افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فرانچایز فست فود – اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 26795
فرانچایز فست فود – اسمارتک نیوز

جشنواره فرانشیز غذا یکی از محبوب ترین مدل های کسب و کار در صنعت رستوران داری به نمایش گذاشته شده است. در این مدل کسب و کار، یک شرکت صاحب نام تجاری (فرانچایزر) به شخص یا شرکت دیگری (فرانچایز) اجازه می دهد تا از برند، سیستم عرضه و دانش خود به عنوان یک تجارت مستقل […]

جشنواره فرانشیز غذا یکی از محبوب ترین مدل های کسب و کار در صنعت رستوران داری به نمایش گذاشته شده است. در این مدل کسب و کار، یک شرکت صاحب نام تجاری (فرانچایزر) به شخص یا شرکت دیگری (فرانچایز) اجازه می دهد تا از برند، سیستم عرضه و دانش خود به عنوان یک تجارت مستقل استفاده کند. فست فود عطاویچ با توجه به تنوع غذاها و سرعت بالا در ارائه خدمات به مشتریان یکی از محبوب ترین برندهای فست فود در ایران می باشد که امکان فرنچایز را برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در ارمغان به شما می دهد.

فرنچایز فست فود دقیقا به چه معناست؟

فرانچایز فست فود به عنوان یک مدل تجاری متشکل از اجاره دادن حق استفاده از برند، علامت تجاری، سیستم عامل، روش ها و فرمول های تهیه غذا و سایر عوامل مرتبط با یک برند معروف فست فود به اشخاص حقیقی یا حقوقی تعریف و توصیف می شود. در یک کلام فرنچایز در زمینه فست فود. اعطای نمایندگی fشش غذا بودن.

در این مدل کسب و کار، صاحب برند (فرانچایز) به شخص دیگری (فرانچایز) اجازه می دهد تا از نام و برند او استفاده کند. همینطور صاحب برند به این فرد اجازه می دهد تا از فرمول های تهیه غذا، مواد اولیه، لوازم و تجهیزات و سایر عوامل مرتبط با تاسیس رستوران خود بهره مند شود.

به این ترتیب فردی که به عنوان فرنچایز فعالیت می کند، محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که با استفاده از برند و برند معروف فست فود، با فرض برند عطاویچ به عنوان شعبه ای که نمایندگی فست فود را دریافت کرده است، توسط صاحب برند تعیین می شود.

مزایای دریافت نمایندگی فست فود عطاویچ در داخل و خارج از ایران

فست فود عطاویچ یکی از معروف ترین و معروف ترین فست فودهای ایران به شمار می رود. این شرکت با سالها تجربه در صنایع غذایی و با استفاده از جدیدترین فناوری ها، محصولات فوق العاده ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و در نتیجه توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

حمایت قوی این شرکت در صنایع غذایی.

یکی از مزیت های فرانچایز فست فود عطاویچ را باید پشتیبانی قوی این شرکت در صنایع غذایی دانست. با کمک برند بزرگ عطاویچ، نمایندگان به راحتی می توانند به بازارهای داخلی و بین المللی دسترسی داشته باشند و از سودآوری بالایی برخوردار شوند. همچنین شرکت فست فود عطاویچ که رستوران های زیادی در نقاط مختلف ایران و سایر کشورها دارد به عنوان یک برند مورد اعتماد در صنایع غذایی نامی برای خود دست و پا کرده است.

فرانچایز فست فود عطاویچ به معنای داشتن یک کسب و کار مستقل است

یک آژانس فست فود بگیرید عطاویچ به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک تجارت مستقل در صنایع غذایی فعالیت کنید. به عنوان یک مدیر بازاریابی می توانید فعالیت های بازاریابی برند فوق را در منطقه خود انجام دهید و با فروش محصولات درآمد خود را افزایش دهید. در ضمن با مراجعه به دفتر فروش فست فود عطاویچ می توانید به راحتی با سایر نمایندگان این شرکت آشنا شده و از تجربیات آنها در زمینه نمایندگی فست فود بهره مند شوید.

درآمد بالایی داشته باشید

همچنین یکی از مزایای گرفتن آژانس فست فود عطاویچ درآمد بالای آن خواهد بود. با فعالیت در این زمینه می توانید به سوددهی بسیار خوبی دست پیدا کنید و به عنوان یک کسب و کار با ثبات و موفق شناخته شوید. همچنین با فرانچایز فست فود عطاویچ خارج از ایران به بازارهای بین المللی دسترسی پیدا کرده و سود خود را چندین برابر خواهید کرد.

