افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

فرجی: برای سعید مهری خوشحالم/ حیف است امروز استقلال را نخوریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 375927
فرجی: برای سعید مهری خوشحالم/ حیف است امروز استقلال را نخوریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با احتساب عملکرد خوب قرمزها در دربی 104، حیف است آبی ها را شکست ندهند. فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در یکصد و چهارمین دربی پایتخت گفت: بازی سختی بود اما خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم. ما در هر دو نیمه کنترل بازی […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با احتساب عملکرد خوب قرمزها در دربی 104، حیف است آبی ها را شکست ندهند.

فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در یکصد و چهارمین دربی پایتخت گفت: بازی سختی بود اما خدا را شکر بازی بسیار خوبی انجام دادیم. ما در هر دو نیمه کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت های خوبی داشتیم و حیف بود اگر برنده نمی شدیم. خدا را شکر پاداش زحماتمان را گرفتیم و حالا خیلی خوشحالیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

وی درباره مصدومیتش نیز گفت: در صحنه ای در محوطه جریمه فکر می کنم آرش رضاوند توپ را دفع کرد و پایش به انگشت من برخورد کرد و باید در تهران به خودم بخیه بزنم. ما در قبال هواداران وظیفه داریم و باید برای سربلندی و شادی هواداران هر چه از دستمان بر می آید بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی در پست دفاع راست مقابل ابوالفضل جلالی گفت: ابوالفضل بازیکن خوبی است. خدا را شکر در این دیدار سخت پیروز شدیم و توانستم با سربلندی زمین را ترک کنم.

فرجی با تاکید بر اینکه با وجود غیبت آستون آرونوف و ایوب العمود فکر می کرد که استقلال را شکست می دهند، خاطرنشان کرد: امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی هم به این تیم پیوسته اند. آرونوف و علمود فوتبالیست های باکیفیتی هستند، بقیه بازیکنان هم دست کمی از آنها ندارند. امروز همه بازیکنان تیم بهترین بازی های خود را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سوال که “کار با گاریدو چگونه است؟”، تصریح کرد: رزومه گاریدو مشخص است، او در سطح اول اروپا کار کرده است و زمانی که به ایران آمد اطلاعات زیادی از فوتبال ما داشت و می رفت. تا بتوانیم خیلی زود با تیم کار کنیم. گاریدو علیرغم اینکه در کار بسیار سخت گیر و جدی است، خارج از فوتبال و زمین، فردی فوق العاده و مهربان است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره گل پنالتی کنعانیان نیز گفت: حسین ضربه اول ما بود. او در بازی امروز کمی اذیت شد و خوشحالم که گل زد. امیدوارم این روند برای همه بازیکنان ما ادامه داشته باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)