افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

فدراسیون فوتبال با عضو هیئت رئیسه‌اش برخورد می‌کند؟

  • کد خبر : 17789

با توجه به این سپاهان پس از بازی به میان می‌آید که فدراسیون فوتبال موافق چنین رفتاری است بنای بنایی با آن مقابله کند. پس از یک بر صفر سپاهان برابر تراکتور، پس از پایان مسابقه محمدرضا ساکت لپ‌تاپ به رختکن رفت تا صحنه‌های مشکوک را نشان دهد. ساعتی بعد در این باره صحبت کرد […]

با توجه به این سپاهان پس از بازی به میان می‌آید که فدراسیون فوتبال موافق چنین رفتاری است بنای بنایی با آن مقابله کند.

پس از یک بر صفر سپاهان برابر تراکتور، پس از پایان مسابقه محمدرضا ساکت لپ‌تاپ به رختکن رفت تا صحنه‌های مشکوک را نشان دهد.

ساعتی بعد در این باره صحبت کرد و گفت: «بعد از بازی لپ‌تاپ لپ‌تاپ دفتر مسئول برگزاری مسابقه آقای جلال مرادی رفتم. صحنه‌هایی را نشان دادم و آنها هم در حرفه‌ای‌گری فقط مشاهده و بدون هیچ اظهارنظری را دعوت به آرامش کردند».

حال سوالی که اکنون عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و پیش از این دبیرکل فوتبال بود، این است که آیا درست است یک عامل اصلی پس از پایان بازی، لپتاپ لپتاپ، به اتاق ناظر داوری، مسئول، هر فرد. دیگر مرتبط با آن بازی برود؟ ناظر داوری یا مسئول برگزاری بازی در آن زمان چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ اگر اعتراضی داشته باشد، باشگاه سپاهان می‌تواند به صورت و کتبی آن را سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه کند. اگر بنا باشد هر مدیر یا مسئولی بعد از بازی چنین کاری را انجام دهد آیا سنگ روی سناد سندا اگر عامل دیگری چنین کاری انجام دهد می‌داد واکنش باشگاه سپاهان چه بود؟

پرسش امروز از فدراسیون فوتبال این است که آیا موافق چنین حرکتی هستند؟ اگر نه باید حتماً تذکر، برخورد یا هر بازدارنده دیگری را انجام دهد تا چنین کاری به رویه نشود. هیئت رئیسه فوتبال در جلسه روز گذشته حسین خبیری هیئت مدیره پرسپولیس را دلیل درباره هیئت فوتبال تهران و فوتبال به کمیته اخلاق معرفی کرد؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ کرد ؛ سرعتی بی‌نظیر در معرفی یک فرد به رکن قضایی. این در حالی است که اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون کاری عجیب انجام دادند و از فدراسیون فوتبال انتظار داشت که این موضوع را از سوی محمدرضا ساکت هم پیگیری کند تا در هفته‌های پایانی پایانی حساس لیگ از تکرار این موارد جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.