با توجه به مزیت های ذکر شده، فرانچایز فست فود عطاویچ به عنوان یک فرصت سودآور و پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می شود که مورد استقبال تمامی کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای هستند، می باشد.

عطاویچ در حال حاضر در کدام کشورها شعبه دارد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فست فود عتاویچ یکی از معروف ترین برندهای فست فود در ترکیه و آلمان است! فست فود عطاویچ در حال حاضر به طور مستقیم یا به عنوان یک فرانچایز فست فود با بیش از چندین شعبه در ترکیه و آلمان فعالیت می کند.

با توجه به رشد مستمری که فست فود عطاویچ در کشورهای محل فعالیت خود از خود نشان می دهد، این برند به فکر گسترش بیشتر شعب خود در بازار جهانی است و در این زمینه با تلاش های فراوان موفقیت هایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. اگر شما نیز به دنبال کسب و کار و سرمایه گذاری در صنعت فست فود هستید، فرصتی برای درخواست آژانس فست فود در ترکیه، آلمان و سایر کشورها دارید.

برای این کار می توانید با برند عطاویچ تماس بگیرید و از شرایط فرانچایز فست فود و نحوه همکاری با آنها اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر به شرایط فرانشیز عطاویچ در کشورهای دیگر علاقه مند هستید، به شما تبریک می گویم! امروز می توانید کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید نمایندگی فست فود را در آلمان یا سایر کشورها از جمله ایران شروع کنید و از همان ابتدا انتظار درآمد بالایی داشته باشید.

مقایسه تاسیسات فست فود با و بدون حق رای

اداره فست فود را می توان شغلی سودآور و پردرآمد دانست. فست فودها نقش مهمی در صنایع غذایی دارند و از دیرباز محبوب بوده اند. برای راه اندازی فست فود، می توانید به دو صورت عمل کنید: فرانشیز مستقل فست فود؛ اما ترجیح روش فرانشیز بر مستقل چیست؟

حق امتیاز

روش فرانچایز برای شروع در فست فود بسیار محبوب است. در این روش شما نام یک برند موجود با سابقه فعالیت بالا را خریداری می کنید و طبق قوانین و دستورالعمل های این برند، لوکیشن جدید فست فود را در محل انتخابی خود راه اندازی می کنید. به این ترتیب نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای تبلیغات و ارائه برند خود به مشتریان نخواهید داشت. زیرا مردم قبلاً برند شما را کاملاً می شناسند. بنابراین شما از همان ابتدا مشتریان خود را خواهید داشت و یکی از بزرگترین حوزه های هزینه را حذف خواهید کرد.

مستقل

راه دوم برای شروع یک فست فود، راه مستقل است. به این ترتیب شما یک کسب و کار کاملا جدید راه اندازی کرده و نام مورد نظر را به عنوان برند این کسب و کار معرفی خواهید کرد. به این ترتیب، شما همه چیز را از ابتدا شروع می کنید و هیچ پشتیبانی از یک برند موجود وجود نخواهد داشت. شاید برای گروهی از افرادی که به دنبال راه اندازی فست فود با نام خود هستند جذاب باشد، اما نباید از نکات زیر غافل شد:

  • هنگام راه اندازی یک کسب و کار مستقل، برای راه اندازی فست فود خود باید هزینه بیشتری نسبت به روش فرانچایز فست فود بپردازید.
  • برای تبلیغات و شناخت مشتری باید هزینه های گزافی بپردازید.
  • شما باید مجوزهای اضافی دریافت کنید که در روش فرانچایز فست فود دیده نمی شود.

به غیر از موارد فوق، هزینه هایی مانند طراحی لوگو یا انتخاب رنگ مناسب نیز از دیگر مواردی است که در این قسمت باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا بعد از فرانچایز فست فود احتمال سودآوری کم وجود دارد؟

امروزه فرنچایز فست فود یکی از محبوب ترین و موفق ترین انواع کسب و کار است که در سراسر جهان شناخته شده است. اگر درست متوجه شوید، این است:

  • مکان مناسبی را برای شروع رستوران خود انتخاب کنید.
  • از بهترین مواد برای پخت غذا استفاده کنید.
  • برای پیشبرد کار خود از بهترین سرآشپزها دعوت به همکاری کنید.
  • یک هزینه معقول برای وعده غذایی خود در نظر بگیرید.

می توان گفت سودآوری آن در سطح پایینی نخواهد بود. بنابراین اول از همه نام تجاری که با آن نمایندگی می کنید مهم خواهد بود و در مرحله بعدی نحوه اجرای فست فود به سودآوری کمک می کند.

میانگین نمرات ۵ از 5

از بین همه ۱ رای

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.