افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

فدراسیون: حذف استقلال و پرسپولیس آسیا به ما ربطی ندارد/ از مشکل رادوشوویچ حل شد بسیار خوشحالیم خوشحالیم

  • کد خبر : 17907

فدراسیون درباره ارتباط پرونده دو باشگاه استقلال و با این فدراسیون صحبت کرد. به گفته اصولی مسائل مربوط به حضور حذف دو استقلال و از اساسا موضوعی نیست که پرسپولیس یا فدراسیون ها بشود و این مسئولیتی است که مدیران این دو باشگاه باشگاه و اعضای هیئت مدیره را بر عهده دارند و اگر فدراسیون […]

فدراسیون درباره ارتباط پرونده دو باشگاه استقلال و با این فدراسیون صحبت کرد.

به گفته اصولی مسائل مربوط به حضور حذف دو استقلال و از اساسا موضوعی نیست که پرسپولیس یا فدراسیون ها بشود و این مسئولیتی است که مدیران این دو باشگاه باشگاه و اعضای هیئت مدیره را بر عهده دارند و اگر فدراسیون ها در این موضوع صرفاً برخی از آنها را انجام دهند. امور اداری و ارتباطات با کنفدراسیون فوتبال است والا سیر مجور حرفه ای چیزی نیست که فدراسیون درگیر آن باشد.

او در این باره چنین توضیح می دهد:

اخذ مجوز حرفه ای یک موضوع داخلی است

در وضعیت باشگاه‌ها و حضور آن‌ها در لیگ آسیا، لازم می‌دانم که با توجه به حاکمان بر حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها و این‌که آن‌ها به‌صورت مستقل اداره اداره می‌شوند، هیچ‌کدام از فدراسیون فوتبال فوتبال ارتباط برقرار نمی‌کنند. همان‌طور که مدیران و اعضای هیئت مدیره و نحوه مدیریت باشگاه‌ها یک بحث هستند و تمام تصمیمات توسط هیئت مدیره و تصمیم‌گیری می‌شود، اگر وجود داشته باشد یا در اخذ مجوز حرفه‌ای مشکل می‌تواند هم برای داخلی باشگاه باشگاه باشد. است.

فدراسیون فوتبال نقش مستقیمی ندارد

فدراسیون فوتبال یک هماهنگ کننده دارد و سعی می کند قوانین و مقررات و قوانین مربوط به باشگاه ها را تنظیم کند، نظارت بر نظارت را برای اجرای آن داشته باشد و ممیزی ممیزی مربوط به باشگاه ها توسط توسط انجام می شود می شود ندارد.

امیدواریم مشکل باشگاه استقلال حل شود

وقتی یک باشگاه درونی ایجاد می‌کند، فدراسیون مسئولیتی در این خصوص ندارد. از بیانیه پرسپولیس که می‌تواند مشکل آقای رادوشوویچ را انجام دهد، بسیار خوشحالم برای همه باشگاه‌های ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین امیدواریم باشگاه استقلال هم بدهی‌های خودش را بدهد و مشکلاتش را برطرف کند تا این باشگاه با حضور پررنگ در مسابقات و لیگ‌های مختلف باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.