افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

فردا ایران برف و باران خواهد بود.

  • کد خبر : 159027
فردا ایران برف و باران خواهد بود.

به گزارش رکنا، سازمان هواشناسی کشور از برقراری جوی آرام امروز (پنجشنبه) در بیشتر نقاط کشور خبر داد. در برخی نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز تنها در بعدازظهر بارش پراکنده پیش بینی می شود. فردا (جمعه) با گذر امواج متوسط ​​جوی، در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های […]

به گزارش رکنا، سازمان هواشناسی کشور از برقراری جوی آرام امروز (پنجشنبه) در بیشتر نقاط کشور خبر داد. در برخی نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز تنها در بعدازظهر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

فردا (جمعه) با گذر امواج متوسط ​​جوی، در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و از اواخر امروز در دامنه جنوبی مرکز البرز، خواهد بود باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود. و در نقاط مرتفع و سرد باران می بارد. برف پیش بینی می شود.

شنبه باران همچنین مناطقی از شمال فارس و جنوب اصفهان را نیز شامل می شود. برای این روز در مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش های پراکنده پیش بینی می شود. بارش ها در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال کهگیلویه و بویار احمد و نیمه غربی چهارمحال بختیاری شدید خواهد بود.

روز یکشنبه در غرب کشور و در دامنه جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد رخ می دهد.

روز دوشنبه در سواحل شرقی دریای خزر و همچنین در برخی مناطق شمال شرق کشور ابرانکی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود. وزش باد در دامنه جنوبی البرز مهم خواهد بود.

از جمعه تا یکشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما و از دوشنبه کاهش دما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.