افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فراموش نکنید که شال محرم باید مشکی باشد. جدیدترین مدل های شال مشکی عزاداران حسینی را ارائه می کنیم

  • کد خبر : 32268
فراموش نکنید که شال محرم باید مشکی باشد.  جدیدترین مدل های شال مشکی عزاداران حسینی را ارائه می کنیم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع ماه محرم و ایام عزاداری طبیعی است که دیگر نتوانیم در این مراسم و یا حتی در خیابان در ایام عزاداری به سبک همیشگی و رنگ تابستانی خود شرکت کنیم. بنابراین قبل از هر چیز باید بدانید چه لباسی برای این روزها مناسب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع ماه محرم و ایام عزاداری طبیعی است که دیگر نتوانیم در این مراسم و یا حتی در خیابان در ایام عزاداری به سبک همیشگی و رنگ تابستانی خود شرکت کنیم. بنابراین قبل از هر چیز باید بدانید چه لباسی برای این روزها مناسب است، مطمئناً برای خانم ها سخت تر است زیرا اکسسوری های استایل آنها به عنوان لباس اصلی باید تغییر کند. برای مثال شال یا روسری که یکی از اکسسوری های مهم در استایل خانم های ایرانی به حساب می آید باید متناسب با این لحظه انتخاب شود. اولین پیشنهاد ما برای شال محرم این است که شال مشکی را انتخاب کنید زیرا همانطور که می دانید در ایران و فرهنگ ایرانی رنگ مشکی رنگ عزاداری و مراسم این چنینی است. البته فراموش نکنید که این یک قاعده کلی برای همه نیست، مثلا در هند یا بسیاری از کشورهای دیگر رنگ سفید رنگ عزاداری و مراسم های مشابه است و در عوض لباس عروس قرمز است. بنابراین قوانین دنیای مد و مد و یا حتی سبک ها تا حدودی نسبی هستند و با تغییرات جغرافیایی تغییر می کنند.

البته جالب است بدانید که از آنجایی که مشکی یک رنگ خنثی است، همیشه در همه سبک های دنیای مد به عنوان یک گزینه راحت و غیررسمی مطرح بوده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های شال مشکی محرم امسال آشنا شوید.

شال مشکی محرم

شال مشکی؛ محرم را در مجلل تجربه کنید

در نگاه اول لباس یکی از ویژگی های شخصیتی هر فرد است. بنابراین اینکه در چه مکانی چه بپوشیم بسیار مهم است. یک انتخاب اشتباه می تواند تصویری نادرست یا شاید کاملاً مخالف از شخصیت اصلی ما به دیگران منتقل کند. پس یکی از شال هایی که برای محرم پیشنهاد می کنیم، شال مشکی مجلسی است، پس اگر شال نخی مشکی ساده را دوست ندارید و یا شیک هستید و به دنبال شالی متناسب با استایل خود هستید، بهتر است این شال را انتخاب کنید. شال های رسمی مشکی اغلب دارای تزئینات طلایی یا نقره ای هستند که ممکن است منجوق دوزی و گلدوزی شده باشند، در این صورت شال لوکس تر به نظر می رسد.

شال مشکی محرم

شال مشکی محرم

شال نخی مشکی؛ یک استایل تابستانی ساده و خنک برای محرم انتخاب کنید

فراموش نکنید که جدای از محرم و عزا، انتخاب شال و روسری مشکی همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای محل کار یا پوشیدن روزمره به حساب می آید. بسته به قوانین موجود، محل کار گاهی اوقات کارکنان خود را ملزم به پوشیدن لباس فرم می کنند و لباس ها اغلب در رنگ های مختلف مانند کرم، قهوه ای، قهوه ای تیره یا خاکستری هستند که با ماسک ها و شال های مشکی ست می شوند. پس از انتخاب شال مشکی نترسید زیرا شال مشکی را می توان با هر رنگی ترکیب کرد پس اگر می خواهید به جای استایل تک رنگ استایل های دیگری بپوشید مثلا شال سبز بپوشید باز هم شال مشکی می تواند ظاهر شما را کامل کند.

شال مشکی محرم

شال مشکی محرم

اگر ماکسیمالیست هستید، مشکی طرح دار را انتخاب کنید

همیشه اولین گزینه ای که برای انتخاب شال یا روسری به ذهن هر خانم ایرانی می رسد مشکی است چرا که با انتخاب این رنگ دیگر نیازی نیست هر روز به ترکیب لباس هایمان فکر کنیم. پس اگر به دنبال راه حلی سریع و آسان برای آماده شدن برای محرم هستید، اما به تیپ شلوغ و طرح دار علاقه دارید، بهتر است سراغ شال های طرح دار مشکی بروید. این شال ها از نظر رنگ با ایام محرم همخوانی دارند اما ظاهری متفاوت و جذاب دارند و برای کسانی که حداکثر لباس می پوشند و به دنبال اکسسوری برای ایام عزاداری هستند گزینه مناسبی است.

شال مشکی محرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.