد مقابل تیم خوب ذوب آهن پیروز شود قطعا شانس زیادی برای تکرار قهرمانی دارد. مطمئنم این بچه ها می خواهند قهرمانی را ببرند، اما باید بدانند که راه آسان تر و نزدیک تر برای قهرمانی، جام حذفی است. بازی با نفت و گاز گچساران را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت و پسران باید در جام حذفی با قدرت به میدان بروند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)