افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

فدراسیون فوتبال: ما مدیون ویلموتس نیستیم/در پایان فصل VAR خواهیم داشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 122158
فدراسیون فوتبال: ما مدیون ویلموتس نیستیم/در پایان فصل VAR خواهیم داشت – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال گفت: با توافق فدراسیون فوتبال پول ویلموتس از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شد و بدهی نداریم. علی ترقلی زاده درباره شکایت مارک ویلموتس و حقوق کارمندان و داوران فدراسیون گفت: در 15 خرداد 2023 نامه ای به فیفا نوشتیم و اعلام کردیم که رای دادگاه را می پذیریم […]

رئیس کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال گفت: با توافق فدراسیون فوتبال پول ویلموتس از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شد و بدهی نداریم.

علی ترقلی زاده درباره شکایت مارک ویلموتس و حقوق کارمندان و داوران فدراسیون گفت: در 15 خرداد 2023 نامه ای به فیفا نوشتیم و اعلام کردیم که رای دادگاه را می پذیریم و با منابعی که در اختیار داریم می توانند به آنها پرداخت کنند. فیفا از فیفا جواب گرفتیم که این پول موجود است و در صورت موافقت فدراسیون فوتبال می توانیم این پول را به ویلموتس پرداخت کنیم. با موافقت فدراسیون فوتبال این پول از طریق دادگاه به ویلموتس پرداخت شد و ما بدهی نداریم. گفتند ما سود ماهیانه دادیم، باید بگویم آن پول را نه داریم و نه می دهیم.

وی در خصوص قضات جنجالی گفت: من در جریان هستم که پرداخت آنها به روز است. فدراسیون فوتبال مشکلات مالی زیادی دارد اما هیچ حساب بسته ای وجود ندارد و درخواست داریم افرادی که تریبون عمومی دارند اطلاعات درستی به مردم بدهند. ورزش فوتبال متعلق به همه است و همه باید برای حل مشکلات تلاش کنیم. ما هیچ مشکل مالیاتی نداریم و حساب ما بسته نیست. تعامل بین فدراسیون فوتبال و وزارتخانه وجود دارد. ما از خانواده فوتبال هستیم و فدراسیون فوتبال باید در خط مقدم این حرکت حمایت شود. این انتظار از سوی خانواده فوتبال وجود دارد که صدا و سیما به عنوان رکن مهمی که فوتبال را وارد خانه ها کرده است، اطلاعات درستی به مردم بدهد و تشنج ایجاد نکند. ما در حال حاضر به اندازه کافی مشکلات داریم.

رئیس کمیته بین المللی فدراسیون فوتبال افزود: بحث هایی درباره VAR وجود دارد. من 20 سال در AFC کار کرده ام و انصافاً فدراسیون فوتبال بهترین کار ممکن را انجام داده است. من خیلی تلاش کردم تا این اتفاق در سطح شخصی و سازمانی رخ دهد و این اتفاق خواهد افتاد. همه خواهید دید که در پایان فصل این موضوع (VAR) را خواهیم داشت تا بتوانیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم تا لیگ ما شرایط بهتری داشته باشد، قول می دهم فدراسیون در حال برنامه ریزی است و خواهید دید که تلاش ها در حال انجام است. ساخته شده است. از نظر آموزشی و راهبردی درازمدت و نیاز داریم که صدا و سیما با ما هماهنگ باشد و این که بنشینیم و درباره یک بازی صحبت کنیم کافی نیست.

وی گفت: همه باید برای رسیدن به پیشرفت انتقاد کنیم اما باید شرایط فدراسیون فوتبال را بدانیم. ممکن است پولی در حساب فدراسیون نباشد و کارکنان مشکل داشته باشند اما همه می بینیم که برای یک بازی لیگ قهرمانان چه تلاش هایی شده است. فوتبال برای یک نفر نیست، برای همه مردم است و همه ما سرباز فوتبال هستیم. من به صراحت اعلام می کنم که ما هیچ پرونده ای علیه ویلموتس نداریم و تمام پول شما پرداخت شده است و ما نباید هیچ سودی بپردازیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)