افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه را امضا نکنند، نمی‌توانند پول دریافت کنند

  • کد خبر : 58615
فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه را امضا نکنند، نمی‌توانند پول دریافت کنند

به گزارش اسمارتک نیوز، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پول‌های ما در چارچوب تفاهم‌نامه است و فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه را امضا نکنند، نمی‌توانند پول دریافت کنند. سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات جلسه امروز هیات اجرایی گفت: جلسه امروز با گزارش کادر سرپرستی همراه بود. مصوب شد ۵۳۰ نفر ملاک اعزام […]

به گزارش اسمارتک نیوز، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پول‌های ما در چارچوب تفاهم‌نامه است و فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه را امضا نکنند، نمی‌توانند پول دریافت کنند.

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات جلسه امروز هیات اجرایی گفت: جلسه امروز با گزارش کادر سرپرستی همراه بود. مصوب شد ۵۳۰ نفر ملاک اعزام کاروان بازی‌های آسیایی باشد ولی در جلسات آینده در برخی نفرات و رشته‌ها کاهش و در برخی رشته‌ها تغییر نفرات داریم. تلاش می‌کنیم با گزارش توجیهی نفرات مد نظر فدراسیون‌ها را تغییر دهیم.

وی افزود: در رشته‌های تیمی کاهش رشته با جریمه همراه است. در هر صورت لیست دقیق نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌ها در جلسه بعدی اعلام خواهد شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص بودجه پرداختی به فدراسیون‌های اعزامی گفت: تاکنون ۷۰ درصد بودجه به صورت متوسط به فدراسیون‌ها پرداخت شده و تا شهریور ۱۰۰ درصد بودجه فدراسیون‌های اعزامی به هانگژو پرداخت می‌شود. پرداخت پول‌های ما در چارچوب تفاهم‌نامه است و فدراسیون‌هایی که تفاهم‌نامه را امضا نکنند، نمی‌توانند پول دریافت کنند. برخی می‌پرسند ۶ ماه دوم سال چه می‌شود که در مورد آن باید بگویم پرداخت حقوق و … فدراسیون‌ها بر عهده ما نیست.

هاشمی افزود: دو هفته پیش جدولی در بحث پاداش ورزشکار مربی و کادر سرپرستی با ۱۵ آیتم تصویب شد. در دو بند پیشنهاداتی مطرح شد که در جلسه بعد تصمیم‌گیری خواهد کرد. اگر تغییری اتفاق بیفتد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط نابرابر ایران در رقابت با سایر کشورها گفت: شرایط یکسانی با سایر رقبا در آسیا نداریم‌. برخی کشورها پاداشی مثل ما به ورزشکاران خود می‌دهند ‌ برخی هم پاداش‌های بهتری برای ورزشکاران دارند. آنها سالن‌های بزرگی دارند ولی ما یک سالن آن هم در آکادمی برای کاراته و بوکس داریم.

هاشمی ادامه داد: در بحث تصمیم‌گیری برای بستن تیم، یک سرمربی در فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد که تمیش را ببندد اما آیا من به‌عنوان سرپرست کاروان این اختیار را دارم؟ اول ستاد عالی بازی‌ها، سپس هیات اجرایی، شورای المپیک اسیا، کمیته برگزاری مسابقات و بعد حوزه‌های نظارتی در تصمیم‌گیری‌ها نقش دارند. ما در این تعاملات چگونه می‌توانیم یک تیم عالی ببیندیم؟ بنده و آقای خسروی‌وفا پاسخگوی کاروان هستیم و اگر در شاخص و پرداخت چالش‌هایی هم داریم فقط کارشناسی است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به پرداخت نشدن حقوق به ورزشکاران گفت: در کمیته ملی پارالمپیک از یک‌سال قبل به ورزشکاران حقوق پرداخت شد و ما هم در کمیته ملی المپیک دوست داشتیم این اتفاق بیفتد ولی مصوب نشد. اگر ورزشکار حقوقش را می‌گرفت و دغدغه مالی نداشت خیلی بهتر بود.

وی با بیان برخی مشکلات در چین ادامه داد: در چین نمی‌توانیم با گذرنامه پول چنج کنیم. سه ماه دغدغه من این بود که یک دستگاه اکس‌چنج برای کاروان ایران در دهکده بگذارند. همه کشورها برای ۵ هتل پول ریختند ولی ما به دلیل تحریرم‌ها فقط برای دو هتل توانستیم پول بریزیم‌ و در حال حاضر پول هم ریال و هم یورو، دلار و ین داریم ولی نمی‌توانیم جا به جا کنیم‌.

هاشمی درخصوص قابل پیش‌بینی نبودن نتایج ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم از نتایج کاروان پیش‌بینی داشته باشیم. اما چند تحلیل وجود دارد و در حال حاضر پیش‌بینی کسب ۱۵ مدال طلا را داریم ولی دو ماه پیش این پیش‌بینی متفاوت بود. روزانه شرایط در تحلیل‌ها تغییر می‌کند. در مجموع از نظر پشتیبانی، دولت، کمیته و وزارت کم نگذاشته و امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=58615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.