افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

فخری: دو بازی دیگر سرمربی می شوم/ مشکلاتی وجود دارد که نمی گویم! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 157245
فخری: دو بازی دیگر سرمربی می شوم/ مشکلاتی وجود دارد که نمی گویم!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: اگر در بازی مقابل تیم های بزرگ اشتباه کنید باید هزینه آن را بپردازید. در ابتدای بازی می توانستیم به گل برسیم اما از این فرصت استفاده نکردیم و دیدیم که دروازه ما در رفت و برگشت باز شد. […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: اگر در بازی مقابل تیم های بزرگ اشتباه کنید باید هزینه آن را بپردازید. در ابتدای بازی می توانستیم به گل برسیم اما از این فرصت استفاده نکردیم و دیدیم که دروازه ما در رفت و برگشت باز شد. باز هم این اشتباه را تکرار کردیم و گل دوم را به ثمر رساندیم. شیراز تیم ما از هم پاشید و نتوانستیم به بازی برگردیم و همین باعث شد این بازی را با امتیاز بالایی به حریف واگذار کنیم.

سرمربی هوادار تهران در پاسخ به این سوال که در استقلال نتایج خوبی گرفتید، نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر آوردید، چه شد که آن شرایط را در هوادار نداشتیم، گفت: من هم نمی خواهم صحبت کنم. در مورد این موضوع و رسانه ها مشکلاتی در باشگاه وجود دارد که باید در مورد آنها صحبت کنیم و آنها را حل کنیم، بنابراین اجازه دهید زیاد در مورد آن صحبت نکنم و بعد از صحبت با مسئولان باشگاه و بازیکنان ببینیم چه می شود.

در پاسخ به این سوال که آیا سطح اختلاف بازیکنان سپاهان با سایر تیم های لیگ برتری خیلی بالاست، ارزیابی شما از این موضوع چیست؟، گفت: در همه جای دنیا این اتفاق می افتد. تیم هایی که می خواهند در کشورشان یا در قاره ای که هستند موفق باشند باید بهترین ها را جذب کنند و هیچکس نباید نگران این موضوع باشد.

سرمربی هوادار گفت: سپاهان یکی از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان است و برای موفقیت در دو جامی که برای قهرمانی تلاش می کند نیاز به بازیکنان بزرگی دارد.

فخری در خصوص نتایج کسب شده برای هواداران و عملکرد بازیکنانش گفت: باید به گونه ای بازی می کردیم که در برخی مسابقات حداقل امتیاز را کسب می کردیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از بازیکنان ما علاقه ای به حضور در محوطه جریمه حریف ندارند و نمی خواهند برای تیم خود گل بزنند. من باید در این مورد با بازیکنانم صحبت کنم و این مشکل را برطرف کنم. هواداران تیم پولدار نیستند اما باید تقویت شوند. اگر من بودم تمام تلاشم را می کردم تا این اتفاق بیفتد و اگر نبودم امیدوارم مربی بعدی چنین کاری انجام دهد.

سرمربی تهرانی هوادار در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا قصد جدایی از این تیم را دارد یا خیر، گفت: در دو بازی آینده تا پایان لیگ برتر در کنار هوادار خواهم بود. سپس باید بنشینیم و با مسئولان باشگاه و بازیکنان درباره مشکلات و شرایط سخت صحبت کنیم.

و افزود: اگر مشکلات حل شود چه بهتر وگرنه باید در این زمینه تصمیم منطقی بگیریم.

فکری در پایان در خصوص گلایه سرمربی سپاهان از کمبود تماشاگر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: با اینکه هوادار نداریم اما دوست داریم هواداران تیم مقابل در ورزشگاه حضور داشته باشند در حالی که چندین بازی پیروز شده ایم. در خانه حریف و مقابل تماشاگرانش. اگر تماشاگران به ورزشگاه نیایند، مسئولان باید در این مورد تصمیم بگیرند. اما دوست دارم هواداران فوتبال به استادیوم بیایند و از تماشای فوتبال لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.