افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

فرجی: استقلالی به تساوی مقابل پرسپولیس افتخار کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153275
فرجی: استقلالی به تساوی مقابل پرسپولیس افتخار کرد – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی ها بعد از زدن گل تساوی و تساوی مقابل ما افتخار کردند. فرشاد فرجی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما برخی چیزها از کنترل ما خارج است و نتوانستیم برنده […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی ها بعد از زدن گل تساوی و تساوی مقابل ما افتخار کردند.

فرشاد فرجی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما برخی چیزها از کنترل ما خارج است و نتوانستیم برنده شویم. پسرها تمام تلاش خود را کردند اما ما فقط می توانیم لبخند بزنیم.

و افزود: حالا اگر بخواهیم صحبت کنیم قوانینی وضع کرده اند که برای ما محرومیت ها و جرایم سنگین پولی به همراه خواهد داشت. لبخند من گویای همه چیز است.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه صحنه علی نعمتی و آرش رضاوند پنالتی نبود، توضیح داد: نظر شخصی ام را می گویم اما لطفا مرا جریمه و محروم نکنید. به نظر شخصی من این یک سناریوی پنالتی نبود. اگر آن را بررسی کنید متوجه خواهید شد که چه اتفاقی افتاده است. تازه فهمیدیم که چرا استقلالی ها اینقدر برای آوردن VAR حرف زدند. کمترین حق ما در این دیدار برد بود و مستحق هیچ تساوی نیستیم.

فرجی در خصوص اظهار نظر حسین بادامکی مبنی بر بی هوشی بازیکنان پرسپولیس بعد از گل گفت: نه اینطور نیست من این حرف را قبول ندارم. چهار پنج روز یک بار بازی می کنیم و پاهای بچه ها خسته است. به دلیل این خستگی، اکثر تعویض های ما زودهنگام هستند. ما تمام تلاش خود را کردیم. همه بچه ها دل دادند و این بازی تمام شد. اگر فیلم مسابقه را تماشا کنید متوجه برخی مسائل خواهید شد و نیازی به سوال از ما نخواهید داشت.

وی گفت: دلیلی برای صحبت در مورد نیمکت حریف وجود ندارد و نمی خواهم. در مورد تنش ها هم باید بگویم بعد از گل فقط به حریف گفتم که باید به هواداران پرسپولیس احترام بگذارند. استقلالی ها کمی تحت تاثیر جو قرار گرفتند، این تساوی برای آنها ارزشمند بود و افتخار کردند. آنها حق داشتند اینطور شاد باشند اما من به آنها گفتم که نباید جلوی هواداران ما چنین کاری انجام دهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)