افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

فرانسه تبانی با ایران در جام جهانی فوتسال را تکذیب کرد

  • کد خبر : 375339
فرانسه تبانی با ایران در جام جهانی فوتسال را تکذیب کرد

به گزارش چهارشنبه شب آیرینپس از پیروزی 4-1 تیم ایران مقابل فرانسه در روز هجدهم جام جهانی 2024 ازبکستان، فرانسه متهم به تبانی شد. پس از نیمه اول بی روح این دیدار، فرانسه که به گفته برخی تیم ها و افراد، گل اول را کودکانه دریافت کرده بود، در نهایت به راحتی مقابل ایران شکست […]

به گزارش چهارشنبه شب آیرینپس از پیروزی 4-1 تیم ایران مقابل فرانسه در روز هجدهم جام جهانی 2024 ازبکستان، فرانسه متهم به تبانی شد.

پس از نیمه اول بی روح این دیدار، فرانسه که به گفته برخی تیم ها و افراد، گل اول را کودکانه دریافت کرده بود، در نهایت به راحتی مقابل ایران شکست خورد. موضوعی که عصبانیت تیم ها را برانگیخت و برخی از آنها به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت کردند.

فیفا در بیانیه‌ای نوشت: از شکایت تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتسال که در ازبکستان در رابطه با بازی فرانسه و ایران در گروه F برگزار می‌شود مطلع هستیم. تا زمانی که این روند (شکایات) ادامه داشته باشد، هیچ اظهارنظر دیگری نمی کنیم.

رافائل رینا، سرمربی تیم فرانسوی گفته است که برنامه بازی با هدف جلوگیری از اخطار و مصدومیت بازیکنان طراحی شده است. وی افزود: ایران مسلط بر بازی بود. هدف اصلی ما اخطار یا صدمه دیدن نبود.

با توجه به اینکه ایران و فرانسه قبل از آن بازی به مرحله بعد صعود کرده بودند، نتیجه نهایی فرانسه را مقابل تایلند و ایران را مقابل مراکش قرار داد. احتمالا فرانسوی ها در نیمه نهایی به مصاف پاراگوئه می روند و شاگردان وحید شمسایی در ایران احتمالا باید به مصاف برزیل بروند.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی تایلند با حمله به تیم های ایران و فرانسه درباره این دیدار در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ایران و فرانسه (هم مربیان و هم بازیکنانشان) به یک اندازه ورزش محبوب من را بدنام کردند.

فالکائو ستاره سابق تیم ملی برزیل نیز بدون ارائه مدرک اظهار داشت: در این دیدار از همان دقیقه اول به وضوح تبانی صورت گرفت!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.