افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

فرسودگی 47 درصد خودروهای کشور 19 هزار کشته در جاده ها در دولت سیزدهم وجود دارد.

  • کد خبر : 156000
فرسودگی 47 درصد خودروهای کشور 19 هزار کشته در جاده ها در دولت سیزدهم وجود دارد.

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: سید کمال هادیان فر در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه امروز با جمعیت 85 میلیون نفری بیش از 52 میلیون نفر دارای گواهینامه های مختلف هستند، گفت: حدود 40 میلیون دستگاه خودرو و 47 درصد از این خودروها در […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: سید کمال هادیان فر در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه امروز با جمعیت 85 میلیون نفری بیش از 52 میلیون نفر دارای گواهینامه های مختلف هستند، گفت: حدود 40 میلیون دستگاه خودرو و 47 درصد از این خودروها در بازار هستند. سن فرسودگی

افزایش ترافیک در جاده های کشور حدود 6 درصد بوده است و چاره ای جز کاهش تصادفات که یکی از الزامات قانونی است نداریم.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه راه های کشور 297 هزار کیلومتر است و در سال گذشته 35 میلیارد تردد در شهرها و 7 میلیارد در بزرگراه ها داشتیم، ادامه داد: افزایش تردد در جاده های کشور حدود 6 بوده است. درصد و راهی جز رفتن به سمت کاهش تصادفات که یکی از الزامات قانونی است، وجود ندارد.

هادیان فر افزود: اگر بخواهیم سازمان ها و دستگاه هایی را که در کاهش تصادفات نقش داشتند نام ببریم، ابتدا باید بگوییم 8 دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند.

در سال 1382 حدود 28 هزار کشته در تصادفات داشتیم و اگر همین روند را ادامه می دادیم امروز تعداد کشته شدگان حدود 35 هزار نفر بود. اما با شرایطی که در دولت های گذشته و در دولت سیزدهم وجود داشت، تعداد قربانیان تصادفات را کاهش دادیم و به نزدیک 19 هزار کشته رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1382 حدود 28 هزار کشته در تصادفات داشتیم و اگر با همین سرعت پیش می رفتیم امروز تعداد کشته شدگان حدود 35 هزار نفر بود. اما با شرایطی که در دولت های گذشته و در دولت سیزدهم وجود داشت، تعداد قربانیان تصادفات را کاهش دادیم و به نزدیک 19 هزار کشته رسیدیم.

بین 15 تا 20 درصد از مجروحان تصادفات رانندگی در نهایت دچار شکستگی نخاع می شوند و 7 درصد تصادفات به تولید ناخالص داخلی ملی و بین 9 تا 11 درصد بودجه کشور آسیب می زند.

هادیان فر گفت: بین 15 تا 20 درصد مجروحان حوادث رانندگی به پارگی نخاع ختم می شوند و 7 درصد تصادفات به تولید ناخالص ملی و 9 تا 11 درصد بودجه کشور آسیب می زند.

وی 5 عامل مدیریتی، وسیله نقلیه، عامل انسانی، جاده و قوانین و مقررات را از موانع کاهش تصادفات رانندگی عنوان کرد.

در سال گذشته 35 میلیارد تردد در شهر و 7 میلیارد تردد در جاده ها داشتیم و موضوع کاهش 31 درصدی هر وسیله نقلیه در برنامه ششم و 50 درصد در برنامه هفتم دیده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا مدیریت ترافیک را باید مورد توجه حاضران در این جلسه دانست و گفت: سال گذشته 35 میلیارد تردد در سطح شهر و 7 میلیارد تردد در جاده ها داشتیم و موضوع کاهش 31 درصدی به ازای هر خودرو بود. در برنامه ششم و 50 درصد در برنامه هفتم دیده شده است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در 132 کشور جهان بررسی شده است و طبق بررسی های انجام شده پنج عامل مدیریتی اصلی، عامل انسانی، وسیله نقلیه، قوانین محدودیت و جاده نقش مستقیمی در تصادفات ناشی از تصادفات ترافیکی دارند.

هادیانفر خاطرنشان کرد: امضای تفاهم نامه کاهش آسیب های جاده ای استفاده از توانمندی های موجود است چرا که کاهش تصادفات با روش های سنتی مشکل است و با استفاده از توانمندی های بنگاه های دانش بنیان می توان این دغدغه مهم مردم را کاهش داد. .

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور بیش از 85 شرکت و استارتاپ دانش بنیان و نمایندگان خارجی در زمینی به مساحت بیش از 16 هزار متر مربع از 6 آذرماه برگزار می شود که نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است. تا 29. ارائه حداقل 22 محصول از شرکت های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط انجمن ها و اتحادیه ها از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=156000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.