افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

فراخوان حماس و جهاد اسلامی برای دفاع از هتک حرمت مسجدالاقصی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 287195
فراخوان حماس و جهاد اسلامی برای دفاع از هتک حرمت مسجدالاقصی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس و جنبش جهاد اسلامی آزار و اذیت حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست های افراطی که امروز به مناسبت راهپیمایی فرضی روز پرچم به آنجا رفته بودند به شدت محکوم شد. جنبش مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت حمله تندروهای صهیونیستی به مسجد الاقصی، همه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی حماس و جنبش جهاد اسلامی آزار و اذیت حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست های افراطی که امروز به مناسبت راهپیمایی فرضی روز پرچم به آنجا رفته بودند به شدت محکوم شد.

جنبش مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی فلسطین در محکومیت حمله تندروهای صهیونیستی به مسجد الاقصی، همه مسلمانان جهان را به دفاع از این مکان مقدس فراخواندند. بیدار شو.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به این معنا، اگرچه نسبت به ادامه سیاست هشدار می دهد جنایی رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کرد که رژه پرچم در قدس اشغالی تجاوز به ملت فلسطین و مقدسات آن است.

جنبش حماس در بیانیه ای به موافقت رژیم فاشیست صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی اشاره کرد. دستیاران صهیونیست ها و حملات و مجرم که با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و عتبات عالیات انجام شد، ناشی از ظلم و ستم این رژیم فاشیستی و تلاش این رژیم برای یهودی سازی اماکن مقدس و بی احترامی به احساسات صدها میلیون مسلمان در اطراف است. جهان

این جنبش رژیم صهیونیستی را از ادامه این سیاست ها برحذر داشت. جنایی وی بر اماکن مقدس فلسطین تاکید کرد و در رأس آن مسجدالاقصی قرار دارد، مقاومتی که در نبرد طوفان الاقصی رشادت های زیادی از خود نشان داده و رژیم صهیونیستی و شهرک ها. دستیاران با تعقیب او در کرانه باختری، راهی برای حمله به این دشمن جنایتکار برای توقف شورش رهبران و شهر پیدا خواهید کرد. دستیاران سریع رو بگیر

دعوت به جهاد اسلامی علیه آزار و اذیت حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست های تندرو

همچنین جهاد اسلامی در اقدامی هماهنگ در بیانیه‌ای حمله صهیونیست‌های تندرو به مسجد الاقصی را محکوم کرد، سکوت کشورهای عربی موجب تجاوزات اشغالگران به مقدسات ملت شده است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: راهپیمایی تحریک آمیز شهرک نشینان اشغالگر قدس و بسته شدن درهای مسجدالاقصی به روی مسلمانان نقض آشکار قبله اول مسلمانان است.

این جنبش در بیانیه‌ای افزود: صهیونیست‌ها معتقدند با حمله به مسجد الاقصی، تحقیر ارتش خود در غزه و کرانه باختری را جبران خواهند کرد.

جهاد اسلامی اعلام کرد ملت فلسطین برای دفاع از مقدسات خود لحظه ای درنگ نخواهد کرد و از همه فلسطینی ها می خواهیم برای دفاع از آبرو و حیثیت ملت با کشتار صهیونیست ها مخالفت کنند.

این جنبش همچنین سکوت کشورهای عربی در قبال تهاجم به مسجدالاقصی را که موجب استکبار بیشتر صهیونیست ها و حمله به مقدسات امت شد، محکوم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.