افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

فحاشی تند تندروها به ظریف!

  • کد خبر : 376803
فحاشی تند تندروها به ظریف!

به گزارش مانیبان، در پی توهین و توهین مخالفان دولت، یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در توییتی توهین های قبلی خود به حسن روحانی و محمدجواد ظریف را تکرار کرد و نوشت: باز هم اسب آب! حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از این در ادامه توهین های خود […]


به گزارش مانیبان، در پی توهین و توهین مخالفان دولت، یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در توییتی توهین های قبلی خود به حسن روحانی و محمدجواد ظریف را تکرار کرد و نوشت: باز هم اسب آب!

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از این در ادامه توهین های خود به مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم گفته بود: «ما افرادی داشتیم که وقتی با انگلیسی ها، آمریکایی ها و فرانسوی ها برخورد کردند، مثل اسب آبی دهان باز کردند اما اخم کردند و به نیروهای انقلابی داخل کشور فحش دادند.

در همین راستا، حمید تاسه، نماینده تندرو تهران در مجلس نیز با انتشار عکس هایی از محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سفری به آمریکا، جایی که می شود ظریف را بشمار.

این توهین ها همزمان با سفر پزشکان و تیم همراهشان به نیویورک از یک برنامه رادیویی پخش شد. در آن برنامه گفته شد که «از داشتن چنین رئیس‌جمهوری خجالت می‌کشیم». در پی انتقادات گسترده به ادبیات ارائه شده در این برنامه تلویزیونی، این سازمان در پاسخ به خبرآنلاین، بخشی از برنامه را که در آن توهین شده، «جلسه آزاداندیشی» نامید و از ادبیات ارائه شده بر اساس «نفاق» انتقاد کرد. ارزیابی شد.

به نظر می رسد مخالفان در مواجهه با احتمال از سرگیری مذاکرات هسته ای و باز شدن تحریم ها دوباره حملات خود را آغاز کرده اند و این بار کار خود را از ابتدا با فحاشی و توهین آغاز کرده اند.

منبع: خبرآنلاین


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.