افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

فردا با کرمانشاهی ها جشن می گیریم.

  • کد خبر : 389960
فردا با کرمانشاهی ها جشن می گیریم.

اطلاع رسانی کند دنیای مانا علی نظرمحمدی در این فصل هدایت تیم بعث کرمانشاه را برعهده گرفته است و با اینکه نسبت به سایر رقبا دیر شروع کرده اند، تاکنون توانسته نتایج خوبی کسب کند. حالا او تیمش را برای دیدار سخت مقابل مس کرمان آماده می کند و امیدوار است مقابل تیم مستقر و […]

اطلاع رسانی کند دنیای مانا علی نظرمحمدی در این فصل هدایت تیم بعث کرمانشاه را برعهده گرفته است و با اینکه نسبت به سایر رقبا دیر شروع کرده اند، تاکنون توانسته نتایج خوبی کسب کند. حالا او تیمش را برای دیدار سخت مقابل مس کرمان آماده می کند و امیدوار است مقابل تیم مستقر و مشتاق کرمانی نتیجه خوبی بگیرد.

نظرمحمدی درباره وضعیت تیمش پیش از این دیدار می گوید: منتظر یک بازی جذاب و هیجان انگیز خواهیم بود. مس کرمان یکی از تیم های خوب لیگ یک محسوب می شود که مطمئنا در آینده به عنوان یک مدعی ظاهر می شود و کار ما در این بازی آسان نخواهد بود.

مربی بعث کرمانشاه با اشاره به انگیزه شاگردانش از این مبارزه گفت: همه بازیکنان من پتانسیل بالایی دارند و قطعا آینده خوبی پیش روی همه ماست. باید شکست هفته گذشته را فراموش کنیم و از آن درس بگیریم. تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته ایم اما بدون شک هدف بزرگ تری خواهیم داشت. پیروزی مقابل مس کرمان را می توان اتفاقی مثبت برای هدف بزرگ ما دانست. مقابل نفت آبادان مدعی پیروز شدیم و حالا باید با ذهنیت پیروزی و اتفاقات مهم تری به مصاف مس کرمان برویم و با تمرکز و میل به نتیجه گیری باید از شرایط این بازی استفاده کنیم.

نظرمحمدی درباره حضور هواداران کرمانشاهی در این درگیری گفت: آنها بزرگترین پایتخت بعث محسوب می شوند. در این مدت کوتاه شما علاقه صمیمانه خود را به این تیم نشان داده اید و شرکت شما می تواند راه بهتری برای نتیجه گیری در اختیار ما قرار دهد. خوشحالیم که مجوز حضور هواداران نیز با پیگیری اعضای باشگاه و مدیران استانی و … صادر شده است. بعث منتظر اتفاقات شیرینی با طرفدارانش است و ما می خواهیم خاطره خوبی از خود به یادگار بگذاریم.

سرمربی باز در پایان گفت: ضمن اینکه از تک تک هوادارانی که به ما پیوستند و در ورزشگاه از ما حمایت کردند، یک بار دیگر از آقای حسنی و همچنین سایر مسئولان باشگاهی و استانی برای حمایت و نگاه مثبتشان به ورزش تشکر می کنم. امیدواریم با تلاش بازیکنان قدردان این حمایت باشیم و بهترین اتفاقات را در زمین رقم بزنیم و با حضور گرم هواداران پیروزی را در دیدار مقابل مس کرمان جشن بگیریم. به این ترتیب به مدت 90 دقیقه به حمایت شما نیاز خواهیم داشت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.