افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

فرزاد آشوبی: برخی اشتباهات نبود پرسپولیس با اختلاف در صدر بود/ پرسپولیس می‌تدان

  • کد خبر : 17192

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در سال گذشته به صحبت پرداخت. فرزاد آشوبی در با برنا با اشاره به شرایط سال گذشته اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ در حالی که پرسپولیس برای شروع که این تیم قهرمان لیگ برتر را از دست داد اما از وضعیت فنی خوبی و با نوسان و و شرایط […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در سال گذشته به صحبت پرداخت.

فرزاد آشوبی در با برنا با اشاره به شرایط سال گذشته اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ در حالی که پرسپولیس برای شروع که این تیم قهرمان لیگ برتر را از دست داد اما از وضعیت فنی خوبی و با نوسان و و شرایط نایب قهرمانی رسید. . در ادامه در شروع بازی های لیگ بیست و این تیم نوسان های فنی وجود دارد که برخی از مشکلات داوری باعث شد تیم پرسپولیس نتواند داشته باشد و پتانسیل خود را به شکل ایده آل آل بهره ببرید. با این پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ در مجموع بد و می توانم که قرمزپوشان در ادامه فصل سال جدید شرایط بهتری را رقم بزنند.

وی مورد وضعیت فنی بازیکنان پرسپولیس در قبل کرد: در سال اکثر بازیکنان با شکست روبرو شدند اما افت دائمی نبودند و اکثر بازیکنان تیم موفق شدند دوران بد خود را پشت سر گذاشته و به روزهای اوج اوج. بازی های لیگ روی شرایط بدنی و فنی بازیکنان تیم تاثیر می گذارد اما پرسپولیسی ها کمترین نوسان ممکن است سال گذشته را به پایان رساندند.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره قوت پرسپولیس در سال ۱۴۰۱: کار تیمی و کار پرسپولیس را می‌توان نقطه‌ی این تیم تلقی کرد. در این حمایت همه جانبه هواداران نیز به پرسپولیس کرد تا بحران ها به خوبی پشت بگذارد. در دو بازی پرسپولیسی ها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند، اما فراموش نکنید که در سال های گذشته از داوری و اشتباهات آنها متضرر شد و شاید شاید برخی از برخی از اشتباهات داوری در حال حاضر با فاصله کمی از امتیازی صدر جدول را به دست آورند. خود اختصاص داده بود.

عملکرد آشوبی تحلیلی تیم ملی داشت و در این خصوص: تیم در جام جهانی حضور پیدا کرد اما عمل کند. شکست برابر ملی انگلیس و اتفاقات تلخ تیم در سال گذشته بود. در این سال کادر فنی تیم ملی که در راس کی روش حضور موفق ظاهر نشدند. شاید خیلی عملکرد کی‌روش دفاع کنند اما به نظرم این مربی مربی نمی‌تواند در جام جهانی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: در سالی که بینی تاریخ داد می شود برای اولین بار فوتبال کشورمان به دور بعدی جام جهانی این اتفاق را برای تیم تیم ملی رقم نخورد. ما در دوره‌ای به اولین تیم جام قهرمانی رسیدیم و یکی از خاص‌ترین تاریخ‌های فوتبال ایران در جهان را داشتیم، اما اما اشتباهات اشتباهات در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها باعث شد تا ایده‌ای را از دست بدهیم.

آشوبی درباره تیم ملی در سال ۱۴۰۲ گفت: موفقیت در ملت های آسیا می تواند نقطه عطفی فوتبال ما در این سال باشد. برای اینکه در این تورنمنت باید از همین برنامه ریزی مدون و حساب شده ای را داشته باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.